Epica ~ The Phantom Agony
Epica ~ The Phantom Agony
www.studiomystica.nl ~ Design & Photography
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Is dat omdat je de fotografe bent van epica???
Maarre idd....cd'tje klinkt wel leuk!

Maarre idd....cd'tje klinkt wel leuk!

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
-
maak ook wel eens foto's van bands die ik niet zo goed vind hoor (alleen dan niet voor mezelf) Ben hier dus bekender als ik dacht?Korefuji schreef:Is dat omdat je de fotografe bent van epica???![]()
Hadden ze laatst ook in Venlo gedaan, was zo enorm mooi! stond bijna met tranen in de ogen, scheelde niet veel! Wat die meid met haar stem kan zeg, wordt steeds beter!verwoesting schreef:Binnekort komen ze in Nijmegen in State Off Art een arkoestisch optreden geven, ik ben er natuurlijk bij.
En tja, het lijkt wel best op AF maar goed, das vrij logisch, maar als jullie de nieuwe AF hebben gehoord is er toch wel degelijk een groot verschil. We kunnen Simone ook nog niet echt met Floor vergelijken omdat ze net begonnen is vind ik...
Komt allemaal goed!
Laatst gewijzigd door Natascha op zo jul 20, 2003 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Korefuji
Ehmm, bekender...nu ja....als ik eerlijk ben heb ik eigenlijk even gekeken op je fotografie site en daar zag ik het staan over epica...maak ook wel eens foto's van bands die ik niet zo goed vind hoor (alleen dan niet voor mezelf) Hen hier dus bekender als ik dacht?

Maarre moet je dan dat hele concert uitzitten terwijl je de band niet zo vindt.....hmmm, wat een strop!

Alhoewel.....fotografie lijkt me zeker niet slecht!!!
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
eej ik moet niks!
met festivals bijvoorbeeld, ik het alleen de 1e 3 nummers, maar als ik er bij het 1e nummer al genoeg heb, ben ik ook zo weer weg!
Maar Epica vind ik echt kei cool dus daar sta ik graag het hele optreden
Maar heb van de 13 al 2 optredens gemist... schande! haha
met festivals bijvoorbeeld, ik het alleen de 1e 3 nummers, maar als ik er bij het 1e nummer al genoeg heb, ben ik ook zo weer weg!
Maar Epica vind ik echt kei cool dus daar sta ik graag het hele optreden

- Korefuji
mdh
Laatst gewijzigd door Korefuji op zo jul 20, 2003 4:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Korefuji
Dus dat bedoelen ze dus het met het freelance werk!!!eej ik moet niks!

In de woorden van de grote Archimedes die dit woord ooit eens zei:Maar Epica vind ik echt kei cool dus daar sta ik graag het hele optreden
Foei!!!
Maarre ik wist niet dat je met computer design ook de fotografie richting op kan, op welke school heb je die opleiding dan gedaan?
Ik doe zelf ook een opleiding computer design, maar ik heb nog niks in de richting van fotografie gehad, wat me wel erg interessant lijkt!!

- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Korefuji
Oooh zo....tja, dan is er toch wel een verschil qua opleiding.....alhoewel ik wel een leraar ken op mijn opleiding die part time freelance fotograaf is.St. Lucas in Boxtel
deed de 2D richting met afstuderen dus heb 3 jaar fotografie erbij gehad, maar dat heeft geen zak met bands te maken, is gericht op reclamefotografie...
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- SilentSinner
- pier_hier
- Contacteer:
epica kreeg vele lof in de pers, dus na wat nummertjes gedownload te hebben gaf ik t een eerste luisterbeurt.. maar de productie van de plaat laat veel te wensen over.. kan aan de mp3 versie liggen, maar ik vond t heel mat klinken.. ook klinkt het naar mijn bescheiden mening nogal inspiratieloos... en daarbij ook nog eens onorigineel
jammer
jammer
-
- Heer Petomaan
- Nightblood
- Contacteer:
-
Het is een zeer goede album, beetje verslavend eigelnijk, zit gied in mekaar, niets op aan te merken.
Alleen qua optreden mag Mark minder patserig doen en Simone meer te publiek opnaaien. Ze staat er meer als een houterige barbiepop erbij. En is niet hatelijk bedoelt......tis alleen maar een mening van wat ik zie........
Alleen qua optreden mag Mark minder patserig doen en Simone meer te publiek opnaaien. Ze staat er meer als een houterige barbiepop erbij. En is niet hatelijk bedoelt......tis alleen maar een mening van wat ik zie........
"Stories about unicorns and dragons are just fairytales, so were told. But don't we all have our personal dragons? Fantasy is a world not far from reality."
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nog niet gehoord, maar het zal mij echt niet boeien of het onorgineel is of niet
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
-
-
ehm 15,16,17 augustus in utrecht... moet je maar ff op www.summerdarkness.nl kijken
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]
-
Jammer dat ze zulke afgezaagde gothic-metalbandjes tussen de briljantie van een Das Ich zetten. Voor Autumn/Epica/noem het nieuwste 13-in-een-dozijn-gothic-bandje maar op ga ik geen 45 euro neerleggen.
Orphanage wel weer gaaf, afgezien van het feit dat het laatste album nergens naar klinkt (vooral tekstueel erg zwak).
Orphanage wel weer gaaf, afgezien van het feit dat het laatste album nergens naar klinkt (vooral tekstueel erg zwak).
-
- Doodsrochel
Was erg onder de indruk van Simone in Vera (juni, samen met Prey).
En ze zong ook nog goed.
Die meid is net begonnen met zingen, maar het klonk opperbest en dat was LIVE! Die komt er wel, zeker weten!
Alleen de andere gitarist mag iets meer... well... doen. Qua mimiek. 't Leek een beetje op die tweede gitarist van Cannibal Corpse, die voerde in Vera ook geen flikker uit behalve uitstekend gitaar spelen. Die stond er echt van "Nou, 't gaat weer lekker. Leuke postertjes hebben ze hier aan de muur..."
En ze zong ook nog goed.

Die meid is net begonnen met zingen, maar het klonk opperbest en dat was LIVE! Die komt er wel, zeker weten!
Alleen de andere gitarist mag iets meer... well... doen. Qua mimiek. 't Leek een beetje op die tweede gitarist van Cannibal Corpse, die voerde in Vera ook geen flikker uit behalve uitstekend gitaar spelen. Die stond er echt van "Nou, 't gaat weer lekker. Leuke postertjes hebben ze hier aan de muur..."
Fuck it all and fucking no regrets.
welke bedoel je? met de korte of met de lange haren?
trouwens:
Waterpop 16-08-03 Wateringen the Netherlands
Tivoli 17-08-03 Utrecht the Netherlands
Artquake festival 24-08-03 Haarlemmermeer the Netherlands
Melkweg 06-09-03 Amsterdam the Netherlands
Mixtream festival 07-09-03 Heerhugowaard the Netherlands
Gigant 12-09-03 Apeldoorn the Netherlands
Raismes festival 13-09-03 Raismes France
Perron 55 14-09-03 Venlo the Netherlands
Elektra 20-09-03 Sliedrecht the Netherlands
Brogum 27-09-03 Zierikzee the Netherlands
De Boerderij 03-10-03 Zoetermeer the Netherlands
Aalst Rockt 04-10-03 Aalst Belgium
JC Metro 18-10-03 Panningen the Netherlands
Cultuurcentrum R17 25-10-03 Grootebroek the Netherlands
Hedon 31-10-03 Zwolle the Netherlands
Het Gildenhuis 01-11-03 Stekene Belgium
Mezz 07-11-03 Breda the Netherlands
TenWyngaert 08-11-03 Brussels Belgium
Peppel 14-11-03 Zeist the Netherlands
Baroeg 22-11-03 Rotterdam the Netherlands
Maaspoort 23-11-03 Den Bosch the Netherlands
De Harmonie 06-12-03 Leeuwarden the Netherlands
So What 19-12-03 Gouda the Netherlands
Metropool 20-12-03 Hengelo the Netherlands
Walhalla 26-12-03 Sevenum the Netherlands
Xinix 27-12-03 Nieuwendijk the Netherlands
trouwens:
Waterpop 16-08-03 Wateringen the Netherlands
Tivoli 17-08-03 Utrecht the Netherlands
Artquake festival 24-08-03 Haarlemmermeer the Netherlands
Melkweg 06-09-03 Amsterdam the Netherlands
Mixtream festival 07-09-03 Heerhugowaard the Netherlands
Gigant 12-09-03 Apeldoorn the Netherlands
Raismes festival 13-09-03 Raismes France
Perron 55 14-09-03 Venlo the Netherlands
Elektra 20-09-03 Sliedrecht the Netherlands
Brogum 27-09-03 Zierikzee the Netherlands
De Boerderij 03-10-03 Zoetermeer the Netherlands
Aalst Rockt 04-10-03 Aalst Belgium
JC Metro 18-10-03 Panningen the Netherlands
Cultuurcentrum R17 25-10-03 Grootebroek the Netherlands
Hedon 31-10-03 Zwolle the Netherlands
Het Gildenhuis 01-11-03 Stekene Belgium
Mezz 07-11-03 Breda the Netherlands
TenWyngaert 08-11-03 Brussels Belgium
Peppel 14-11-03 Zeist the Netherlands
Baroeg 22-11-03 Rotterdam the Netherlands
Maaspoort 23-11-03 Den Bosch the Netherlands
De Harmonie 06-12-03 Leeuwarden the Netherlands
So What 19-12-03 Gouda the Netherlands
Metropool 20-12-03 Hengelo the Netherlands
Walhalla 26-12-03 Sevenum the Netherlands
Xinix 27-12-03 Nieuwendijk the Netherlands
- Doodsrochel
- HellcommandeR
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
45 euro? ik ga naar bonded by metal over europe en das maar 25!Xom schreef:Jammer dat ze zulke afgezaagde gothic-metalbandjes tussen de briljantie van een Das Ich zetten. Voor Autumn/Epica/noem het nieuwste 13-in-een-dozijn-gothic-bandje maar op ga ik geen 45 euro neerleggen.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )