Anorexia Nervosa
Anorexia Nervosa
Kent men deze Franse band die een perfecte mix gevonden heeft tussen toetsenwerk en brute black metal uitspattingen.
De band kan best omschreven worden als brute black metal met toetsenwerk erin
De band heeft al de volgende cd's gereleased:
new obscurantis order
Drudenhaus
Sodomizing The Archedangel
exile
de demo: Nihil Negativum
dit is de site van de groep: http://www.mother-anorexia.com/
De band heeft al de volgende cd's gereleased:
new obscurantis order
Drudenhaus
Sodomizing The Archedangel
exile
de demo: Nihil Negativum
dit is de site van de groep: http://www.mother-anorexia.com/
Ik heb zowel Drudenhaus als New Obscurantis Order en draai ze beiden graag. Flink chaotische herrie die laat zien dat keyboard-gebaseerde Black Metal geen commerciële troep hoeft te zijn.
Heb ze trouwens ook nog eens live gezien in de 013, best een strak optreden (alleen jammer dat een deel van de synthpartijen van een tape kwam).
Heb ze trouwens ook nog eens live gezien in de 013, best een strak optreden (alleen jammer dat een deel van de synthpartijen van een tape kwam).
The True North, Strong and Free
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: anorexia nervosa
Hahaha, zou het?iscariah schreef:...een perfecte mix gevonden heeft tussen toetsenwerk en brute black metal...
Maar New Obscurantis Order is inderdaad een hele vette plaat. Niet alleen erg sfeervol maar ook genadeloos bruut. Die mix hoor ik niet vaak.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
- defenderofsteel
-
- Yokozuna
- Contacteer:
Anorexia Nervosa, vette chaotische overweldigende blackmetal, tof! Alleen niet te lang luisteren, anders wordt je gek of zelf nerveus
Deze band zou ik oprecht het plakkertje "extreme blackmetal" opplakken, Fransen/Canadezen kunnen er wat van!
Ik heb alleen "New Obscurantis Order" maar ik vind ik een ERG goed album. En zeer toegankelijk, tenminste, deze overweldigende muziek pakt me meteen! Luister vooral Chatiment de la Rose, lijkt bijna een stukje James Bond in te zitten, op perfecte manier met synths toegevoegd.

Ik heb alleen "New Obscurantis Order" maar ik vind ik een ERG goed album. En zeer toegankelijk, tenminste, deze overweldigende muziek pakt me meteen! Luister vooral Chatiment de la Rose, lijkt bijna een stukje James Bond in te zitten, op perfecte manier met synths toegevoegd.
Onzin, als er 1 band is die muziek maakt waar je nerveus van zou kunnen worden is het wel Anorexia Nervosa.Domme bandnaam zeg
Laatst gewijzigd door Yokozuna op do feb 26, 2004 3:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Yokozuna
- Contacteer:
Wel speciaal, want er zijn maar weinig blackmetal bands met zo'n chaos in hun nummers. Maar misschien(?waarschijnlijk) heb je New Obscurant Order dan niet gehoord. Het kan zijn dat andere albums niet zo chaotisch zijn, die heb ik niet gehoord. Maargoed, het is bovendien duidelijk te horen dat dit geen Noorse Blackmetal band is (niet geluisterd naar de Franse taal).Kristof schreef:leuke melodieze black metal, zeker niet speciaal maar wel aan te horen
Maar New Obscurant Order is zo heerlijk extreem, alleen daar krijg ik al de rillingen van. Dat heb ik niet zo snel bij brute deathmetal, wat toch ook een van de extreemste metal genres is.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
-
- Hieronimus
-
-
-
- metal-willem
- kromme zak hooi
-
- kromme zak hooi
-
- kromme zak hooi
-
-
-
- Contacteer:
Omdat iemand zo grappig is om 3 keer "in je bek schijten" te zeggen?nightwing schreef:haha je word er vierkant uitgeluld verwoesting
Erg goede uit-lul-commentaar ja..??
En ten tweede, frans gemauw? Damn, ik vind dus echt dat dat frans-engels, en wat er ook nog meer in zit zeker ten goede komt in hun nummers.
Ze blijven frans, en zoveel is er niet bekend uit frankrijk qua sbm.. Ze zijn echt uniek in hun soort, en dat bedoel ik geheel positief.
Nihilistic Orchestra is echt Prachtig!
Laatst gewijzigd door banisher op vr feb 27, 2004 6:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Hieronimus
[on-topikc]
Mooi, zal ik die s chekcen dan!banisher schreef:Nihilistic Orchestra is echt Prachtig!
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
*Grmbl*
Kan m niet vinden
Kan m niet vinden

Laatst gewijzigd door Hieronimus op vr feb 27, 2004 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- XnegativeX
- Contacteer:
Heel de cd New Obscurantis Order is echt super. En aan Drudenhaus kun je je ook niet echt een buil vallen. Persoonlijk vind ik Drudenhaus een beetje te bombastisch waardoor het geheel een beetje te chaotisch wordt. Op New Obscurantis Order klinken het geheel gewoon strakker.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Hieronimus
Is dat liedje wel van Anorexia Nervosa, want ik zit me hier de pleuris te zoeken en op hun site staat ook nog eens niets van dat liedje, niet eens dat t bestaat ofzobanisher schreef:moet je zeeeeeeeeeeker doen!

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm