Dude van Baroness is curator en verder de eerste namen:

Dit ja.Draconian schreef:En dan is er nog heel veel gaafs dat ik nu nog niet ken
Morgen als het goed is!arjans schreef:Ik ben er op zaterdag en zondag bij.
Erg veel zin in. Staan veel bands die ik wil gaan bekijken.
Heeft iemand een idee wanneer het tijdschema bekend gemaakt gaat worden?
Wat dacht je van de website?Wessel schreef:Ik zoek een ticket! Als iemand iets weet (drie- of vierdagenticket), hoor ik dat graag! B.v.d.
UitverkochtKees schreef:Wat dacht je van de website?Wessel schreef:Ik zoek een ticket! Als iemand iets weet (drie- of vierdagenticket), hoor ik dat graag! B.v.d.
Voor mij wordt het dan al gauw Batsheba.Siego schreef:Prima schema wat mij betreft!
Natuurlijk zijn overlappingen niet te voorkomen met zoveel bands en zoveel goede bands.
De overlappingen waar ik van baal zijn Deafheaven en Batsheba op donderdag. Dat wordt waarschijnlijk Deafheaven. En Amenra en Whores op vrijdag. Dat wordt Amenra.
Je vergeet op de zondag erbij te zetten dat je dan mij bier voor mijn verjaardag dient te geven.Crises schreef:
Zondag: Faal - Pallbearer - Les Discrets - Turia - Hypno Pazuzu - Inter Arma (Misschien ook een stukje Pillorian, maar dat staat heel laag op het prioriteitenlijstje)
Een typisch Nederlandse gewoonteWessel schreef:Op verjaardagen trakteert men toch juist?![]()