Lamb Of God - As The Palaces Burn
Lamb Of God - As The Palaces Burn
Ik heb onlangs het genoegen gehad om kennis te maken met dit Amerikaanse Thrash/Metalcore gezelschap. Een band die, zonder zijn thrash-roots te verloochenen een uiterst sterke en moderne metalplaat neerzet, die volgens mij een hoop mensen hier wel zal aanspreken
Check or die!
Check or die!
Makkers staakt uw wild geraas
- Yokozuna
- Contacteer:
Re: Lamb Of God - As The Palaces Burn
Jep. Ook een erg "aparte" productie trouwens (door Devin Townsend, zoieso een apart figuurRascul_Waznagga schreef:Ik heb onlangs het genoegen gehad om kennis te maken met dit Amerikaanse Thrash/Metalcore gezelschap. Een band die, zonder zijn thrash-roots te verloochenen een uiterst sterke en moderne metalplaat neerzet, die volgens mij een hoop mensen hier wel zal aanspreken
Check or die!

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- XnegativeX
- Contacteer:
- The Reckoning
- Blikskaters
** stopt met lezen bij "Amerikaanse" **Rascul schreef:Ik heb onlangs het genoegen gehad om kennis te maken met dit Amerikaanse Thrash/Metalcore gezelschap. Een band die, zonder zijn thrash-roots te verloochenen een uiterst sterke en moderne metalplaat neerzet, die volgens mij een hoop mensen hier wel zal aanspreken
Check or die!
*Blikskaters is een bekrompen idioot*Blikskaters schreef:[..]
** stopt met lezen bij "Amerikaanse" **
Geniale CD ja, alhoewel ik vroeger geen grote Lamb Of God fan was hebben ze me recent weten te overtuigen.
- The Reckoning
- Soulcollector
- Contacteer:
verveelde je je? een oud topic ophalen met zo'n lamme opmerking is behoorlijk kansloos.Blikskaters schreef:** stopt met lezen bij "Amerikaanse" **
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- fetuskiller
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Uh, ik haalde het topic omhoog. Eigenlijk omdat ik zat te genieten van Ashes of the wake en me zat te verbazen over de strakheid van die drummer.Soulcollector schreef:[..]
verveelde je je? een oud topic ophalen met zo'n lamme opmerking is behoorlijk kansloos.
Oh ja, Blikskater is natuurlijk gewoon super grappig en zo intelligent dat andere mensen hem gewoon niet begrijpen.
@Vlammy: Donders vette line-up. Alleen jammer dat Atreyu niet mee komt. Die had ik ook maar al te graag even live gezien.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Die had ik inderdaad ook wel willen zien, heb er veel goede dingen over gehoord. Maar ging jij er nog heen? Ik wel in elk geval.XnegativeX schreef:@Vlammy: Donders vette line-up. Alleen jammer dat Atreyu niet mee komt. Die had ik ook maar al te graag even live gezien.

- XnegativeX
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Ja. Dat kan ie. Ik zag toevallig een paar dagen geleden Battle For Ozzfest, waarbij een van de deelnemers Lamb Of God moest gaan introduceren, waarbij ze nog twee nummers van het optreden lieten zien, en ja, het was echt te gek.XnegativeX schreef:Ik kom er maar niet overheen hoe ongelovelijk loeier strak die drummer is. Ik ben echt benieuwd of hij dat live ook zo uit zijn mouw schudt.
Makkers staakt uw wild geraas