Life's Decay

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Robgoroth

Life's Decay

Bericht door Robgoroth » do jul 15, 2004 10:48 pm

Ik durf bijna te wedden dat niemand dit Franse project kent, toch is het zeer zeker de moeite waard om er een topic over te maken.

De laatste tijd zit ik enkel nog op Soulseek om inter- en reviews te regelen voor BlackGoat's site waar ik aan meewerk. Af en toe loop je leuke dingen tegen het lijf, zo ook een paar dagen terug. Iemand met "www.abstraktsens.com" als gebruikersnaam merkte ik op. Ik keek op de site, en het bleek een underground, beginnend label te zijn. Onder het kopje "bands" vond ik slechts 1 band: Life's Decay. Dat is tevens de band van de oprichter van het label. De man die echter bovenstaande URL als nickname had, was slechts een vriend/medewerker.

Door middel van de privé-chatfunctie contacteerde ik deze man, om wat meer over dit gelijk al opvallende project te vragen. Opvallend was het vanwege de wat vreemde titels als Desespoir Suicidaire, Art Fascism en dergelijken. Tevens was het uiterlijk van de des betreffende man (Life's Decay Master genaamd) vrij opvallend.

Afbeelding

Hij vertelde me het een en ander over het project, en meldde me ook gelijk dat het geen Black Metal is. "Wat dan wel?" vroeg ik. Het antwoord dat hij gaf liet nogal te wensen over. Het was noise, met invloeden uit vrijwel elke muziekstroming die deze aarde rijk is. Ik vertelde hem over www.black-metal.nl en hij bleek geïnteresseerd. Hij liet me 5 tracks downloaden, en vroeg om mijn mening.

Menig mens zal versteld staan van de muziek die slechts door 1 man gemaakt wordt. Zeer emotioneel was hetgeen ik te horen kreeg, en te merken was dat er zeer zeker een filosofie achter deze muziek zit. Of er gevoel in de muziek gelegd is, is altijd te merken. Zo ook bij dit project, sterker nog; zelden heb ik zulke sterke emoties in muziek gehoord.

Weinig Black Metal invloeden waren te horen, echter wordt er wel gebruik gemaakt van gitaar in deze Noise-gerichte band. Dat is op muzikaal vlak wellicht de enige overeenkomst, lyrisch gezien is er echter wel veel dat beschouwd mag worden als 'hetzelfde'. Zowel teksten over oorlog, als over zelfmoord (e.v.a. thema's) zijn in deze muziek verwerkt.

Ik vroeg wat er nou achter de titel "Art Fascism" zat, en of het überhaupt wel fascistisch is. Het antwoord wat hij gaf bleek verheldering op te leveren:
"it talks about how to put better values in our system, it's against the "teen" spirit with free sex stuffs, drugs and non-culture, It talks about how to get better by working, self-knowing, fidelity, honor, knowing history of the world etc, so sounds like discipline stuff etc...".
Dit wekte mijn interesse des te meer. Dit bleek namelijk van wel meer dan zo maar wat 'Sieg Heil' of 'kankerzwarten' geroep. Hier zat een (goede) gedachte achter. Met dank aan Morgeve(!); zij heeft de songtekst van Art Fascism vertaald, met als resultaat:
"ik heb een visoen gevochten...artistieke facisme,
mijn propaganda heeft u gefascineerd,
u heeft me van veel beschuldigd
en ik bedank het gepeupel
je hebt het recht me te bevechten
en mijn woede kapot te maken"
Wellicht wat cliché, maar ik denk dat er nog wel meer achter zit.

Dit eenmansproject is niet enkel op muzikaal gebied actief. Nee, het is ook een kunstproject. De man zelf tekent prachtig, maakt foto's en is bezig met video's. Een van de twee tekeningen die op z'n site staan vind ik ronduit prachtig. Op het eerste gezicht lijkt het wat simpel, maar wel degelijk zijn er Escher invloeden in te zien:
Afbeelding

Voor verder informatie betreffende dit zéér bijzondere en uitzonderlijke project, zie:

Life's Decay
Abstraktsens

Voor mp3's moet je me even aanspreken op MSN (Robgoroth@hotmail.com)!
Laatst gewijzigd door Robgoroth op do sep 02, 2004 7:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

sicness0317

Bericht door sicness0317 » do jul 15, 2004 10:54 pm

een hele verhaaltje getypt voor niets.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do jul 15, 2004 10:54 pm

Kan jij nou alsjeblieft een keer die gore, smerige, vieze, ranzige kankerkop van je houden!?
Werkelijk waar, Ali.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Hieronimus

Bericht door Hieronimus » do jul 15, 2004 10:55 pm

Klinkt als een man met talenten. Ok als ik morgen om die mp3tjes aan jou vraag? :)
Ben wel geïnteresseerd!
Front voor/der Matigheid
last.fm

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do jul 15, 2004 10:55 pm

Hieronimus schreef:Klinkt als een man met talenten. Ok als ik morgen om die mp3tjes aan jou vraag? :)
Ben wel geïnteresseerd!
Uiteraard.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

sicness0317

Bericht door sicness0317 » do jul 15, 2004 10:56 pm

Robgoroth schreef:Kan jij nou alsjeblieft een keer die gore, smerige, vieze, ranzige kankerkop van je houden!?
Werkelijk waar, Ali.
omdat je het zo aardig vraagt

!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!

Took
Contacteer:

Bericht door Took » do jul 15, 2004 10:56 pm

je kan ook wat minder spammen, aub.

en dan bedoel ik niet voor de band, maar voor je nog niet bestaande black metal site.
Laatst gewijzigd door Took op do jul 15, 2004 10:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Morgeve

Bericht door Morgeve » do jul 15, 2004 10:56 pm

Mwah, het maakt me wel nieuwsgierig eigelijk
tuuut tuut tuut tuuut tuuut

Alexus

Bericht door Alexus » do jul 15, 2004 10:58 pm

vreemd doch intrigerend

stem vind ik soms wel iets teveel effecten overheen gegooid

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do jul 15, 2004 11:01 pm

Alexus schreef:vreemd doch intrigerend

stem vind ik soms wel iets teveel effecten overheen gegooid
Al moet ik er gelijk bij vertellen dat dat een der meest 'noisy' nummers is. Het varieërt heel erg, ook nummers met gitaar etc.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Alexus

Bericht door Alexus » do jul 15, 2004 11:02 pm

hij brengt iig wel een bepaalde sfeer over

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » do jul 15, 2004 11:20 pm

Dødskrike. zegt:
dit is echt ziek
Dødskrike. zegt:
geweldig
Dødskrike. zegt:
ik krijg er echt destructieve gevoelens van
Robgoroth zegt:
en ECHT UBER underground
Robgoroth zegt:
maar ZO goed
Robgoroth zegt:
nog een nummertje?
Dødskrike. zegt:
wat ik me inbeeld bij deze muziek is gewoon totale vernietiging der mensheid. de sfeer van duister evil
Dødskrike. zegt:
ja
Gelegenheids Satanist

CoenV

Bericht door CoenV » do jul 15, 2004 11:22 pm

Ah, ik zie het al, het is alleen voor zwaar bekrompen mensen weggelegt, die plaatjes bevestigen dat nogmaals.
Wantlist cd/lp:

Original Sin ‎– Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do jul 15, 2004 11:23 pm

Toelichting betreffende dat "über underground":
Ik heb me laten vertellen dat in Frankrijk men 'er wel vanaf weet', maar ook allemaal via via. In Nederland kent volgens mij niemand het, helaas.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » vr jul 16, 2004 12:22 am

ik heb de 5 mp3`s die op de site beschikbaar werden gesteld zojuist effe door m`n winamp heen geragd. Vage herrie is dit, best wel zieke shit! Kannie anders of de maker ervan heeft een dikke kronkel in z`n kopf. Overigens in positieve zin want origineel zijn zijn maaksels zonder meer.

Naar wat ik zo kon horen zit de muziek vol negatieve emoties. Haat, pijn, angst en onzekerheid. Dat breit het tot een donker, koud, treurig, doch gemeleerd geheel. Absoluut de moeie waard eens gehoord te hebben.

