The Monolith Deathcult in Sliedrecht*waanzin ten top*

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

The Monolith Deathcult in Sliedrecht*waanzin ten top*

Bericht door TMDC Wordfuhrer » ma jun 14, 2004 4:30 pm

Afgelopen zaterdag hebben we in Sliedrecht gespeeld met Cirith Gorgor als headliner. Het begon al toen we aankwamen, de organisatie was al zo dronken als een mongool waarna ik zelf maar voor stage manager ging spelen en het podium leegblafte. Wij zetten dus de backline erop. Komt er een soort van stagemanager(ik weet zeker dat die ook niet 100% was) verontwaardigd verhaal halen waarom zijn pupillen van de plaatselijke metalband niet op onze tops mochten spelen. Ik had besloten die dag aardig te doen en vertelde hem geduldig dat dat hoogst ongebruikelijk is en dat hij de rider er maar eens op na moest kijken. Terwijl ik hem aankeek keek ik recht tegen de achterkant van zijn schedel aan terwijl hij stamelde"een rider? wasdat?"

Mooi!! De toon was gezet. herr Kombustar TMDC liep met de ogen dicht een mantra te prevelen"600 euro, denk aan die 600 euro, 600 euro..denk aan die 600 euro..."

Komt dus de gitarist vragen waar hij zijn gitaar moest inpluggen. Ik wijs vermoeid op de Marshallstek waarna hij tot mijn grote ontsteltenis zijn gitaarsnoer achterin in mijn speakerkast plugte en tegen de debiele stagemanager brulde"Ik hoor niets!!" Ik dacht barst maar en heb alles wat van mij was uitgezet , ze zoeken het maar uit.

Toen wij aan de beurt waren lag er vreselijk veel water en bier op het podium. Vandaar dat TMDC nu als arroganste band door het leven gaat,want ik had het lef om te vragen of ze het podium konden droogmaken omdat we weinig zin hadden om op onze smoel te klappen. Komt er weer zo'n driekwarter aan met een vochtabsorberend stuk keukenrol.....Ik blaf woedend die mongool weg en vertel hem dat er geen noot wordt gespeeld als dat podium niet normaal droog is. Na veel wikken en wegen kwamen ze dan eindelijk aan met een dweil.

Optreden ging vervolgens prima, band van de dag natuurlijk.

Grappig was het gegeven dat de zanger van Profane huilend als een klein kind zijn verontschuldigingen aanbood aan de vriendin van de TMDC bassist die hij iets te lomp de moshpit had ingeflikkerd. Daarna heeft hij vreselijk op zijn donder gehad van mijn vrouw en de dame in kwestie. het was godverdomme net Dr Phil. Een metalboer met de maten van LBA zit te snotteren op het trapje backstage onringd door 2 woedende meisjes waar hij snotterend als een klein kind vertelde dat hij heel gevoelig is en dat hij er niet tegen kan dat vrouwen boos op hem zijn.

Hij had daarna bier over zich heengekregen en was gaan klagen bij uitbater/uberzatlap Fred die verhaal kwam halen in de TMDC kleedkamer. TMDC kwam dus net zeikend van het zweet van het podium toen er opeens een of andere zatlap ongeveer 30 keer hetzelfde verhaal heeft opgerakeld. Fred had niet in de gaten dat niemand naar hem luisterde en bevestigde ons vermoeden dat Sliedrecht een dorp is waar alleen maar debielen wonen.

Fred wist ons te vertellen dat de Profane zanger slechts gehuld in een nat shirt nu helemaal naar huis moest lopen waarna wij achterover sloegen van ontstelling. Iewat geirriteerd door onze reactie deelde hij oins nog dreigend mee dat we maar moesten oppassen want Profane is in Alblasserdam net zo populair als Metallica in de VS. Verder kon hij alle vrouwen krijgen die hij wilde, want hij had iets dat vrouwen graag zagen bij mannen.

Ik dacht dat ik achterlijk werd.

De enige in dat hele Elektra die niet aan het downsyndroom leden waren de drummer van Profane(Thanks voor de hulp met het geluid) en degene die ons uitbetaalde.

Ik ben thuis op de bank gaan liggen met een nat washandje op mijn gezicht om Sliedrecht te verwerken......
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Bericht door Alexus » ma jun 14, 2004 4:37 pm

een waar spektakel dus

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma jun 14, 2004 4:38 pm

Ja, ik heb dus weer wat gemist
Heus.

Gebruikersavatar
saz
Berichten: 2401
Lid geworden op: wo okt 01, 2003 8:38 pm

Bericht door saz » ma jun 14, 2004 4:39 pm

whaha :)

hilarische "samenloop van omstandigheden"
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 14, 2004 4:48 pm

Hahahahahaha, wat een verhaal.
TMDC, lang niks over gelezen zeg!
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

apoptose
Berichten: 3912
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 1:43 pm

Bericht door apoptose » ma jun 14, 2004 4:51 pm

Tof verhaal.

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » ma jun 14, 2004 5:01 pm

het IS geen verhaal! Het is een oogetuige verslag. Was het maar een verhaal.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Ktulu
Berichten: 5872
Lid geworden op: wo nov 13, 2002 9:07 pm
Locatie: Philippine & Gent
Contacteer:

Bericht door Ktulu » ma jun 14, 2004 5:03 pm

Wat een ellende.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]

[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]

[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma jun 14, 2004 5:03 pm

haha, goaf. ff onthouden dat we sliedrecht moeten mijden als de pest.
mooi dat jullie er iig nog 600 euro aan overhouden, hoewel je meer geld voor emotionele schade zou kunnen krijgen
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
MindlessMayo
Berichten: 12581
Lid geworden op: ma aug 11, 2003 12:17 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door MindlessMayo » ma jun 14, 2004 5:05 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:het IS geen verhaal! Het is een oogetuige verslag. Was het maar een verhaal.
Sorry.. verslag dan..
Al een beetje bijgekomen?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

apoptose
Berichten: 3912
Lid geworden op: vr nov 29, 2002 1:43 pm

Bericht door apoptose » ma jun 14, 2004 5:05 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:het IS geen verhaal! Het is een oogetuige verslag. Was het maar een verhaal.
Denk er maar een d bij dan.

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » ma jun 14, 2004 5:46 pm

Tis ook altijd wat in de Elektra. Is het geen schietpartij of brandbom, dan is et dit soort gedoe wel.

verwoesting
Berichten: 13535
Lid geworden op: vr okt 04, 2002 4:19 pm

Bericht door verwoesting » ma jun 14, 2004 5:54 pm

kom eens in Nijmegen/Arnhem spelen

Gebruikersavatar
disastercasper
Berichten: 779
Lid geworden op: di sep 16, 2003 7:15 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door disastercasper » ma jun 14, 2004 6:03 pm

Balen kerel
http://www.last.fm/user/disastercasper

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » ma jun 14, 2004 6:06 pm

Toch niets nieuws, de organisatie in Elektra is altijd lam. Maakt het wat mij betreft wel gezellig, alleen organisatorisch wordt dan een beetje onder de maat geproduceerd. Jammer dat ik het gemist heb.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 14, 2004 7:18 pm

lekker professioneel allemaal
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » ma jun 14, 2004 7:18 pm

je hebt van die uitbaters idd.

Kleine zaal in de Kade is ook zo´n ramp. De uitbater dan. (de PA ook maarja...)

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 14, 2004 7:20 pm

in sint niklaas heb ik vroeger ook wel eens van die miserie gehad, wat een zooi snuivende organisaties waren dat
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » ma jun 14, 2004 7:24 pm

verwoesting schreef:kom eens in Nijmegen/Arnhem spelen
heb ze er vorig jaar nog zien spelen dus...
www.last.fm/user/robenroll

NAMMTAR666
Berichten: 175
Lid geworden op: wo jun 09, 2004 7:44 pm
Locatie: BUSSUM

Re: The Monolith Deathcult in Sliedrecht*waanzin ten top*

Bericht door NAMMTAR666 » ma jun 14, 2004 7:56 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Afgelopen zaterdag hebben we in Sliedrecht gespeeld met Cirith Gorgor als headliner. Het begon al toen we aankwamen, de organisatie was al zo dronken als een mongool.

Terwijl ik hem aankeek keek ik recht tegen de achterkant van zijn schedel aan terwijl hij stamelde"een rider? wasdat?"

Komt dus de gitarist vragen waar hij zijn gitaar moest inpluggen. Ik wijs vermoeid op de Marshallstek waarna hij tot mijn grote ontsteltenis zijn gitaarsnoer achterin in mijn speakerkast plugte en tegen de debiele stagemanager brulde"Ik hoor niets!!" Ik dacht barst maar en heb alles wat van mij was uitgezet , ze zoeken het maar uit.


Optreden ging vervolgens prima, band van de dag natuurlijk.

De enige in dat hele Elektra die niet aan het downsyndroom leden waren de drummer van Profane(Thanks voor de hulp met het geluid) en degene die ons uitbetaalde

Heb er maar een paar stukjes uit geknipt want anders werd het wel lang.
ik kan je zeggen dat ik meerdere malen als licht/geluidstechnicus voor diverse bands in Elektra geweest ben en dat ik 15 jaar geleden ook al hetzelfde meemaakte.
Al die medewerkers daar zijn of dement, zijn Down syndroom lijers, hebben Korsakov of noem maar wat op.
In ons kontrakt stond dat we gaarne catering zouden hebben.
Resultaat: we kregen de man een tientje en moesten maar naar de pizzeria of de snack bar gaan.
Ik heb nog nooit zo'n KUT TENT meegemaakt als Elektra Sliedrecht en ik weiger er ook maar 1 poot nog binnen te zetten.
I serve only one master. His name is darkness.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » ma jun 14, 2004 7:57 pm

nightwing schreef:[..]


heb ze er vorig jaar nog zien spelen dus...
Ja, met de Kroon. Maar toch mogen ze weer terugkomen.
Makkers staakt uw wild geraas

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 14, 2004 8:04 pm

T zal je maar gebeuren!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
bove027
Berichten: 933
Lid geworden op: ma apr 28, 2003 8:11 am
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door bove027 » ma jun 14, 2004 8:12 pm

He TMDC Wordfuhrer,

bij deze een uitnodingetje om een keertje in Wijk bij Duurstede in de oude Kronkel te komen spelen (heet tegenwoordig "'t Wijkhuis", maarja, daar kan ik ook niets aan doen)...

Slechter dan dit kan het toch niet worden :)

Gebruikersavatar
Killjoy
Berichten: 1655
Lid geworden op: ma mei 31, 2004 9:44 am
Locatie: Rotterdamn

Bericht door Killjoy » ma jun 14, 2004 8:53 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:het IS geen verhaal! Het is een oogetuige verslag. Was het maar een verhaal.
Ik weet precies waar je het over hebt, heb er zelf ook gespeeld. Die geluidsdame is nog wel de ergste van het stel, gelukkig hadden we een goeie geluidsman, die er even liet zien hoe het wel moest. Vervolgens blijkt het licht verrot te zijn, dus moeten we spelen onder een baar TL balken, niet bepaald gaaf dus. In de kleedkamer zagen we tot onze verbazing dat de koelkast slechts gevuld was met 2 sixpacks. Bleek dat 1 van de andere bands ons bier had opgezopen. Kregen we uiteindelijk gelukkig wel 2 kratten, het zijn lauwe, Hertog Jan. Al met al, leuk zaaltje, waar de medewerkers zo uit Life Goes On zijn gestapt, maar al met al was het optreden wel geslaagd, veel mensen, pit, headbangende debielen. In 1 woord FANTASTISCH!! 8)
Heerschen en laten Heerschen!

JRA
Berichten: 26
Lid geworden op: wo apr 21, 2004 3:53 pm
Locatie: leiden
Contacteer:

Bericht door JRA » di jun 15, 2004 9:33 am

Bassist van xenomorph hier.
Wij speelde ook op de inmiddels bekende avond.

We hebben het behoorlijk naar ons zin gehad al waren er inderdaad een aantal rare dingen. ik herken dan ook best wat in het monolith verhaal.
Het was (zeker rond het podium) een raar zooitje waar ook ik weinig hoogte van kreeg.

Maar wil wel even toevoeggen dat de tent en het festival door vrijwillegers gerunt en georganiseerd werdt.
Dat alles dan niet helemaal top is, is lastig maar ook rock en roll.
bijdeze dan ook een bedankje aan alle freaks en mafketels die daar werkten of gewoon rondliepen ( en dat waren er nogal wat). :silly:

Het was een goede en alcohol gevulde dag.
www.xenomorph.nl
------------------------------------------------------
XENOMORPH - NECROPHILIA MON AMOUR
Release Date: late Summer 2004
------------------------------------------------------
www.xenomorph.nl

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 16, 2004 1:02 am

Overigens hoorden we vandaag dat de vriendin van Herr Kombustar TMDC, de dame in kwestie haar kaak heeft gebroken.

Dat wordt weer een rechtzaak
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Iced Earth
Berichten: 173
Lid geworden op: ma dec 22, 2003 12:54 pm

Bericht door Iced Earth » wo jun 16, 2004 10:01 am

Hehe Elektra is alleen goed om Epica (ik bedoel natuurlijk Simone Simons) te bekijken.

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » wo jun 16, 2004 10:13 am

TMDC Wordfuhrer schreef:Overigens hoorden we vandaag dat de vriendin van Herr Kombustar TMDC, de dame in kwestie haar kaak heeft gebroken.

Dat wordt weer een rechtzaak
Jezus, wat bezielde die mongool van Profane.

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » wo jun 16, 2004 10:21 am

een gebroken kaak? en daar kom je pas later achter?
tering hoeveel bier moet ze dan wel niet op hebben gehad

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 16, 2004 11:18 am

Een kaak bevat in tegenstelling tot andere botten in het menselijk lichaam veel minder zenuwbanen. Daarom kan het dat de patient pijn heeft bij het kauwen en praten. De toeval wil dat de buurman van de patient een tandarts was die haar vertelde dat ze goed moest uitkijken met dat soort valpartijen en vroeg of hij even mocht voelen

"doet het pijn als ik hier..KRAAAAK"
Hop naar de praktijk, foto's maken en daar kwam de aap uit de mouw.

Note: De Engelse Admiraal Nelson verpulverde zijn beide benen door een kanonskogel, hij liet zichzelf in een ton zetten om de boel bij elkaar te houden en leidde de zeeslag tot de overwinning. Die man had ook geen druppel bier op.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » wo jun 16, 2004 11:40 am

ja oke een breuk doet vaak geen pijn totdat je er mee gaat bewegen maar omdat ze zo heeft lopen schreeuwen tegen die gast leek mij dat ze wel iets gemerkt had

of het is gewoon een hele harde tante

Gebruikersavatar
shredhead
Berichten: 168
Lid geworden op: vr mei 14, 2004 11:17 am
Locatie: Venlo
Contacteer:

Bericht door shredhead » wo jun 16, 2004 11:55 am

jezus wat een toestanden zeg!
Jaren geleden eens in Elektra gespeeld en dat was toen allemaal prima geregeld. Jammer dat het ook anders kan gaan :(
Gitarist [url=http://www.triple7.nl]Triple 7[/url] en [url=http://www.gridlock.nu]GridLock[/url]

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 16, 2004 5:48 pm

Boze Sliedrechters in ons guestbook:
http://www.monolith-deathcult.com/gb.asp
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » wo jun 16, 2004 5:59 pm

hehe,

ze hebben wel humor.

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » wo jun 16, 2004 6:07 pm

600 euro voor TMDC?????
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Rascul
Berichten: 15112
Lid geworden op: wo dec 11, 2002 1:16 pm
Locatie: Utereg

Bericht door Rascul » wo jun 16, 2004 7:41 pm

Prettige belevenissen allemaal, maken jullie dit vaker mee of is dit ook voor TMDC hoge uitzondering? Zo nee dan wil ik meer horen, fijn leesvoer is dit. Leedvermaak heerscht.
Makkers staakt uw wild geraas

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » wo jun 16, 2004 7:45 pm

Nou we hebben al heel wat meegemaakt, maar dit sloeg wel alles. Hier was die zwijnenstalin Hirschaid(zie tourverslag 1) niets bij.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

NAMMTAR666
Berichten: 175
Lid geworden op: wo jun 09, 2004 7:44 pm
Locatie: BUSSUM

Bericht door NAMMTAR666 » wo jun 16, 2004 8:02 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Boze Sliedrechters in ons guestbook:
http://www.monolith-deathcult.com/gb.asp
Heb het gelezen. Trouwens nog boos stukje over elektra bij gezet. Maar doen ze nog wat aan die gebroken kaak???
I serve only one master. His name is darkness.

Gebruikersavatar
FuckFace
Berichten: 178
Lid geworden op: di sep 09, 2003 6:57 pm
Contacteer:

Bericht door FuckFace » wo jun 16, 2004 8:18 pm

TMDC Wordfuhrer schreef:Een kaak bevat in tegenstelling tot andere botten in het menselijk lichaam veel minder zenuwbanen. Daarom kan het dat de patient pijn heeft bij het kauwen en praten. De toeval wil dat de buurman van de patient een tandarts was die haar vertelde dat ze goed moest uitkijken met dat soort valpartijen en vroeg of hij even mocht voelen

"doet het pijn als ik hier..KRAAAAK"
Hop naar de praktijk, foto's maken en daar kwam de aap uit de mouw.

Note: De Engelse Admiraal Nelson verpulverde zijn beide benen door een kanonskogel, hij liet zichzelf in een ton zetten om de boel bij elkaar te houden en leidde de zeeslag tot de overwinning. Die man had ook geen druppel bier op.
Ten tijde van de eerste wereldoorlog groeven soldaten loopgraven die daarna, door langdurige regen volliepen met water. Doordat de laarzen van de soldaten zo lek als een mandje waren begonnen de voeten van deze heren weg te rotten. Om nu ervoor te zorgen dat niet het gehele been aan werd getast, werden maden in de laars gegooid.
Deze vraten het rotte vlees weg en zodra de soldaten pijn begonnen te voelen, schraapten ze de maden weg met hun mes.

Bij the way, electra vonk prima, I LOVE FRED.
Cheerz!

Gebruikersavatar
webwim
Berichten: 214
Lid geworden op: zo apr 20, 2003 11:25 pm
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

Bericht door webwim » wo jun 16, 2004 11:17 pm

FuckFace schreef:[..]


Doordat de laarzen van de soldaten zo lek als een mandje waren begonnen de voeten van deze heren weg te rotten. Om nu ervoor te zorgen dat niet het gehele been aan werd getast, werden maden in de laars gegooid.
Deze vraten het rotte vlees weg en zodra de soldaten pijn begonnen te voelen, schraapten ze de maden weg met hun mes.

Bij the way, electra vonk prima, I LOVE FRED.
Maar wat kregen ze te eten? Dat wil ik wel eens weten.

Sliedrecht maar mijden, dus. Wel weer een mooi verhaal.
http://www.myspace.com/wansmaakwim

CoenV
Berichten: 18192
Lid geworden op: di mei 06, 2003 5:03 pm

Bericht door CoenV » wo jun 16, 2004 11:20 pm

Jammer dat Sliedrecht zo ver weg ligt, anders ging ik er alleen al heen om dergelijke taferelen bij te wonen.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Daeminion
Berichten: 9300
Lid geworden op: di dec 03, 2002 2:01 pm
Locatie: Leiderdorp

Bericht door Daeminion » wo jun 16, 2004 11:56 pm

Wat ik laatst hoorde is er daar ook al jarenlang ruzie tussen de lui van Elektra en de bewoners.

Gebruikersavatar
Killjoy
Berichten: 1655
Lid geworden op: ma mei 31, 2004 9:44 am
Locatie: Rotterdamn

Bericht door Killjoy » do jun 17, 2004 3:46 am

webwim schreef:[..]


Maar wat kregen ze te eten? Dat wil ik wel eens weten.

Sliedrecht maar mijden, dus. Wel weer een mooi verhaal.
Dit probleem speelt al jaren, niks nieuws dus

EDIT: Wat een zielige figuren van Elektra trouwens
Heerschen en laten Heerschen!

Ben
Berichten: 4769
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 12:58 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Ben » do jun 17, 2004 7:13 am

Dominion schreef:Wat ik laatst hoorde is er daar ook al jarenlang ruzie tussen de lui van Elektra en de bewoners.
Nouja ruzie er zijn veel discussie's geweest tussen de mensen van Elektra en de mensen uit het dorp. Dat komt omdat ooit Liar Of Golgatha daar speelde en buiten hingen er flyers met hun logo's erop dus sodoende kwamen de mensen klagen over de logo's etc.
http://www.phlebotomizedmetal.com/
Avant-garde Death/Doom Metal

http://www.facadedoom.com
Doom/Death Metal

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 371
Lid geworden op: vr jan 31, 2003 12:26 pm
Locatie: RotterDOOM
Contacteer:

Bericht door Pim » do jun 17, 2004 3:25 pm

Op zich is het een geschikte tent, het langstlopende jongerencentrum in NL. Alleen zou er wat meer professionaliteit vanaf mogen stralen ten aanzien van het regelen van de optredens.

Gebruikersavatar
FuckFace
Berichten: 178
Lid geworden op: di sep 09, 2003 6:57 pm
Contacteer:

Bericht door FuckFace » do jun 17, 2004 6:59 pm

wat let je pim, je woont toch om de hoek, zo groot is zuidholland ook weer niet.
Cheerz!

Gebruikersavatar
Pim
Berichten: 371
Lid geworden op: vr jan 31, 2003 12:26 pm
Locatie: RotterDOOM
Contacteer:

Bericht door Pim » do jun 17, 2004 11:24 pm

Haha, zo erg is het nu ook weer niet dat ik me daarmee zou willen bemoeien.

Grandpa
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 19, 2004 11:50 pm

Bericht door Grandpa » zo jun 20, 2004 12:49 am

De verhalen die ik hier gelezen heb kloppen voor een groot deel, maar ik wil toch enige kanttekeningen plaatsen (dus niet alleen een reactie op de originele post, maar ook de reacties hierop).

Mensen voor mongolen, debielen en andere mensen met verstandelijke handicaps is makkelijk. Ik begrijp de frustatie, maar iets tactvoller mag toch wel?

Elektra blinkt inderdaad niet uit in organisatie. Het verhaal met de versterkers, etc, is ook heel herkenbaar.
Ik ben van mening, dat diegenen die een dergelijk festival moeten trekken, ook het fatsoen moeten hebben om nuchter te blijven. Het gedrag van Fred was verre van professioneel. De stafkracht van Elektra was wel helder en had m.i. in moeten ingrijpen.

Ik kom nu al zo'n 20 jaar in Elektra en al die tijd wordt de boel gedraaid met vrijwilligers. Dit is niet de meest ideale situatie, maar Elektra is en blijft een jongerencentrum en kan dus niet vergeleken worden met een muziekpodium. Het feit dat er zo'n 4 keer per jaar een metal-festival georganiseerd wordt en daaromheen nog talloze losse metal optredens (gemiddeld 1 maal per maand) is al een hele prestatie voor een jongerencentrum dat moet voorzien in alle muzikale voorkeuren en wat draait op vrijwilligers.
Dus dat alle medewerkers debielen, e.d. zouden zijn vind ik wel wat overtrokken. Het zijn deze debielen, die ervoor zorgen dat concerten als deze worden georganiseerd en die de regio een podium geven, waar toch elke keer weer veel bezoekers op af komen.

Dat TMDC nu een arrogante band zou zijn bestrijd ik. Het podium was inderdaad zeiknat en degene met de rol WC-papier had beter moeten weten. Hij is hierop aangesproken en is alsnog een dweil gaan halen.

Ik wil het toch even opnemen voor de zanger van Profane. Hij was deze avond duidelijk aangeschoten/dronken, wat hem niet zo veel onderscheidde van zo'n 70 - 80 procent van de bezoekers op die avond.
Het probleem met het consumeren van grote hoeveelheden alcohol, is dat de motoriek niet meer zo verfijnd werkt. Als je dan naar de moshpit gaat, omdat er een band op het podium staat, die de sfeer lekker oppept (TMDC kwam , zag en overwon. Goed optreden jongens), dan kun je met die gestoorde motoriek wel eens tegen iemand aan botsen.
Dit maakt je geen mongool!
Dat de val resulteerde in een gebroken kaak (wat dus wel een flinke knal moet zijn geweest) is volgens mij een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Als dit een rechtzaak wordt (wat ik ten zeerste betwijfel), dan is er weinig draagvlak voor de partij van de kaak. De verdedigende partij zal zich afvragen, waarom het "slachtoffer" zich zo dicht bij een plaats bevond, waar letsel mogelijk is (m.a.w. waarom stond ze aan de rand van een moshpit en niet achter in de zaal waar ze geen risico liep). De "dader" was dronken (ik denk dat aardig wat mensen dit kunnen bevestigen) en in mijn ogen dus verminderd toerekeningsvatbaar.
Het feit, dat hij zijn excuses aanbood voor de aanvaring vind ik alleen maar bewonderenswaardig. Hij had ook zijn muil kunnen houden.

En ja Fred.... Fred had zich hier niet mee moeten bemoeien. Maar ja, is de alcohol in de man, dan is het verstand... you get the picture!
Ik distantieer me ook van Fred zijn opmerking over Profane.
Deze band is inderdaad bekend in de Alblasserwaard (mag ook wel na 11 jaar), maar er zijn nog veel meer bands in de regio die minstens zo bekend, zo niet bekender zijn. Die opmerking sloeg als een tang op een varken (en niet alleen de opmerking over Profane, hoewel Fred wel heel sexy is :? ).
De uitspraken die Fred deed, waren geheel van Fred zelf en van niemand anders!
A generation of men is like a generation of leaves; the wind scatters some leaves upon the ground, while others the burgeoning wood brings forth - and the season of spring comes on. So of men one generation springs forth and another ceases.
[b][i]Homer[/i][/b]

TMDC Wordfuhrer
Berichten: 501
Lid geworden op: za aug 09, 2003 3:23 pm

Bericht door TMDC Wordfuhrer » zo jun 20, 2004 3:44 pm

De zanger van Profane was inderdaad zat en heeft het ook zeker niet express gedaan, anders waren er wel meer kaken gebroken. In zijn enthousiasme trket hij een meisje(lees:TREKT) dat 3 koppen kleiner is dan hem de pit in. De dame in kwestie stond aan de zijkant te kijken omdat haar vriend in die band speelt.

-Je trekt geen mensen aan hun arm ongewild de pit in. Dat je iemand per ongeluk raakt tijdens het pitten kan gebeuren, dan moet je daar maar niet gaan staan. Maar hij trok haar de pit in. Vandaar dat ik dat een actie vind die alleen aan minder bedeelden toegewezen kan worden.

Hij is daar op aangesproken in het halletje van de WC en ontkende(onderwijl schaapachtig lachen naar zijn vrienden, want de James hetfield van Profane stond voor lul) iedere betrokkenheid. Daarna is hij pas mee naar buiten genomen door mijn vriendin voor een goed gesprek. De excuses kwamen pas veel een uur later op het trappetje op de eerste verdieping.

De man die ons uitbetaalde, ik denk dat stafkracht was ook goed bij de pinken alleen heb ik die de hele avond niet weer gezien.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm

Gebruikersavatar
Kimzel
Berichten: 23576
Lid geworden op: vr mar 14, 2003 7:24 am
Locatie: lobitch

Bericht door Kimzel » zo jun 20, 2004 3:50 pm

FuckFace schreef:[..]


Ten tijde van de eerste wereldoorlog groeven soldaten loopgraven die daarna, door langdurige regen volliepen met water. Doordat de laarzen van de soldaten zo lek als een mandje waren begonnen de voeten van deze heren weg te rotten. Om nu ervoor te zorgen dat niet het gehele been aan werd getast, werden maden in de laars gegooid.
Deze vraten het rotte vlees weg en zodra de soldaten pijn begonnen te voelen, schraapten ze de maden weg met hun mes.

Bij the way, electra vonk prima, I LOVE FRED.
maden eten geen schoon vlees
of deed het helen dan zeer?

Plaats reactie