North sea jazz - Santana
-
North sea jazz - Santana
De 29e editie van het North Sea Jazz Festival vindt plaats van 9 tot en met 11 juli a.s. in het Nederlands Congres Centrum te Den Haag. Het volledige programma wordt dinsdag 11 mei bekend gemaakt. Nu kan alvast wel een tip van de sluier opgelicht worden.
Hancock/Shorter/Holland/Blade, Santana, Alicia Keys, Pat Metheny en Elvis Costello
North Sea Jazz Festival
9-10-11 juli 2004
Nederlands Congres Centrum – Den Haag
De kaartverkoop voor het komende North Sea Jazz Festival start zaterdag 15 mei, maar tot vrijdag 7 mei zijn er voordelige 3-dagenkaarten (€ 135,- i.p.v. € 145,-) verkrijgbaar via de site.
Jammer dat ze geen dagkaarten hebben!
Hancock/Shorter/Holland/Blade, Santana, Alicia Keys, Pat Metheny en Elvis Costello
North Sea Jazz Festival
9-10-11 juli 2004
Nederlands Congres Centrum – Den Haag
De kaartverkoop voor het komende North Sea Jazz Festival start zaterdag 15 mei, maar tot vrijdag 7 mei zijn er voordelige 3-dagenkaarten (€ 135,- i.p.v. € 145,-) verkrijgbaar via de site.
Jammer dat ze geen dagkaarten hebben!
-
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
North sea jazz is gewoon vuile afzetterij.....betaal je je helemaal scheel om daar te komen en wil je een bepaalde artiest zien, moet je daar ter plaatse soms ook nog extra voor betalen, schande!!!
Nee, geef mij dan maar liever mijn eigen collectie jazz, biertje/wijntje erbij en lekker op de bank genieten...is ook een stuk minder druk (vorige keer kon je zowat over de hoofden lopen zo druk was het!!)

Nee, geef mij dan maar liever mijn eigen collectie jazz, biertje/wijntje erbij en lekker op de bank genieten...is ook een stuk minder druk (vorige keer kon je zowat over de hoofden lopen zo druk was het!!)
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
-
- inageandsadness
- Contacteer:
Ik vindt trouwens de andere genoemde namen (behalve Hancock en Metheny) vrij dubieus voor North Sea Jazz, want dat zijn stuk voor stuk geen jazzartiesten maar popmuzikanten. En verder was Metheny vorig jaar ook al op North Sea (ik heb hem als Special Guest gezien met Borstlapm en Eijkenaar).
Makkers staakt uw wild geraas
Oh, dat vind ik wel meevallen. Kijk naar wat ik vorig jaar gezien heb:
Metheny/Borstlap, toen Chick Corea Electric band (ubergeniaal trouwens), toen Richard Bona. En daartussendoor nog een dixielandbandje en Martin Fondse Groove Troopers. Verder speelde (op een andere dag) ook nog Joe Zawinul Sindicate. En mr Hancock himself. Jazz genoeg lijkt me zo
Metheny/Borstlap, toen Chick Corea Electric band (ubergeniaal trouwens), toen Richard Bona. En daartussendoor nog een dixielandbandje en Martin Fondse Groove Troopers. Verder speelde (op een andere dag) ook nog Joe Zawinul Sindicate. En mr Hancock himself. Jazz genoeg lijkt me zo

Makkers staakt uw wild geraas
- inageandsadness
- Contacteer:
Amateur.Rascul_Waznagga schreef:Ik vindt trouwens de andere genoemde namen (behalve Hancock en Metheny) vrij dubieus voor North Sea Jazz, want dat zijn stuk voor stuk geen jazzartiesten maar popmuzikanten. En verder was Metheny vorig jaar ook al op North Sea (ik heb hem als Special Guest gezien met Borstlapm en Eijkenaar).
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja uiteraard jazz genoeg, het is dan ook een jazz festivalRascul_Waznagga schreef:Oh, dat vind ik wel meevallen. Kijk naar wat ik vorig jaar gezien heb:
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.