STICHTING HERRIE in Magnifiosi
STICHTING HERRIE in Magnifiosi
Stichting Herrie is in het leven geroepen.
Deze stichting gaat zich inzetten tot het brengen van meer Metal enzo in Magnifiosi.
Dat gaan ze elke 4e vrijdag van de maand doen.
Daar begint deze stichting vrijdag 26 december mee met de 1e editie van Stichting Herrie.
Onze vaste DJ Kool zal ons van een portie Herrie voorschotelen, verwacht een mix van metal, punk en andere alternatieve muziek. Met de nadruk METAL
Dus heb je geen zin om op 2e kerstdag gezellig met de familie om de open haard te zitten, kom dan naar magnifiosi.
Stichting Herrie:
Elke 4e vrijdag van de maand
1e editieVrijdag 26 December
Open: 22.00 - 2.00 uur
www.magnifiosi.nl
Deze stichting gaat zich inzetten tot het brengen van meer Metal enzo in Magnifiosi.
Dat gaan ze elke 4e vrijdag van de maand doen.
Daar begint deze stichting vrijdag 26 december mee met de 1e editie van Stichting Herrie.
Onze vaste DJ Kool zal ons van een portie Herrie voorschotelen, verwacht een mix van metal, punk en andere alternatieve muziek. Met de nadruk METAL
Dus heb je geen zin om op 2e kerstdag gezellig met de familie om de open haard te zitten, kom dan naar magnifiosi.
Stichting Herrie:
Elke 4e vrijdag van de maand
1e editieVrijdag 26 December
Open: 22.00 - 2.00 uur
www.magnifiosi.nl
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
haha alto achtige idioten,, jaja,,
ze volgen iig dezelfde mode !
En trouwens herrie? in de magni?? 90 % daar luistert pas naar metalbands die omstreeks 1998 zijn opgericht,, en daar wil jij/willen jullie hardere metal neerzetten?
Lijkt me leuk,, wellicht een moshpit op linking park, soad, en al die andere nietsnutten ..
Als ze daar nou eens gewoon wat black,death,viking metal zouden spelen,,,
Guess thats just a dream ,, trouwens hoort deze topic niet gewoon op hun eigen site plaats?
ave,,
ze volgen iig dezelfde mode !
En trouwens herrie? in de magni?? 90 % daar luistert pas naar metalbands die omstreeks 1998 zijn opgericht,, en daar wil jij/willen jullie hardere metal neerzetten?
Lijkt me leuk,, wellicht een moshpit op linking park, soad, en al die andere nietsnutten ..
Als ze daar nou eens gewoon wat black,death,viking metal zouden spelen,,,
Guess thats just a dream ,, trouwens hoort deze topic niet gewoon op hun eigen site plaats?
ave,,
Re: STICHTING HERRIE in Magnifiosi
Als ik metal verwacht, dan verwacht ik dat er geen punk en andere alternative muziek gedraaid wordt eigenlijk.eek schreef:Stichting Herrie is in het leven geroepen.
verwacht een mix van metal, punk en andere alternatieve muziek. Met de nadruk METAL
Hoegaarden or die!