Bericht
door DaKonium » zo feb 15, 2004 11:48 am
het was me het avondje wel
na mezelf tot koen's geluidsman en alexus tot assistent-geluidsman te hebben gebombardeerd waren we in de elitaire positie om bakcstage te gaan zitten, uiteraard voorzien van de nodige voorrraad pils, een dosis ierse folkmuziek en een aantal pijpgrage groupies. we amuseerden ons daar in zo een mate, dat we de organisator opdracht gaven de hele show maar een half uur te verlaten, wat hij uiteraard zonder tegenspreken meteen deed.
de show was een daverend succes, koen had de zaal al plat toen hij het podium opkwam, en het succes hield de volle 20 minuten aan. wat een show, ongekend.
na de show moesten we natuurlijk weer backstage, waar ik als geluidsman, onder het genot van gratis verstrekte pils en pijpsletjes, tot de ontdekking kwam dat de opname finaal mislukt was. een aardige domper, maar het mocht de pret niet drukken.
toen koen de vrouwelijke aandacht zat was besloot hij naar een ander feestje te gaan, wat tot gevolg had dat alexus en ik ons backstage-excuus kwijt waren en op moesten donderen naar de zaal.
enfin, na een kwartier hadden we een lamme arm van het handtekeningen zetten en besloten ook wij af te taaien. het einde van deze zeer geslaagde avond en dito show hebben we nog even gevierd in de naburige, zeer breezah-verantwoorde kroeg, maar daar hadden we het na 1 pils al wel gezien vanwege een te hoog poser gehalte.
eenmaal thuis aangekomen bleek dat de opname-apparatuur NIET had gefaald, en de hele zooi er wel opstond, hetzij voorzien van een flinke dosis ruis, die ik er nu dus even uit ga fikken.
Sterf!