FB-event:
Ik verwacht dat niet. Dit jaar stonden er 26 bands geprogrammeerd en datzelfde aantal staat op de poster voor volgend jaar, of ze moeten nog eerder dan 10.00 uur in de ochtend beginnen of de bands een nog kortere speeltijd toewijzen.raymondK schreef:Ziet er weer goed uit! Komen er nog meer bands bij?
Verrek, daar had ik nog niet eens bij stilgestaan.Took schreef:Pestilence en Asphyx op de bill. Dat wordt knokken
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Geen Stonehenge zonder extreme weersomstandigheden. Maar de regen komt ergens eind van de middag en zou zo weer voorbij moeten zijn. Het lijkt vooral op een welkome afkoeling voor de Stonehenge-gangers die de hele dag aanwezig zijnMetalJan schreef:En er is 'weer' regen voorspeld! Hoe krijgen ze het toch (bijna) elk jaar weer voor elkaar?
Maargoed, ook ik ben aanwezig.
Ook mijn grootste probleem met Stonehenge. Ik luister thuis weldegelijk op zo goed als dagelijkse basis 3 deathmetalalbums achter elkaar, maar op een festival is een pauze om wat te eten, drinken of bij te praten onontbeerlijk. Vorige keren merkte ik dat mijn aandacht halverwege de avond redelijk begon te verslappen. Ik was er overigens niet bij, ik was aan het terugrijden vanaf MetalDays in Slovenië.Maarten_Hc schreef: Ik kan me vinden in de rest van je commentaar. Volgend jaar is inderdaad nu al interessanter. Hopelijk wel iets meer afwisseling, wat een zware boterham was deze dag zeg. Zelfs de doorgewinterde liefhebber moet na zo'n hele dag genoeg hebben
Na het laatste nummer. Pitbeef.Rascul schreef:Opstootje? Dat heb ik gemist.