FBF: The Embodiment, Engorge, Kainam, Kamikaze, Zone...
FBF: The Embodiment, Engorge, Kainam, Kamikaze, Zone...
Op 20 december zullen in Wijk Bij Duurstede zeven bands optreden op From Beyond Fest. Kainam, The Embodiment, Engorged, Kamikaze, Lost, Nuestros Derechos en Zone zullen die dag op de planken van 't Wijkhuis staan.
De band Lost trapt de dag af met een kruising tussen punk, hardcore en metal. De band had in het begin van het seizoen ook al een vette bak herrie het Wijkhuis ingeslingerd.
De in 2000 opgerichte Nuestros Derechos zijn een driemanformatie uit Utrecht en spelen keiharde jaren 80 trashcore. Eentje voor de oude garde dus.
De eveneens uit Utrecht komende Kamikaze is een hardcore band en zullen het publiek voor het avondeten flink hongerig maken voor meer! Zone, wederom uit Utrecht, zetten hun versterkers flink in de lage frequenties en brengen groovecore ten gehoor.
t’Wijkhuis is erg blij met het contracteren van Engorge op deze koude decemberdag. Bezoekers zullen verrast zijn met hun zware death-trashmetal in de stijl van Bolt Thrower. Smullen geblazen voor de gevorderde headbanger!
De 5-koppige band Kainam is een goede bekende van ’t Wijkhuis. Afgelopen september speelden ze de zaal plat met veel covers met hun emotionele zanger en stoere gitaristen. Liefhebbers van Metallica moeten zeker langskomen want er komen nogal wat bekende nummers voorbij.
Als afluiter hebben de programmeurs een absolute topper in huis gehaald: de in 1994 begonnen The Embodiment uit Hardewijk. De band heeft al verschillende prijzen in de wacht gesleept zoals “winnaar Metal-Battle 2003”. Ze braken door in 2001 en hebben sindsdien vele zalen aangedaan. Op deze vrijdag gaan ze met solide, snelle en strakke trash/ deathmetal Wijk bij Duurstede opvrolijken.
Als de laatste tonen gespeeld zijn en de oliebollen er bijna doorheen zijn, is er gelegenheid te genieten van onze DJ.
Let op! Aanvang is om 16.30 uur aan Karel de Grotestraat 1a. Voorverkoop, 5 euro, is begonnen (The Music Store en ’t Wijkhuis in Wijk bij Duurstede). Leeftijd is vanaf vijftien jaar. Voor informatie bel 0343-571549 of check http://fbf.kainam.nl
De band Lost trapt de dag af met een kruising tussen punk, hardcore en metal. De band had in het begin van het seizoen ook al een vette bak herrie het Wijkhuis ingeslingerd.
De in 2000 opgerichte Nuestros Derechos zijn een driemanformatie uit Utrecht en spelen keiharde jaren 80 trashcore. Eentje voor de oude garde dus.
De eveneens uit Utrecht komende Kamikaze is een hardcore band en zullen het publiek voor het avondeten flink hongerig maken voor meer! Zone, wederom uit Utrecht, zetten hun versterkers flink in de lage frequenties en brengen groovecore ten gehoor.
t’Wijkhuis is erg blij met het contracteren van Engorge op deze koude decemberdag. Bezoekers zullen verrast zijn met hun zware death-trashmetal in de stijl van Bolt Thrower. Smullen geblazen voor de gevorderde headbanger!
De 5-koppige band Kainam is een goede bekende van ’t Wijkhuis. Afgelopen september speelden ze de zaal plat met veel covers met hun emotionele zanger en stoere gitaristen. Liefhebbers van Metallica moeten zeker langskomen want er komen nogal wat bekende nummers voorbij.
Als afluiter hebben de programmeurs een absolute topper in huis gehaald: de in 1994 begonnen The Embodiment uit Hardewijk. De band heeft al verschillende prijzen in de wacht gesleept zoals “winnaar Metal-Battle 2003”. Ze braken door in 2001 en hebben sindsdien vele zalen aangedaan. Op deze vrijdag gaan ze met solide, snelle en strakke trash/ deathmetal Wijk bij Duurstede opvrolijken.
Als de laatste tonen gespeeld zijn en de oliebollen er bijna doorheen zijn, is er gelegenheid te genieten van onze DJ.
Let op! Aanvang is om 16.30 uur aan Karel de Grotestraat 1a. Voorverkoop, 5 euro, is begonnen (The Music Store en ’t Wijkhuis in Wijk bij Duurstede). Leeftijd is vanaf vijftien jaar. Voor informatie bel 0343-571549 of check http://fbf.kainam.nl
Laatst gewijzigd door bove027 op vr dec 12, 2003 8:52 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- Lone Starr
Re: FBF: The Embodiment, Engorge, Kainam, Kamikaze, Zone...
ik zeg al niks meerbove027 schreef:trashcore.
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
Re: FBF: The Embodiment, Engorge, Kainam, Kamikaze, Zone...
Ik vind ze zelf nogal op Desctruction lijken... Maar die naam heb ik niet verzonnen..... volgens mijn....Lone Starr schreef:[..]
ik zeg al niks meer

haha die gast had me een paar keer aangesproken en had het steeds over wijk maar ik had geen idee hoe ie heette...en in een minuut is het jou al allemaal duidelijk. als jij er toch niet was...CoenV schreef:Ik heb een conversatie van ongeveer een minuut gehad waarin die informatie werd toevertrouwd.
With sword in hand I now stand
On my enemies land
and with a Northern heart I will fight
until the day I die
On my enemies land
and with a Northern heart I will fight
until the day I die
Hij had inderdaad al vermeld dat dit optreden eraan zat te komen, maar als je het hier leest is het iets duidelijker.Lanfear schreef:[..]
haha die gast had me een paar keer aangesproken en had het steeds over wijk maar ik had geen idee hoe ie heette...en in een minuut is het jou al allemaal duidelijk. als jij er toch niet was...
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
oke........
Tijdschema:
16:30 Zaal open (publiek)
17:00 - 17:45 Lost
18:00 - 18:45 Nuestros Derechos
19:00 - 19:45 Kamikaze
20:00 - 20:45 Zone
21:15 - 22:15 Kainam
22:45 - 23:45 Engorge
0:15 - 1:15 The Embodiment
2:00 Zaal dicht
En er gaan gewoon bussen tussen wijk en Utrecht....
(staat ook hier
Tijdschema:
16:30 Zaal open (publiek)
17:00 - 17:45 Lost
18:00 - 18:45 Nuestros Derechos
19:00 - 19:45 Kamikaze
20:00 - 20:45 Zone
21:15 - 22:15 Kainam
22:45 - 23:45 Engorge
0:15 - 1:15 The Embodiment
2:00 Zaal dicht
En er gaan gewoon bussen tussen wijk en Utrecht....
(staat ook hier
Ik ga het nooit redden denk ik, dan moet ik weer half 11 ofzo weg. Jammer, want Engorge was best gaaf. En die clip van Kainam zag er ook best leuk uit.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Nou dat bedoelde ik te zeggen, dan weet ik dus helemaal niet zeker... en Koen wist het gister ook nog niet. Maar als Pogo dan ook mee gaat word het denk ik moeilijk, maar ik zal het vragen... you never know!Cooma schreef:Yup! Maar zouden we met jullie meekunnen dan??!!

Laatst gewijzigd door Luna op wo dec 17, 2003 10:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.