Het muzikale aspect mag er ook wezen. Hevige passages maken soms abrupt plaats voor een heel emotioneel muziekstuk en de vocalen die her en der de kopf op steken kleuren het plaatje mooi bij. Wel moet ik er eerlijk bij vermelden dat de muziek mij soms iets te "synthetisch", te electronisch wordt, maar buiten dat complimenten voor de maker. Ik was hier niet op gekoemn.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr jul 16, 2004 12:32 am

Gr. Dracula schreef:ik heb de 5 mp3`s die op de site beschikbaar werden gesteld zojuist effe door m`n winamp heen geragd. Vage herrie is dit, best wel zieke shit! Kannie anders of de maker ervan heeft een dikke kronkel in z`n kopf. Overigens in positieve zin want origineel zijn zijn maaksels zonder meer.
Inderdaad, dat is ook wat die vriend van hem zei. Hij uit zijn gevoelens door middel van kunst en muziek, iets wat hij op een zeer goeie manier doet me dunkt.
Dracula schreef: Naar wat ik zo kon horen zit de muziek vol negatieve emoties. Haat, pijn, angst en onzekerheid. Dat breit het tot een donker, koud, treurig, doch gemeleerd geheel. Absoluut de moeie waard eens gehoord te hebben.
Onzekerheid...interessante term die je me daar zo even naar boven tovert. 'Onzeker' is uiteraard een relatief begrip, en ik denk dat zijn onzekerheid meer is omgeslagen in machteloosheid. Hij heeft veel kritiek op de (vooral Franse) samenleving, iets waar hij verder totaal niets aan kan doen.
Dracula schreef: Het muzikale aspect mag er ook wezen. Hevige passages maken soms abrupt plaats voor een heel emotioneel muziekstuk en de vocalen die her en der de kopf op steken kleuren het plaatje mooi bij. Wel moet ik er eerlijk bij vermelden dat de muziek mij soms iets te "synthetisch", te electronisch wordt, maar buiten dat complimenten voor de maker. Ik was hier niet op gekoemn.
Grappig, dat 'kleuren het plaatje mooi bij', haha. Ik begrijp inderdaad wat je bedoelt. Vooral door die added-vocals die ronduit ziek te noemen zijn (vooral in sommige nummers) voegt het nét dat beetje extra toe dat deze muziek zo bijzonder maakt.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Mendel

Bericht door Mendel » vr jul 16, 2004 12:40 am

klinkt interessant, origineel. Heb er niet veel woorden voor.
Alleen dat elektronische geluid werd ik op een gegeven moment toch een beetje gek van.

Martine

Bericht door Martine » vr jul 16, 2004 1:24 am

Hmm origineel is het zeker, interessant ook wel. Maar eerlijk gezegd vind ik het niets. Veel te freaky ofzo, geen idee ik heb er geen woorden voor.

Ik word er een beetje hyper van.

Nevyn

Bericht door Nevyn » vr jul 16, 2004 3:20 am

jeukmuziek.

Martine

Bericht door Martine » vr jul 16, 2004 4:02 am

eternal rage schreef:jeukmuziek.
Kende je het al?

Nevyn

Bericht door Nevyn » vr jul 16, 2004 4:37 am

Femaze schreef:[..]

Kende je het al?
had ff imperivm gedownload
en kreeg nogal stijve rechterarm visioenen...
daarom ging er wat jeuken.

Martine

Bericht door Martine » vr jul 16, 2004 4:40 am

Ah ok :)

Jesper

Bericht door Jesper » vr jul 16, 2004 6:39 am

Mwoah, vind er niet zo veel aan eigenlijk.
Heus.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr jul 16, 2004 11:49 am

Eens even luisteren dan
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

sicness0317

Bericht door sicness0317 » vr jul 16, 2004 1:00 pm

Heb het even geluisterd, vind het eigenlijk niet echt veel voorstellen.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr jul 16, 2004 1:06 pm

sicness0317 schreef:Heb het even geluisterd, vind het eigenlijk niet echt veel voorstellen.
Ik verwachtte ook niet dat dat aan jou besteed zou zijn. Heb je m'n verhaal gelezen? Het draait niet enkel om de muziek.

Ik vind overigens wel dat je een behoorlijke misstap maakt door te zeggen dat het niet veel voorstelt. Menig muziekkenner zou hier van onder de indruk zijn. Het heeft niets met smaak te maken, als het gaat om de muzikale capaciteiten behoordelen van iemand. Je kunt niet ontkennen dat deze man een groter talent is dan menig Death Metal muzikant.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

saz

Bericht door saz » vr jul 16, 2004 1:13 pm

Robgoroth schreef:Je kunt niet ontkennen dat deze man een groter talent is dan menig Death Metal muzikant.
hohoho, wacht eens even

Dat is nogal makkelijk ja als je 20.000.000 deathmetaalmakers op een wereld zet en 100.000 vage noise artiesten. Logisch dat er dan MEER brakke DM gasten zijn.

Maar je kunt in vergelijking tot de DM makers van hoger niveau [noise artiesten bestaan er tenslote ook wel in hoogst verneukte vormen] niets zeggen over meer of minder talent, omdat het een "specialiteit" betreft.

Ik geef direct toe, dat deze muziek [zeker voor noise achtige klanken] een stuk beter doordacht klinkt dan vrijwel al het andere in dit genre. Dus OK, het is wel degelijk van niveau. [MET NAME omdat ie alles zelf voor zijn rekening neemt, en dat geeft aan dat ie goed weet wat ie wil & waar ie me bezig is]

Maar je moet er wel van houden.

Ik hou niet van creepy geluidjes en van die psychedelische opeenvolgingen. Ik HOEF niet per se verknipte beelden a la "the Ring" in mijn hoofd te krijgen :lol:
Ik krijg er een onprettig gevoel van, dus aan mij is het zeker niet besteed.
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr jul 16, 2004 1:17 pm

saz schreef:[..]
hohoho, wacht eens even

Dat is nogal makkelijk ja als je 20.000.000 deathmetaalmakers op een wereld zet en 100.000 vage noise artiesten. Logisch dat er dan MEER brakke DM gasten zijn.

Maar je kunt in vergelijking tot de DM makers van hoger niveau [noise artiesten bestaan er tenslote ook wel in hoogst verneukte vormen] niets zeggen over meer of minder talent, omdat het een "specialiteit" betreft.
Check, maar Ali schildert het gelijk af als iets dat "niet veel voorstelt". Dat vind ik een redelijk bekrompen gedachtegang, zeker als je m'n verhaal gelezen hebt.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

saz

Bericht door saz » vr jul 16, 2004 1:18 pm

Robgoroth schreef:Check, maar Ali schildert het gelijk af als iets dat "niet veel voorstelt". Dat vind ik een redelijk bekrompen gedachtegang, zeker als je m'n verhaal gelezen hebt.
Akkoord
..it's all just a togetherwalk of circumstances...

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr jul 16, 2004 1:19 pm

saz schreef:[..]
Akkoord
Edit:
Daar hij over menig standaard Death Metal band niets dan lof uitspreekt...
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

MindlessMayo

Bericht door MindlessMayo » vr jul 16, 2004 8:05 pm

Ik kan dit wel waarderen, alhoewel het als flinke chaos klinkt..
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.

See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl

sicness0317

Bericht door sicness0317 » za jul 17, 2004 1:07 am

Rob het gaat uiteindelijk toch om de muziek, en dan nog ik ga dat hele verhaal niet lezen voor 1 band. HET IS MAAR MUZIEK

Morgeve

Bericht door Morgeve » za jul 17, 2004 1:08 am

sicness0317 schreef:Rob het gaat uiteindelijk toch om de muziek, en dan nog ik ga dat hele verhaal niet lezen voor 1 band. HET IS MAAR MUZIEK
als hobby kan ik het me best voorstellen als iemand meerdere details wil weten,

zeik niet zo, als je het kut vindt, zeg dan niks

sicness0317

Bericht door sicness0317 » za jul 17, 2004 1:09 am

wel, zeggen dat ik het kut vind, anders heb ik het voor niets beluisterd.

Morgeve

Bericht door Morgeve » za jul 17, 2004 1:10 am

ja dan zeg je dat je de muziek kut vindt, niet dat verdere gezeik

sicness0317

Bericht door sicness0317 » za jul 17, 2004 1:12 am

ok, ik vind het kut.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za jul 17, 2004 1:20 am

Flikker toch een sop, oppervlakkige botmongool. Bij dit project draait het juist om het verhaal.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

sicness0317

Bericht door sicness0317 » za jul 17, 2004 1:20 am

En uiteindelijk toch om de muziek.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za jul 17, 2004 1:21 am

Je bent hopeloos...als je het nou zou lezen...
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

sicness0317

Bericht door sicness0317 » za jul 17, 2004 1:22 am

Zal het morgen wel eens lezen! Ik ga slapen lator

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za jul 17, 2004 1:26 am

Doe dat, ja.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

XnegativeX
Contacteer:

Re: Life's Decay

Bericht door XnegativeX » za jul 17, 2004 1:13 pm

Robgoroth schreef: "it talks about how to put better values in our system, it's against the "teen" spirit with free sex stuffs, drugs and non-culture, It talks about how to get better by working, self-knowing, fidelity, honor, knowing history of the world etc, so sounds like discipline stuff etc...".
Als hij een facistische tekst had geschreven was hij waarschijnlijk minder controvercieel geweest. Maar met dit statement heb jij mijn aandacht in ieder geval te pakken.

De muziek is niet bepaald makkelijk te behapstukken maar klinkt wel erg gaaf. Zeer mechanisch en onmenselijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier toch meer black- dan death metal uit kan halen. En dan vooral door de intense, zieke, militante sfeer die de muziek uitademt. Maar puur muzikaal gezien is het inderdaad redelijk noize gericht.

Het lijkt me geen CD'tje dat je zomaar even opzet maar daarom is het niet minder goed. Erg interessante muziek to say the least.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Robgoroth

Re: Life's Decay

Bericht door Robgoroth » za jul 17, 2004 1:29 pm

XnegativeX schreef:[..]

Als hij een facistische tekst had geschreven was hij waarschijnlijk minder controvercieel geweest. Maar met dit statement heb jij mijn aandacht in ieder geval te pakken.

De muziek is niet bepaald makkelijk te behapstukken maar klinkt wel erg gaaf. Zeer mechanisch en onmenselijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier toch meer black- dan death metal uit kan halen. En dan vooral door de intense, zieke, militante sfeer die de muziek uitademt. Maar puur muzikaal gezien is het inderdaad redelijk noize gericht.

Het lijkt me geen CD'tje dat je zomaar even opzet maar daarom is het niet minder goed. Erg interessante muziek to say the least.
Ik kan me volledig vinden in het middelse deel van de tekst. Vanwege de research die ik heb moeten verrichten om mijn openingspost tot stand te brengen, zijn sommige dingen er wat bij ingeschoten. Zo ook ben ik vergeten te melden dat inderdaad de sfeer die van deze muziek komt wel degelijk overeen komt met bijvoorbeeld Black Metal.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » do sep 02, 2004 8:02 pm

Incorrect! heet het nieuwe nummer dat op de site te vinden is. Als zesde nummer is er nu toch zo langzamerhand een perfect beeld aan het ontstaan wat betreft dit spraakmakende project...dacht ik ja. Niets is echter minder waar. In 4 minuten heeft hij toch wederom iets gemaakt, dat ronduit 'opvallend' te noemen is. Een voor de meesten storende factor is denk ik de soort van quiz die op de achtergrond speelt. Echter is alleen een computerstem te horen, met een denkbeeldige speler daarachter. Hij moet keuzes maken, vervolgens zegt de vrouwelijke computerstem: "Incorrect!" en zegt wat het volgende is wat je moet doen. De op de achtergrond liggende beats hebben wat weg van hip-hop. Echter wordt dat sterk afgewisseld met dissonante uitschieters die het toch weer redelijk noisy maken.
Ook dit is weer een erg moeilijk te behappen nummer, zo ook afwijkend ten op zichte van de rest. Maar wat is in die project nog afwijkend? Hij laat zoveel inslagen van buitenaf gelden, zo wordt later in dit nummer ook nog het heldere geluid van een piano gebruikt. Ik kan eindeloos doorpraten over de manier waarop deze man zijn muziek in elkaar zet, maar het blijft hoe dan ook verbijsteren.
Life's Decay
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » do sep 02, 2004 8:17 pm

Interessant. Klinkt erg mysterieus.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » vr sep 03, 2004 12:31 am

Ook aan Life Decay's Masters e-mail gekomen, via die andere gozer dus. Erg interessante gesprekspartner, hier een voorbeeld voor de schaars geïnteresseerden:

Robgoroth says:
very interesting, but what is your concrete target? what do you want to change, and is that reasonable? is it possible to accomplish your final 'mission'?
! WWW.ABSTRAKTSENS.COM ! says:
my project have one good year of existance
It has now many militants, many visitors and viewers
For now I'm just in a part of begening, I'm working and working
Then, will see about the future
reasonable and possible, to early to tell
Robgoroth says:
but what IS your mission, concretely?
Robgoroth says:
(if you can call it so)
If I work day and night for many other years, I think this is possible
Mmh mission I don't know
First, the contamination part wich has began be giving a new kind of music and art with some strong ideas. I do that by making hard propaganda
Now I'm creating my label, a way to sell many things and do collaborations, now a radio too
Afters, who knows...
Anyway the future about my project is often changing
at the begening I said that I wanted to be underground etc
after, something more "terrorist"
now something to get people interest in a soft way, to be pleasant
It will maybe change, like the music will change, the art etc
Robgoroth says:
but you can never change back to the underground when you are already 'famous', to give an example
maybe in few years I'll have my own TV channel, a political stuffs in the U.N or.. I don't know Ahah!
Robgoroth says:
haha!
I don't want to stay underground
I don't want to be true and stuffs
For the moment, I'm working
Robgoroth says:
yes, but it was only an example which meant:
know you want to be pleasont and soft, making people interesting...but you can't 'undo' that or something
you can't keep changing at that point
no sure
I'm working in another way
Evolution, all is thought
First, the creation, then I did massive provocation with a special concept
with this I get many listeners
now, no need of provocation anymore, people are interested, making rumors etc
Robgoroth says:
and that's what you want at the moment..
now, there's an evolution, muscial, graphic and concept
it will get evolution even after, I know about that
Robgoroth says:
probably, seen that you are working "day and night", hehe
Yes: )
And all is thinking. I'm working about who people will react
they will ask themselfs questions
and then, they will see the evolution
Robgoroth says:
if I get it correctly, you 'just' want to open people's eyes?
TO get to this I had to get ennemies too
Mmh
Robgoroth says:
edit: not ONLY open people's eyes, but that is a big part of it, not?
No, I don't think that I'm here to say, look, there is war people are dying, this is not my problem
I want to give new way of art and values
many things in fact
I'm also working on architecture
you know what it is ? not sure about the word in english
Robgoroth says:
like the out- and inside of buildings?
yes
it's an whole view
Robgoroth says:
but what has your idea to do with architecture?
it's art, politics etc
Robgoroth says:
it's all part of the concept
All is related
kind of architecture, kind of art, kind of values
Robgoroth says:
and what is that relation between architecture and your other works, besides it has to do with creativity?
Robgoroth says:
/art
for exemple: martial and discipline
music: kind of drums
art: kind of propaganda poster
architecture: kind of architecture between the 1930 retro art and the greec/roman art
politics: discipline, right, straight, clean, strong
everything is related, you see ?
Robgoroth says:
indeed, but if that is all related, there are lots of more things which COULD be related to that all as well
Robgoroth says:
so there is coming a lot more, when you have the possibilities?
And I'll try to get into many kind of things. Just in the communication system, Life's Decay is on: website/webzines/forum/internet, on printed magazines, on radio, on street posters, making video etc
yes
It's a kind of contamination
Robgoroth says:
indeed, spreading your vision in all possible ways
But, this is just one of my idea wich isn't really done
It could become this way
For now, I'm working on what I can
Robgoroth says:
which is hard enough for now, hehe
Yes, this was just an exemple of evolution
Robgoroth says:
but well, there's time enough to do everything you want I think
but is it poossible to do all those things? I mean, you need money, potency, interested people, a lot of time, material and the list goes on
I'm going to make many money with my label, time, I'm still young and motivated, i'll do things in way to intrigue people, material comes with money and collaboration, I'm working on it
Robgoroth says:
ah, I see
in exemple, for people, the metal community is interested, also the gothic comunity. Now the ambient and folk are interested
Robgoroth says:
that is progression indeed
and even if rock community don't like much, some get intrigue
about something with a special concept that is not rock, fuck and drugs
Yes... We'll see the evolution now, maybe it's not very good to talk about many things that could maybe happen if...
Just working....
Now I'm going to get some sleep
So we'll talk later
Robgoroth says:
Greetings!
Robgoroth says:
sure
Have a good night
and talk later then kamarad
Robgoroth says:
same to you!

Haha, toen ik hieraan begon wist ik niet dat het uiteindelijk een klad-versie van een interview zou worden. Erg, nee, heel erg interessant is het in ieder geval wel.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di okt 26, 2004 5:46 pm

ja... anyway...

volgende week ofzo verkrijgbaar bij pogg records.
Hoegaarden or die!

nightwing

Bericht door nightwing » di okt 26, 2004 5:48 pm

boeiend man jou msn gesprekken...
www.last.fm/user/robenroll

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » di okt 26, 2004 8:29 pm

Wel als het fungeert als kladversie van een interview. Dat is voor de geïnteresseerden, niet voor mensen zoals jij.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di okt 26, 2004 8:38 pm

sicness0317 schreef:Rob het gaat uiteindelijk toch om de muziek, en dan nog ik ga dat hele verhaal niet lezen voor 1 band. HET IS MAAR MUZIEK
Dude, wat ben jij toch vreselijk, vreslijk fout.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie