Evergrey

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
MetalBanger

Evergrey

Bericht door MetalBanger » za jan 24, 2004 7:32 pm

Evergrey is begonnen aan een nieuw album (maar dat wisten jullie zeker al..) in ieder geval kijk ik er al naar uit! de 2 laatste cd's waren ongeloofelijk!! Jullie kijken er toch ook naar uit, niet ?

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jan 24, 2004 7:39 pm

Is er al bekend wanneer dit album gaat uitkomen? Of zijn ze nog maar net de studio ingegaan? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar want Evergrey lijkt met elk album gewoon beter te worden. En de laatste 2 waren idd al erg goed.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » za jan 24, 2004 7:40 pm

Evergrey is een bijzonder goede band... kschaam me dat ik er nog niks van heb, maar misschien dat daar dit jaar verandering in komt
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

MetalBanger

Bericht door MetalBanger » za jan 24, 2004 7:42 pm

XnegativeX schreef:Is er al bekend wanneer dit album gaat uitkomen? Of zijn ze nog maar net de studio ingegaan? Ik ben er in ieder geval wel benieuwd naar want Evergrey lijkt met elk album gewoon beter te worden. En de laatste 2 waren idd al erg goed.
Wel op de site staat dat de cd in de lente komt...
www.evergrey.net

Plaats reactie