Zwarte Cross

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
sterben muss
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 08, 2016 8:58 pm

Zwarte Cross

Bericht door sterben muss » di jul 04, 2017 11:31 pm

De Zwarte Cross is dit jaar van 13 tot en met 16 juli. Zo ver ik weet alleen 14 juli nog kaarten verkrijgbaar op de vrijdag. O.a. Fleddy Melculy komt op de vrijdag. Ik ga enkel vrijdag. Wie gaan er nog meer en heeft nog een goede band aan te raden die iedereen moet zien [headbang]

Gebruikersavatar
Bastiaan
Berichten: 1921
Lid geworden op: za okt 20, 2007 8:18 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Zwarte Cross

Bericht door Bastiaan » wo jul 05, 2017 1:17 pm

Tijdje geleden (een deel) van het hardere programma op een rijtje gezet: Four headed dog, Evil invaders, Bark, Dool, Cocaine piss, Truckfighters, Disabuse, Izegrim, Rectum Raiders, Golden Earring, Wolfmother, For I am King, Heretic, MNHM, Sisters of suffocation, Teethgrinder, Zeke
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

sterben muss
Berichten: 79
Lid geworden op: za okt 08, 2016 8:58 pm

Re: Zwarte Cross

Bericht door sterben muss » za jul 15, 2017 2:26 pm

Bastiaan schreef:Tijdje geleden (een deel) van het hardere programma op een rijtje gezet: Four headed dog, Evil invaders, Bark, Dool, Cocaine piss, Truckfighters, Disabuse, Izegrim, Rectum Raiders, Golden Earring, Wolfmother, For I am King, Heretic, MNHM, Sisters of suffocation, Teethgrinder, Zeke
op
Het was gisteren ook weer geweldig, in het 'Metalcafé' enkele goede bands gezien en het ging er hard aan toe (weet alleen geen namen). Metallica coverband was wel goed, alleen matige sfeer onder het publiek (tent stond wel helemaal vol!). Beste optreden van de avond was toch van Fleddy Melculy. Ze hadden aanhang uit België meegenomen en die wisten wel wat feestvieren was. Gedurende het hele optreden een kolkende mensenmassa in een relatief klein "zaaltje". Ze wisten het publiek goed op te zwepen. Daarna natuurlijk naar Jovink waar het gehele terrein vol stond, show werd mooi begonnen en beëindigd met vuurwerk. Goede sfeer onder het publiek weer, en Bennie Jolink kwam nog even langs. Kortom alleen de vrijdag was al top, volgend jaar ga ik zeker het hele weekend.

Andere hier nog genoten van de Zwarte Cross?

Plaats reactie