Xmas Metalfest - 21 December @ 013
- Yokozuna
- Contacteer:
Xmas Metalfest - 21 December @ 013
Vorige jaar was het al een succes (buiten Macabre die in de kleine zaal moest spelen en in de grote hoorde) en ik denk dat het dit jaar zeker weer zo'n succes gaat worden als ik naar de line-up kijk:
Nile
Amon Amarth
Deicide
Ackercocke
Destruction
Disbelief
Dew Scented
Fintroll
Graveworm
Nasty Savage
Misery Index
Sadus
Mensen die al zeker weten dat ze kaartje gaan kopen/kaartje hebben, ervaringen met vorig jaar? etc
Nile
Amon Amarth
Deicide
Ackercocke
Destruction
Disbelief
Dew Scented
Fintroll
Graveworm
Nasty Savage
Misery Index
Sadus
Mensen die al zeker weten dat ze kaartje gaan kopen/kaartje hebben, ervaringen met vorig jaar? etc
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- fetuskiller
- Contacteer:
jep ik was er in 2001 en 2002 bij en dit jaar ook zeker wel weer
in 2001 vond ik natuurlijk cannibal corpse helemaal te gek verder waren seth, dew scented, mystica, vomitory wel te doen alleen kut dat kreator niet op kwam dagen
in 2003 waren kataklysm en impaled nazarene mijn favos maar ook dying fetus en six feet under en exodus was ook weer een feest van erkening
dit jaar ga ik voor nile, sadus, dew scented, destruction en nasty savage lijkt me ook wel leuk
in 2001 vond ik natuurlijk cannibal corpse helemaal te gek verder waren seth, dew scented, mystica, vomitory wel te doen alleen kut dat kreator niet op kwam dagen
in 2003 waren kataklysm en impaled nazarene mijn favos maar ook dying fetus en six feet under en exodus was ook weer een feest van erkening
dit jaar ga ik voor nile, sadus, dew scented, destruction en nasty savage lijkt me ook wel leuk
eigenlijk lul jij wel een beetje stomfetuskiller schreef:jep ik was er in 2001 en 2002 bij en dit jaar ook zeker wel weer
ik neem aan dat je met 2003 2002 bedoelt
maar toen was dying fetus er niet eens
erg curieus dat je ze daar toch gezien heb
maar goed, ik heb al kaartjes, dus ik ga
Heus.