Joris schreef: ↑zo feb 25, 2024 9:20 am
Aardige lineup en met avenged 7x en machinehead wil mijn vriendin misschien ook wel weer eens naar een festival.
Al lang niet meer naar graspop geweest , dus schrok wel van de ticketprijs. Met twee man >600€.
En in tentje gaan we niet meer. Dus dat wordt nog meer. Eten en drinken erbij en je zit aan week zomervakantie qua prijs. .
Ben blij dat ik mijn aandeel van festivals toch al behoorlijk heb gehad en niet persé meer hoef te gaan. .
in 1998 heb ik 1200 belgische frank betaald voor graspop inclusief busreis, dat is 30 euro
ja, tijden zijn inderdaad veranderd, toen stonden er bands als black sabbath, misfits, madball, paradise lost, in flames, moonspell, obituary,..en toen kwamen er nog geen 10 000 mensen en het koste allemaal niet veel....en dat jaar maakten ze ook nog eens winst......toen duurde het met pre party ook maar twee dagen en begrijp dat alles duurder is geworden, maar toch, dat verschil is enorm, ik vind festivals echt een melk koe geworden waar niets te gek is, onlangs was ik op festival en vroeger ze zeven euro voor een speciaal biertje van 33 cl...sorry hoor, dat is toch te gek, heeft toch niets meer met vrijheidsgevoel te maken wat je op festivals eigenlijk zou worden ervaren
gelukkig zijn er nog genoeg kleinere festivals waarbij organisatie doodgelukkig is als ze zelf maar break even draaien en de sfeer helemaal goed zit
ik begrijp dat het nu veel groter is, maar de ervaring is er daarom niet op verbeterd, groter is altijd duurder, maar niet beter
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.