evol
- impaled succubus
evol
dit is een sferische black metal band uit itlie.
ik heb zelf alle 3 de cd's maar moet zeggen dat vergeleken met de demo's de volledige cd wat tegen valt.
maar de demo's zijn echt geweldig
een heerlijke combinatie van rauwe doch sferische on bewerkte black metal met wat niet al te overheerschende keyboards en vrouwen vocalen. dit is zeker geen band in de trend van cof; dit is gewoob voornamelijk pure black erg sferisch gebracht.
beide demo's zijn op 1 cd geperst.
eventueel te bestellen voor 12 euro bij Firebreath-Records@zonnet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
ik heb zelf alle 3 de cd's maar moet zeggen dat vergeleken met de demo's de volledige cd wat tegen valt.
maar de demo's zijn echt geweldig
een heerlijke combinatie van rauwe doch sferische on bewerkte black metal met wat niet al te overheerschende keyboards en vrouwen vocalen. dit is zeker geen band in de trend van cof; dit is gewoob voornamelijk pure black erg sferisch gebracht.
beide demo's zijn op 1 cd geperst.
eventueel te bestellen voor 12 euro bij Firebreath-Records@zonnet.nl
--------------------------------------------------------------------------------
- MetalTroll
- Contacteer:
band forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forumband forum! band forum! band forum 

Troll tot op het been, beuk ik door de moshpitt heen
- Soulcollector
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- impaled succubus
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan