Stoere verzamelaars
Stoere verzamelaars
Welke gave verzamelalbums heb je (of ken je)?
Ik heb een stel smells like team spirits, en wat van Hammerheart (en talloze 60's verzamelaars). Ben op zoek naar een goeie 80's metal verzamelaar, en dan niet met een 538-smaak en niet alleen de geijkte nrs (free bird, final countdown, smoke on the water etc etc etc)
Ik heb een stel smells like team spirits, en wat van Hammerheart (en talloze 60's verzamelaars). Ben op zoek naar een goeie 80's metal verzamelaar, en dan niet met een 538-smaak en niet alleen de geijkte nrs (free bird, final countdown, smoke on the water etc etc etc)
Ik heb een 5CD van 100 nr. 1 Hits.
It's My Life, gare hardcoreverzamelshit
Heavymetal 2000, verzamelcd met noot uitgebrachte nummers voor de film met zelfde titel.
TMF Wet & Wild verzamel cd met een sloot commerciele metal.
Nog een of ander gaaf promootje, wie het hebben wil mag het hebben.
It's My Life, gare hardcoreverzamelshit
Heavymetal 2000, verzamelcd met noot uitgebrachte nummers voor de film met zelfde titel.
TMF Wet & Wild verzamel cd met een sloot commerciele metal.
Nog een of ander gaaf promootje, wie het hebben wil mag het hebben.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Der Panzer
- Soulcollector
- Contacteer:
Dutch Steel, Metal Massacre (redelijk bekend van Brian Slagel natuurlijk, geweldige compilaties vind ik persoonlijk), neat compilatie etc.
Ik ben op zoek naar de Nederlandse METAL POWER en WHen the hammer comes down compilaties.
Tevens aan te raden: Heavy metal maniacs CD 2 & CD 3 (1 is uitverkocht). Vooral 3 is een aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in Hollandse heavy metal.
Ik ben op zoek naar de Nederlandse METAL POWER en WHen the hammer comes down compilaties.
Tevens aan te raden: Heavy metal maniacs CD 2 & CD 3 (1 is uitverkocht). Vooral 3 is een aanrader voor mensen die geïnteresseerd zijn in Hollandse heavy metal.
You're only living on borrowed time from your fate.
Oooh, ik vergeet weer Rave on hits hard en Metal Clogs. De eerste is een prima overzicht van alles wat Rave on heeft uitgebracht, de tweede is in samenwerking met de Aardschok uit gekomen. Is wel leuk, met Impact, Frankenstein en Crossfire. Vergeet ook niet IF ITS LOUD, WE'RE PROUD met Ostrogoth, Crossfire en Killer.
Als je met de betere bands in het heavy, speed en thrash metal genre kennis wilt maken raad ik in ieder geval de Metal Massacre compilaties aan, er zijn een stuk of 10 delen zowel op LP als CD (nog steeds goed verkrijgbaar). Daar staan echt cult bands op, waaronder het Nederlandse Future Tense.
Als je met de betere bands in het heavy, speed en thrash metal genre kennis wilt maken raad ik in ieder geval de Metal Massacre compilaties aan, er zijn een stuk of 10 delen zowel op LP als CD (nog steeds goed verkrijgbaar). Daar staan echt cult bands op, waaronder het Nederlandse Future Tense.
You're only living on borrowed time from your fate.
Ik heb een hoop strontverzamelaars met 1 goed nr ertussen, die dingen koop ik niet meer. Toch is wel een leuke, Britannia Infernus heet het geloof ik. Het hele ontstaan van de britse black metal scene, uitgebeeld in bands, van venom tot cof tot anaal nathrakh.
Het nadeel bij verzamelaars is dat je de paar goede nummers vroeg of laat tegenkomt als je een cd van desbetreffende band aanschaft, waarna er dus geen reden meer is tot het luisteren van desbetreffende verzamelaar.
Het nadeel bij verzamelaars is dat je de paar goede nummers vroeg of laat tegenkomt als je een cd van desbetreffende band aanschaft, waarna er dus geen reden meer is tot het luisteren van desbetreffende verzamelaar.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- Lord Leuber
- Contacteer:
Foxy Foxtrot...met je elastieke benen hehePlaag schreef:Nee, die staat er niet op. Wel Foxy Foxtrot.
De enige verzamelaar die ik heb is World Domination deel 1 en nog wat verzamelingetjes van Aardschok; Smells Like Team Spirit II en Victims of the Bubonic Plague.
Weinig noemenswaardigs dus.
En de man zal heersen.
Nordic Metal: A Tribute To Euronymous
Darkthrone Holy Darkthrone
Death is Just Beginning Vol.7
In The Eyes Of Death Vol.3
In The Eyes Of Deat Vol.4
Alpha Motherfuckers - A Tribute To Turbonegro
Am I metal? Yes I am!!!
Blessed by the Night Vol.1
Blood, Sweat and Tears - A Tribute To Type O Negative
The Best Of Gothic Rock vol.1
The Best Of Gothic Rock vol.2
a tribute to the beast (iron maiden)
The Crow - Soundtrack
Extreme Sound Sampler - punk sampler
KnuckleTracks XLVIII
A Tribute To Mercyful Fate
Metal Militia
Spun Unofficial Soundtrack
Originators Of The Northern Darkness [a Tribute To Mayhem]
a tribute to burzum
Tribute To Maiden
Dat moet het zijn.
Darkthrone Holy Darkthrone
Death is Just Beginning Vol.7
In The Eyes Of Death Vol.3
In The Eyes Of Deat Vol.4
Alpha Motherfuckers - A Tribute To Turbonegro
Am I metal? Yes I am!!!
Blessed by the Night Vol.1
Blood, Sweat and Tears - A Tribute To Type O Negative
The Best Of Gothic Rock vol.1
The Best Of Gothic Rock vol.2
a tribute to the beast (iron maiden)
The Crow - Soundtrack
Extreme Sound Sampler - punk sampler
KnuckleTracks XLVIII
A Tribute To Mercyful Fate
Metal Militia
Spun Unofficial Soundtrack
Originators Of The Northern Darkness [a Tribute To Mayhem]
a tribute to burzum
Tribute To Maiden
Dat moet het zijn.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ik heb Hammerheart records - generation armaggedon, best of gothic rock vol 3, In the eyes of death, the power of metal III en de complete time-life classic rock reeks (EN DAT WAS DUUR!)
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Tribute to maiden van Nuclear Blast. Vette cd.
Victims of the bubonic plague 2.
Smells like team spirit 2 waar ik Even Song van ken, goeie band.
stuk of 12 verzamelaars die bij de Rock Hard zitten.
En nog een stel verzamelaars waar ik net als de rest nooit meer naar luister.
Victims of the bubonic plague 2.
Smells like team spirit 2 waar ik Even Song van ken, goeie band.
stuk of 12 verzamelaars die bij de Rock Hard zitten.
En nog een stel verzamelaars waar ik net als de rest nooit meer naar luister.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
Amibor schreef:Ik heb een hoop strontverzamelaars met 1 goed nr ertussen, die dingen koop ik niet meer. Toch is wel een leuke, Britannia Infernus heet het geloof ik. Het hele ontstaan van de britse black metal scene, uitgebeeld in bands, van venom tot cof tot anaal nathrakh.
Pardon, ik vergat de moonfog 2000 compilatie, die ik vorige week heb aangeschaft, en dus erg heerscht. Satyricon, Thors, Darkthrone en het enige uitgebrachte Eibon nr, om maar wat te noemen.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
ik koop nooit verzamelaars...
enige verzamelaars die ik heb zijn cds met nummers van bands waarvan ik 1 nummer goed vind, en dus niet de moeite waard vind om er een cd van te kopen.
oftewel zelfgebrande verzamelaars...
maar zelfs die draai ik nagenoeg nooit.
of enkele, in mijn ogen 'best of...' nummers, op minidisc, voor in de trein.
enige verzamelaars die ik heb zijn cds met nummers van bands waarvan ik 1 nummer goed vind, en dus niet de moeite waard vind om er een cd van te kopen.
oftewel zelfgebrande verzamelaars...
maar zelfs die draai ik nagenoeg nooit.
of enkele, in mijn ogen 'best of...' nummers, op minidisc, voor in de trein.
- yesferro
- Contacteer:
de firestarter sampler, met die lucifer erin is best goed, sommige oude metalopolis verzamelaars hebben ook wel een goeie samenstelling ( als bij een verzamelaar 50% van de songs al in de smaak vallen ben ik tevreden heh)
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- yesferro
- Contacteer:
ik heb een 30tal verzamelaars, de meeste waren gratis samplers maar het blijven verzamelaars. Mn favoriet is denk ik de schijf die ik op eurorock 2000 kreeg, met vooral industrial erop (al mn cd's zitten momenteel in afgetapte dozen dus ik kan echt wel niet gaan checken), Rock Hard had meestal ook goeie samplers en ja, die suburban open air is ook wel leuk, denk dat ik die ooit voor een halve euro gekocht heb
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
-
-
-
-
- HellcommandeR
-
- Sturmblast
ik heb hier Smells like Teen Spirit 2.
Blackened 1,2 en 3(zeer aan te raden BM verzamelaars)
en de hele Beauty In Darkness serie(van de verzamelaars door mij ,t meest gedraaid nog steeds, wat blijft dat een gave serie).
en ik heb die Wacken cd maar die vind ik maar matigjes.
Blackened 1,2 en 3(zeer aan te raden BM verzamelaars)
en de hele Beauty In Darkness serie(van de verzamelaars door mij ,t meest gedraaid nog steeds, wat blijft dat een gave serie).
en ik heb die Wacken cd maar die vind ik maar matigjes.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]