Master & Pleurisy
- fetuskiller
- Contacteer:
Master & Pleurisy
Nog iemand geweest in utrecht of hogeveen??
ze waren voor miij allebij helemaal geweldig moet ik zeggen, wat een kerel zeg die paul speckmann De tering!! heel vet
ze waren voor miij allebij helemaal geweldig moet ik zeggen, wat een kerel zeg die paul speckmann De tering!! heel vet
- Black_Goddess
- Contacteer:
Re: Master & Pleurisy
Was toch afgelopen donderdag? Nee ik ben niet geweest, ik was naar haarlem -----> Peter Pan Speedrock, en dat was weer heerschend!fetuskiller schreef:Nog iemand geweest in utrecht of hogeveen??

Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Ik ben in Utrecht geweest. Ik vond de opkomst een beetje tegenvallen. Toen ik binnenkwam was Pleurisy al begonnen. Was wel een aardig optreden. Master was voor mij verreweg de beste band. Had ook de beste songs naar mijn mening. Paul "I'm in a blabla mood" Speckmann was lekker op dreef.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil
- fetuskiller
- Contacteer:
Master!
Master was weer eens Master! Die Speckmann heerst man. Heerlijk zo'n oud lijk, dat is pas death-metal; OLD SCHOOL! Maar wie heeft er verzonnen dat er 2 tivoli's in Utrecht zijn?!?! Wij stonden natuurlijk bij de verkeerde, waardoor we pleuresi hebben gemist. Verder: de nieuwe cd is ook top, maffe cowboy speckmann. In Mei zijn ze er weer geloof ik....en ga zeker weer!
Support the dutch death scene!!!
- fetuskiller
- Contacteer: