FB-event:Als het koude zweet je langs de rug loopt, het kippenvel je bekruipt, je hart een slag overslaat en angst je in een wurggreep houdt, dan weet je dat je in het horrorrijk van Carach Angren bent getreden. Met hun nieuwste album “This is No Fairytale” dat in 2015 uitgebracht werd, spannen zij de kroon van het horror metal genre.
The Monolith Deathcult is van mening dat er een limiet is aan hoe snel en bruut je als metal band kunt klinken zonder dat het een mengelmoes wordt van kabaal. Daarom lenen ze elementen van andere genres om hun sound naar een nieuw niveau te tillen. In recentere nummers zijn bijvoorbeeld invloeden van techno, dance en industrial te horen.
Tragacanth is een black/death metal band met brede symfonische invloeden. Hoewel de band uit Nederland afkomstig is, spreken hun nummers over oude Babylonische tijden. Tragacanth kan niet wachten om hun mystieke verhalen naar het podium te brengen.
Zaterdag 24 december // zaal open 19:30 // aanvang 20:00 // vvk €16 // zaal €17,50
>> Meer informatie en tickets: http://www.p60.nl/agenda/1670
Carach Angren + The Monolith Deathcult, 24-12 @ P60
Carach Angren + The Monolith Deathcult, 24-12 @ P60
Re: Carach Angren + The Monolith Deathcult, 24-12 @ P60
Ik sla deze over.
Niet mijn bands dit en bovendien is het dan kerstavond.
Niet mijn bands dit en bovendien is het dan kerstavond.
Dus dan moet je naar de kerk?
Jij snapt het
Juist omdat het op kerstavond is (en omdat ik de pauzedeuntjes ga verzorgen) ga ik, hierna nog twee dagen de tijd om de familieman uit te hangen.