Hypocrisy! ros ros ros ros
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Hypocrisy! ros ros ros ros
Ik was helemaal vergeten hoe gaaf ik deze band wel niet vond totdat ik ze op graspop weer zag. Toch weer ff de cd's uit de kast gehaald.
wat een geniale band toch
leuk concept ook waar het omheen draait
alien abduction.
Ik moet zeggen dat hoewel het oudewerk ook erg gaaf is ik het nieuwe werk toch wat vetter vind, ze hebben zich daarin volledig geprofileerd met een eigen distinctive sound.
dikke aanraders:
Hypocrisy (gelijknamige album)
The Final Chapter
Abducted
Into the Abyss
Penetralia
alien abduction.
Ik moet zeggen dat hoewel het oudewerk ook erg gaaf is ik het nieuwe werk toch wat vetter vind, ze hebben zich daarin volledig geprofileerd met een eigen distinctive sound.
dikke aanraders:
The Final Chapter
Abducted
Into the Abyss
Penetralia
Nee, jij!!
Edit: Pff.. de server bleef hangen in een tripje of zo..
Laatst gewijzigd door vertigo op ma jun 28, 2004 11:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
- HellcommandeR
- Brömmerhead
Ik moet zeggen: Ik ben niet zo erg bekend met Hypocrisy, ik heb er niks van in huis. Natuurlijk heb ik er wel eens wat nummers van gehoord en ik kan me niet herinneren dat ik die nummers afzeek of op andere wijze de grond in boorde, dus de muziek viel mij op zijn minst mee.
Maar tijdens een No Mercy van een paar jaar geleden, waar ik heen was gegaan om andere bands (welke weet ik niet meer), was het goddomme Hypocrisy dat me de ballen uit de broek timmerde.
Misschien moet ik er toch maar eens een keer iets van in huis halen.
Maar tijdens een No Mercy van een paar jaar geleden, waar ik heen was gegaan om andere bands (welke weet ik niet meer), was het goddomme Hypocrisy dat me de ballen uit de broek timmerde.
Misschien moet ik er toch maar eens een keer iets van in huis halen.
Kop dicht, Thorko
-
Goede band, maar toch altijd redelijk veel 'fillers' tussen de 'killers'.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Last.fm
ja!Killjoy schreef:We have the right, to know
What really happenend at Roswell 47
Briljant nummer
Every one was taken away as they crashed
(to be a project o sighting)
The experiment will make sure
it won't last
All expect starlight once
The ascent was shot at because national security
was in jeopardy
They say a weather balloon crashed,
so we know it's bullshit
We have the right to know what really happened here,
wasteland 47!
Shipping back pieces hanger,
to slowly put it together
To find a weapon technology,
and maybe answer our dreams forever!
The fatal spread disease,
chaos in the future.
The energy physics long will be worth,
that's why we have the right to really know what happened,
wasteland 47!
They picked him as the offers in play
might try to really happen
They lost control,
and crashed in Roswell.. 1947!
www.last.fm/user/robenroll
- metal-willem
dat mag je niet!Killjoy schreef:[..]
Gelukkig mag ik het tegenovergestelde vinden van jouw opinie
dus zeg mij maar na :
HYPOCRISY IS KUT!
ZEGT HET VOORT!
ll the bands I used to like are going down the drain
What the hell has happened here, have they gone insane?
I used to think that heavy bands ignored the current trends!!!
What the hell has happened here, have they gone insane?
I used to think that heavy bands ignored the current trends!!!
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Hieronimus
Lekker snel gitaarwerk op de oudere werken, wat melodieuzer hedendaags, wel gaaf! 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Re: Hypocrisy! ros ros ros ros
Behalve dat ik poep op de nieuwe Hypocrisy en de live-act van Hypocrisy ben ik groot voorstander van de oude albums.Demorpheus schreef:Ik was helemaal vergeten hoe gaaf ik deze band wel niet vond totdat ik ze op graspop weer zag. Toch weer ff de cd's uit de kast gehaald.
alien abduction.
dikke aanraders:
The Final Chapter
Abducted
Into the Abyss
Penetralia
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Hypocrisy ( zeker hun latere werken) blijft een verhaal apart binnen het DM-genre. Ovrigens in positieve zin want ik kan zowel het oude als het nieuwe werk waarderen.
De oude platen draaien je oren een dikke kwartslag. De latere platen vind ik een zweverige sfeer hebben en dat staat mij ook wel aan.
Live is Hypocrisy OF goed OF slecht. Ik heb het beide meegemaakt en m`n laatste ervaring met deze band ( GP) kan ik gelukkig bij de eerste optie parkeren. Overigens moet ik nog een melding doen dat hun liveprestaties over het algemeen de latere "space-invloeden" achterwege laten. De nog jonge nummers worden ontkleed van de meeste effecten en zijn zodoende vrijwel in pure DM-vorm tot oorvoer vermalen.
De oude platen draaien je oren een dikke kwartslag. De latere platen vind ik een zweverige sfeer hebben en dat staat mij ook wel aan.
Live is Hypocrisy OF goed OF slecht. Ik heb het beide meegemaakt en m`n laatste ervaring met deze band ( GP) kan ik gelukkig bij de eerste optie parkeren. Overigens moet ik nog een melding doen dat hun liveprestaties over het algemeen de latere "space-invloeden" achterwege laten. De nog jonge nummers worden ontkleed van de meeste effecten en zijn zodoende vrijwel in pure DM-vorm tot oorvoer vermalen.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
-
Op de eerste 2 Hypocrisy albums is Masse Broberg de zanger, die krijst/bast nu onder de extreem truie naam Emperor Magus Caligula bij Dark Funeral. Toen die vertrok heeft Peter Tägtgren de zang overgenomen bij Hypocrisy. Peter heeft ook een andere band genaamd Pain en heeft onlangs de vocalen gedaan voor het nog te verschijnen 2e Bloodbath album. Daarnaast heeft hij vroeger nog 2 albums uitgebracht onder de naam The Abyss, dat was een soort hobby Black Metal bandje. Ook deed hij de vocalen op het eerste (toch?) Lock Up album.
Zo, meer kan ik zo gauw niet opkomen
.
Zo, meer kan ik zo gauw niet opkomen

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Last.fm
Last.fm
- Blackmetal
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- zwarte krijser
Wat een vergelijking... maar ze speelden idd goed van de keer. Paar kleine foutjes, Tagtgren pakte een keer de verkeerde zanglijn etc. maar dat mocht de sfeer niet drukken.
Wel vond ik dat bij de laatste paar nummers het geluid opeens een stuk slechter afgesteld stond
En dat de keyboards bij "the final chapter" een octaaf hoger stonden, waarom is me een raadsel.
Overigens hadden ze wel een indrukwekkende setlist, allemaal goede nummers, hoewel degene die ze speelden van de allernieuwste cd het wat mij betreft dus net niet hadden, maar dat waren er maar 2 dus....
Wel vond ik dat bij de laatste paar nummers het geluid opeens een stuk slechter afgesteld stond

Overigens hadden ze wel een indrukwekkende setlist, allemaal goede nummers, hoewel degene die ze speelden van de allernieuwste cd het wat mij betreft dus net niet hadden, maar dat waren er maar 2 dus....
- Ktulu
- Contacteer:
Peter Tagtgren heeft ook het magistrale Battles in the north geproduced als ik het goed heb.Blackmetal schreef:Hij is ook nog producer geweest voor in de studio bij Dimmu Borgir
En ik kende er niks van, maar ik vond ze erg goed spelen op graspop.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- Sandr
- Contacteer:
zeker niet, die is in Grieghallen opgenomen, ik geloof dat alleen ATHOW, Damned in Black en SOND in de Abyss studio's zijn opgenomenKtulu schreef:[..]
Peter Tagtgren heeft ook het magistrale Battles in the north geproduced als ik het goed heb.
En ik kende er niks van, maar ik vond ze erg goed spelen op graspop.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]