Impaled Nazarene
Impaled Nazarene
Zojuist enige stukken muziek van deze band beluisterd, het heerscht toch behoorlijk! Met name het gitaarwerk doet me meerdere malen denken aan het grote Dissection, dus dan kan er al niet veel misgaan. Meer mensen die er zo over denken?
Makkers staakt uw wild geraas
ZERO TOLERANCE
here are the long awaited lyrics, read 'em in CAPITAL
WHY SHOULD WE TOLARATE PANSY FAGGOT SHIT
NOT EVEN IN AN ANIMAL WORLD MALE SUCKS MALE DICK
CRAWL BACK UNDER THE ROCK YOU FAGGOTS CAME FROM
THIS IS REAL FUCKING WORLD, FUCK YOUR INFERIOR RIGHTS!
ZERO TOLERANCE, NO FUCKING RIGHTS
MONKEY FUCKS MONKEY, PUNISHMENT IS A.I.D.S.
IT IS DISGUSTING!!
Faggot Bashing By Wildchild
LISTEN YOU FUCKING HOMO BOYS, YOUR TIME HAS COME
AND IF YOU ARE A LESBIAN, YOU STILL GOT A CUNT TO RAPE
IT IS UNNATURAL!!
(Music: Laiho, Lyrix: Luttinen)
IT IS DISGUSTING!!
IT IS UNNATURAL!!
- CALIBANaan
- Contacteer:
Die tekst is humor.
Ik vind Impaled Nazarene trouwens een beetje een overgewaardeerde band - ze hebben absoluut een eigen sound en een paar lekker vette nummers (Hate, Blood is thicker than water, etc) maar er zitten ook een hoop standaard beuknummertjes met weinig inhoud tussen. Maar da's mijn mening.
Ik vind Impaled Nazarene trouwens een beetje een overgewaardeerde band - ze hebben absoluut een eigen sound en een paar lekker vette nummers (Hate, Blood is thicker than water, etc) maar er zitten ook een hoop standaard beuknummertjes met weinig inhoud tussen. Maar da's mijn mening.
The True North, Strong and Free
- fetuskiller
- Contacteer:
-
kansloos ende kortzichtigBob schreef:ZERO TOLERANCE
IT IS DISGUSTING!!
IT IS UNNATURAL!!
-
Die tekst staat als een rots overigens, dat jij hem niet begrijpt is wat anders.Dominion schreef:Do you want total war. YES WE WANT,TOTAL WAR!!!!
Grappig bandje,teksten slaan nergens op, maar de muziek zit nog wel redelijk in elkaar.
Ooit gehoord van de Oorlog die Rusland voerde tegen Finland en die kansloos verloor? Daar gaat Winter War dus over, en om dan te stellen dat het nergens op slaat is verre van de voltallige waarheid.
De gelijkenis met Dissection eerder gemaakt in dit topic mis ik ook helemaal eigenlijk. Een plaat als Ugra Karma of Suomi Finland Perkele verdient wat meer respect dan te zeggen: overgewaardeerde band, want dan denk ik dat jij die platen toch nog maar eens beter moet gaan luisteren.
Hoegaarden or die!
- Forseti's Justice
Dat zijn precies de twee albums van ze die ik heb, en ik vind ze blijkbaar niet zo geweldig als jij. De vergelijking met Dissection raakt overigens kant nog wal wat mij betreft.Poggwyd schreef:[..]
De gelijkenis met Dissection eerder gemaakt in dit topic mis ik ook helemaal eigenlijk. Een plaat als Ugra Karma of Suomi Finland Perkele verdient wat meer respect dan te zeggen: overgewaardeerde band, want dan denk ik dat jij die platen toch nog maar eens beter moet gaan luisteren.
The True North, Strong and Free
Ok, daarbij heb ik et verkeerde voorbeeld gegeven, bedankt voor de informatie.Poggwyd schreef:[..]
Die tekst staat als een rots overigens, dat jij hem niet begrijpt is wat anders.
Ooit gehoord van de Oorlog die Rusland voerde tegen Finland en die kansloos verloor? Daar gaat Winter War dus over, en om dan te stellen dat het nergens op slaat is verre van de voltallige waarheid.
