Metalfan T-Shirts
Metalfan T-Shirts
Ik bladerde zojuist door het topic over de Metalfan-zomershirts voor 2003 en zag dat er behoorlijk veel belangstellenden zijn voor zo'n shirt, maar dat er uiteindelijk niets geregeld is.
Is er nog belangstelling voor shirts voor de zomer van 2004?
De grafische opmaak kan ik allemaal zelf regelen (voor Metalfan dus gratis en voor niets) en door contacten bij de zeefdrukkerij kan ik ook voor een mooie en scherpe prijs zorgen.
Reageren kan natuurlijk in dit topic, maar ook via email of PM.
Is er nog belangstelling voor shirts voor de zomer van 2004?
De grafische opmaak kan ik allemaal zelf regelen (voor Metalfan dus gratis en voor niets) en door contacten bij de zeefdrukkerij kan ik ook voor een mooie en scherpe prijs zorgen.
Reageren kan natuurlijk in dit topic, maar ook via email of PM.
- Soulcollector
- Contacteer:
- SilentSinner
- Hieronimus
Met een username vind ik toch ook wel bruut, gecombineerd met dat verschillende-designs-idee is er tenminste wat afwisseling 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Hieronimus
Misschien op de achterkant dan alleen voor de bandleden:
"I'm a proud member of <bandnaam>!"

"I'm a proud member of <bandnaam>!"

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Soulcollector
- Contacteer:
- Hieronimus
- Soulcollector
- Contacteer:
- SilentSinner
- Hieronimus
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Heer Petomaan
- Miss-Freaky
-
- HellcommandeR
-
- Daisycutter
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Het is idd wel een goed idee om het bijvoorbeeld op het Metalfanfest te gaan verkopen....
Alleen Zenga, wat zijn zoal de kosten die je dan draagt en wat zou ongeveer de prijs worden van zo'n shirt?
Alleen Zenga, wat zijn zoal de kosten die je dan draagt en wat zou ongeveer de prijs worden van zo'n shirt?
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Morgen ga ik uitzoeken wat er allemaal mogelijk is en wat het moet gan kosten, maar ik (we) moet(en) even een manier zien te vinden hoe dit georganiseerd gaat worden. Iedereen heeft natuurlijk andere wensen etc. Zelf zat ik te denken aan 3 verschillende achterkanten en de voorkant allemaal hetzelfde.
Het is ongeveer 50/50 qua reacties over je username op het shirt. Wat dan mogelijk is dat de t-shirts gewoon zonder username gedrukt worden. Later kan er dan, bij degene die dat wil, tegen een kleine meerprijs, de username opgebracht worden (bijvoorbeeld op de mouw).
Ik zal een begin maken voor een lijstje met de geintresseerden:
Girlie
- SilentSinner
- natassja (als d'r tieten weer wat gekrompen zijn)
- Lanfear
- Miss-Freaky
Normaal shirt
- Soulcollector
- Bob
- Hieronimus
- nightwing
- Demorpheus
- DaKonium
- funeral
- Rascul_Waznagga
- Ritter
- Heer Petomaan
- Kristof
- RingWorm
- HellcommandeR
- Mr T.
- verwoesting
- Daisycutter
- Korefuji
(Mocht je naam er per ongeluk tussen staan, terwijl je niet geintresseerd bent, haal 'm dan zelf even weg)
Heeft iemand toevallig nog het logo van MF in een hogere resolutie?
Dan kan ik even beginnen met wat te maken, zonder dat er al te veel vertraging oploopt.
Het is ongeveer 50/50 qua reacties over je username op het shirt. Wat dan mogelijk is dat de t-shirts gewoon zonder username gedrukt worden. Later kan er dan, bij degene die dat wil, tegen een kleine meerprijs, de username opgebracht worden (bijvoorbeeld op de mouw).
Ik zal een begin maken voor een lijstje met de geintresseerden:
Girlie
- SilentSinner
- natassja (als d'r tieten weer wat gekrompen zijn)
- Lanfear
- Miss-Freaky
Normaal shirt
- Soulcollector
- Bob
- Hieronimus
- nightwing
- Demorpheus
- DaKonium
- funeral
- Rascul_Waznagga
- Ritter
- Heer Petomaan
- Kristof
- RingWorm
- HellcommandeR
- Mr T.
- verwoesting
- Daisycutter
- Korefuji
(Mocht je naam er per ongeluk tussen staan, terwijl je niet geintresseerd bent, haal 'm dan zelf even weg)
Dan kan ik even beginnen met wat te maken, zonder dat er al te veel vertraging oploopt.
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Misschien dat Suncross nog een MF logo heeft en anders Tokus?Zenga schreef:Morgen ga ik uitzoeken wat er allemaal mogelijk is en wat het moet gan kosten, maar ik (we) moet(en) even een manier zien te vinden hoe dit georganiseerd gaat worden. Iedereen heeft natuurlijk andere wensen etc. Zelf zat ik te denken aan 3 verschillende achterkanten en de voorkant allemaal hetzelfde.
Dat van die drie achtekant prints is een erg goed idee....alleen wordt dat gedoe met je username niet harstikke lastig?
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Daisycutter
- Hieronimus
Yeah, op de mouw zoals Zenga al voorstelde... En dan een van die laatste 2 shirts op de vorige pagina 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
AmnesJAn schreef:Als je met username laat drukken worden t allemaal aparte shirts, dan weet ik niet of je massakorting krijgt en wordt t dus een duur grapje
Zenga schreef:Het is ongeveer 50/50 qua reacties over je username op het shirt. Wat dan mogelijk is dat de t-shirts gewoon zonder username gedrukt worden. Later kan er dan, bij degene die dat wil, tegen een kleine meerprijs, de username opgebracht worden (bijvoorbeeld op de mouw).
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
ach je bent niet verplicht tochom een username op t shirt te nemen? en als iemand anders t nou wel leuk vindt....
mij lijkt t weer niet leuk als je iets van t metalfanfest eropzet, ga je daar niet heen, maar ben je wel "metalfanner" is t tshirt gelijk niet meer echt boeiend
mij lijkt t weer niet leuk als je iets van t metalfanfest eropzet, ga je daar niet heen, maar ben je wel "metalfanner" is t tshirt gelijk niet meer echt boeiend
Horns raised and filled...!
Iria schreef:Ik wil wel een girlie
En als t met username kan, zou ik t wel heel erg cool vinden!
Maar je hebt wel gelijk als je zegt, dat je dan allemaal unieke tshirts hebt en t misschien te duur gaat worden.
Maar kan t wel, zou t echt supertof zijn!
Quote even de lijst met geintresseerden + je eigen naam, om 't overzichtelijk te houden! Dank u!