Zanger gezocht, Amon Amarth project
Zanger gezocht, Amon Amarth project
Voor een net opgezette groep zijn we op zoek naar een zanger/vocalist. Het gaat om een Amon Amarth coverband, we hebben op jou na de line up compleet: drummer, twee gitaristen en bassist, allemaal ervaren mensen. We oefenen in Rhoon, onder Rotterdam.
Het idee is om minstens een uur materiaal op te bouwen, en er liggen al contacten met een boekingsbureau. (Onze drummer speelt al met een andere band bij ze)
We zoeken iemand die dus wel wat in huis heeft, en liefst ook ervaring heeft met optreden. Leeftijd luistert niet zo nauw. Pak m beet van 25 tot 65, (muzikale) klik telt t meest. Laat het vooral weten ale je interesse hebt, ik kan altijd wat opnames van de repetities sturen.
Het idee is om minstens een uur materiaal op te bouwen, en er liggen al contacten met een boekingsbureau. (Onze drummer speelt al met een andere band bij ze)
We zoeken iemand die dus wel wat in huis heeft, en liefst ook ervaring heeft met optreden. Leeftijd luistert niet zo nauw. Pak m beet van 25 tot 65, (muzikale) klik telt t meest. Laat het vooral weten ale je interesse hebt, ik kan altijd wat opnames van de repetities sturen.
Re: Zanger gezocht, Amon Amarth project
Zolang de grunts maar goed verstaanbaar zijn, anders is het geen AA. 

Haha mee eens... Ken je iemand? 
En qua regio: we spelen dus bij Rotterdam maar zelf woon ik in Apeldoorn, we repeteren 1 keer per maand. Zelf heb ik t stukkie rijden er voor over. 
Leuk idee!
Zelf ben ik muzikaal compleet idioot dus aan mij heb je niks, maar als jullie in de buurt optreden kom ik wel een keer langs.
Doen jullie (itt de echte band) wel oude nummers?
Zelf ben ik muzikaal compleet idioot dus aan mij heb je niks, maar als jullie in de buurt optreden kom ik wel een keer langs.
Doen jullie (itt de echte band) wel oude nummers?
sabaton is mijn favoriete epic metal band
KFFR, old-school metal!
We doen zeker oude nummers, de drummer is fan en die hoort absoluut t oude werk graag...
We doen zeker oude nummers, de drummer is fan en die hoort absoluut t oude werk graag...
De drummer is fan, de rest van de band houdt eigenlijk niet zo van AA. 

tja maar als we iets anders willen gaat hij schuimbekken en slaan en zo, dus we geven m zijn zin.