Overigens kan ik bij nummers met titels als I Eat Pussy For Breakfast,Motorpenis,Masterbator,6th degree mindfuck etc. de teksten toch echt niet serieus gaan nemen. Maar goed,nou weet ik dus dat ze die wel degelijk hebben.
- Grand Alchemist
- Contacteer:
Re: Impaled Nazarene
muzikaal zeker te pruimen, vooral laatste album All That You Fear vind ik heerlijk klinken, tekstueel h eb ik het nog niet bekeken maar als ik alle teksten van alle albums die ik bezit moet gaan doornemen dan ben ik volgend jaar nog bezigRascul_Waznagga schreef:Zojuist enige stukken muziek van deze band beluisterd, het heerscht toch behoorlijk! Met name het gitaarwerk doet me meerdere malen denken aan het grote Dissection, dus dan kan er al niet veel misgaan. Meer mensen die er zo over denken?
"Drepe de Kristne, Brenne der Kirke"
The Mighty Alchemist
The Mighty Alchemist
- XnegativeX
- Contacteer:
Damn, wat is All that you fear vet! Het eerste nummer blaast de ballen al uit je broek. Geweldig gewoon!
In een sneltrein vaart komt black metal, thrash, punk en heavy metal aan je voorbij razen. Schitterend gewoon.
In een sneltrein vaart komt black metal, thrash, punk en heavy metal aan je voorbij razen. Schitterend gewoon.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- ZeroTolerance
daar heb je gelijk in ja. .ZeroTolerance schreef:Mika Luttinen is net de reden waarom IN zo goed vind. Die gast heeft lak aan alles en iedereen. Een erg foute maar goeie band. Albums als Ugra Karma en Nihil blazen alles omver. Punk vermengd met black en soms power metal, dat durven niet veel bands.
Zoals ze zeggen : two thumbs up !
'maar lak aan alles en iedereen' is wat zovelen schreeuwen. .
maar hij is een van de weinige die niet simpel onzin uitkraamt. .
- ZeroTolerance
- ZeroTolerance
-
- ZeroTolerance
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik zal eerlijk bekennen dat ik hun oude werk nog nooit echt goed heb beluistert. Ik heb zojuist Suomi finland perkele en Tol Cormpt Norz Norz Norz even gedownload dus die zal ik binnenkort even aan een luisterbeurt onderwerpen. Maar de stijl op All that you fear valt inderdaad te omschrijven als een woeste mix van thrash, punk, black metal en heavy metal. Waarbij vooral de thrash en black metal op de voorgrond staan.
De vocalen zijn inderdaad super extreem.
De vocalen zijn inderdaad super extreem.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kweet alleen dat ik toen ik zojuist maiden goed begon te vinden ik er een clip van zag op W&W en het KEIHARDE TYFUSHERRIE vond!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- flippodestroyer
Het album wat in mijn ogen nog niet is overtroffen is Suomi Finland Perkele. De beste teksten staan zowieso niet op Latex Cult. hahahaflippodestroyer schreef:Latex Cult en Rapture zijn naar mijn idee hun beste platen. Mika kwam toen ook met zijn beste teksten op de proppen.
Van de nieuwe cd vind ik eigenlijk alleen het eerste nummer echt briljant, maar die is dan meteen weer zó briljant dat ie de aanschaf van de hele cd waard maakt.
Hoegaarden or die!
- ZeroTolerance
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben op dit moment Tol Cormpt Norz Norz Norz aan het luisteren. Dat is volgens mij hun 2e cd of niet? Klinkt ook wel erg goed. Hoewel het triestheids gehalte wel erg hoog is met die teksten en dat geite geluiden telkens. Het nummer Impure orgies is bijvoorbeeld een giller van formaat.
- Hieronimus
Cogito Ergo Sum heb ik op een verzamelcdtje staan... Lekker nummer 
En ik heb een keer een clippie van ze gezien op W&W... Heb ik nog ergens op videoband
Kutclip, maar wederom lekker nummer 

En ik heb een keer een clippie van ze gezien op W&W... Heb ik nog ergens op videoband

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm