Defacer (Brazilie)
Defacer (Brazilie)
Ik heb onlangs een stapeltje cd's gekocht via marktplaats en daar zat een cd tussen van Defacer uit Brazilie. Iemand bekend met deze band? Zal wel niet aangezien ze uit Brazilie komen....is ook niet het bekende metal walhalla. Het is (helaas) een redelijk voorspelbare black metalband die rauwe metal maakt met een zwaar gitaargeluid. De drumkit word afgerost door een vrouw die wel lekker speelt. Wat ik dan weer wel een pluspunt vind is dat ze ook keyboard gebruiken waardoor het geheel wat beter overkomt en waardoor je het standaard stramien er niet meer bovenuit hoort. Wat ikzelf dan weer heel vreemd vind is dat degene die de keyboards bespeelt ook de vocals voor zijn rekening neemt. Voor de doorgewinterde black metal liefhebber zal het weinig nieuws en interessants bieden, maar zeker voor de beginner is dit goede kost.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
Nee, sorry nog nooit van gehoord. Voorzover ik weet is dit de enige Braziliaanse cd die ik heb. Maar Defacer valt op zich wel mee, alleen zal de black metal veteraan er weinig naar luisteren omdat het niet echt vernieuwend is. Maar zoals ik al zei kan de beginner hier aardig mee uit de voeten, vooral omdat het wel een rauwe cd is.
I came not to send peace...but a sword...And I have made...WAR!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer: