Hole in the Sky Festival Noorwegen
-
- Contacteer:
Hole in the Sky Festival Noorwegen
Ha, er is niet alleen Inferno in Noorwegen:
vanaf 25 augustus is er ook het Hole in the Sky Festival in het Noorse Bergen met een killer line-up:
1349
Vader
Zyklon
Katatonia
Tribute to Quorthon (met o.a. Satyr, Gruttle, Abbath, Nocturno Culto, Samoth)
Susperia
Kreator
Aura Noir
en meer... (zie www.holeinthesky.no)
Toeval wil dat ik precies in Bergen ben op dat moment, dus een festivalletje meepikken tijdens de vakantie is natuurlijk zeer relax!
Meer mensen van hier die daar aanwezig zijn?
vanaf 25 augustus is er ook het Hole in the Sky Festival in het Noorse Bergen met een killer line-up:
1349
Vader
Zyklon
Katatonia
Susperia
Kreator
Aura Noir
Toeval wil dat ik precies in Bergen ben op dat moment, dus een festivalletje meepikken tijdens de vakantie is natuurlijk zeer relax!
Horns raised and filled...!
- Hieronimus
Hehe toevallig hoorde ik er op MSN ook al wat over:
[ jenni from t3h block ] zegt:
and now there's one more show i'd kill to see, the bathory tribute in the hole in the sky -festival.
Abbath (ex-Immortal), Apollyon (Aura Noir), Faust (ex-Emperor), Gaahl (Gorgoroth), Grutle, Ivar (Enslaved), Nocturno Culto (Darkthrone), Samoth (Zyklon/ex-Emperor) and Satyr (Satyricon)
arcturus is playing there too

and now there's one more show i'd kill to see, the bathory tribute in the hole in the sky -festival.
Abbath (ex-Immortal), Apollyon (Aura Noir), Faust (ex-Emperor), Gaahl (Gorgoroth), Grutle, Ivar (Enslaved), Nocturno Culto (Darkthrone), Samoth (Zyklon/ex-Emperor) and Satyr (Satyricon)
arcturus is playing there too

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
- Hieronimus
Echt, weet je hoe ziek! Ook Inferno Festival dit jaar, had ook al zo'n killer-lineup. Maar het is zo ver weg 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
-
- Contacteer:
De kaartjes voor Hole in the Sky vallen enigzins mee: 2 dagen 63 euro
(okay voor niet zo veel bands, toch wel redelijk aan de prijs)
Daarvoor zijn er nog 2 optreden in Garage, die dus wel bij het festival horen, en dat kost ong. 11 euro entree per avond...
(mja hehe, een reisje noorwegen is al gauw honderden euro's....)
(okay voor niet zo veel bands, toch wel redelijk aan de prijs)
Daarvoor zijn er nog 2 optreden in Garage, die dus wel bij het festival horen, en dat kost ong. 11 euro entree per avond...
(mja hehe, een reisje noorwegen is al gauw honderden euro's....)
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Re: Hole in the Sky Festival Noorwegen
Geestenlijk!Iria schreef:Meer mensen van hier die daar aanwezig zijn?
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- CALIBANaan
- Contacteer:
Iria schreef:Ha, er is niet alleen Inferno in Noorwegen:
1349
Vader
Zyklon
Katatonia
Susperia
Kreator
Aura Noir
is het een jaarlijks festival?
zo ja: weet ik wanneer ik volgend jaar moet boeken.

Gelegenheids Satanist
Erg jammer, maar ik ben net terug uit Bergen. De locatie is er in ieder geval uitstekend, nu hopen dat het weer een beetje meezit lijkt me.
En je pakt gewoon de Basiqair vlucht voor 110 euro retour, komt aan in Oslo, pakt de trein naar Bergen met studentenkorting (20 euro) en komt daar aan. Jammer dat het bier niet te betalen is, en de cola ook niet, laat staan dat het brood te doen is.
Maar helaas, ik ben er niet bij.
En je pakt gewoon de Basiqair vlucht voor 110 euro retour, komt aan in Oslo, pakt de trein naar Bergen met studentenkorting (20 euro) en komt daar aan. Jammer dat het bier niet te betalen is, en de cola ook niet, laat staan dat het brood te doen is.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wacken ben je hooguit 300 euro kwijt en dan ben je een week dronken, heb je eten en vervoer en kaartje en camping, dus allesSuncross schreef:[..]
ben je toch ook kwijt aan een week wacken
noorwegen ben je stukken meer geld kwijt
vind het trouwens, buiten die tribute geen super geweldig programma
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- MindlessMayo
Gaaf ja.. helaas heb ik al vakantie gehadIria schreef:Ha, er is niet alleen Inferno in Noorwegen:
1349
Vader
Zyklon
Katatonia
Susperia
Kreator
Aura Noir
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
en was het een beetje boeiend? nog celebs gezien?Svenson schreef:Erg jammer, maar ik ben net terug uit Bergen. De locatie is er in ieder geval uitstekend, nu hopen dat het weer een beetje meezit lijkt me.
-
- Contacteer:
Jups, geloof ik nu t 4e of 5ejaar... kan op www.holeinthesky.no kijken voor de line-up van de afgelopen jaren... neem dus aan dat er volgend jaar weer een festival is...CALIBANaan schreef:[..]
is het een jaarlijks festival?
zo ja: weet ik wanneer ik volgend jaar moet boeken.
-
Het is sowieso heel moeilijk je als Nederlander (of überhaupt als buitenlander) daar te vestigen. Je komt daar met een normaal budget aan, maar daar is alles vele malen duurder. De Noren zelf hebben daar niet erg veel last van, omdat dingen als school, ziekefonds etc. allemaal gratis is. Buiten dat liggen de lonen daar ook veel hoger.natassja schreef:is er een beetje werk te vinden of weet je zo niet?
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- CALIBANaan
- Contacteer:
goed dat er een Corus fabriek in Noorwegen staat. hier even carriere maken en danhup. verhuizen.Robgoroth schreef:[..]
Het is sowieso heel moeilijk je als Nederlander (of überhaupt als buitenlander) daar te vestigen. Je komt daar met een normaal budget aan, maar daar is alles vele malen duurder. De Noren zelf hebben daar niet erg veel last van, omdat dingen als school, ziekefonds etc. allemaal gratis is. Buiten dat liggen de lonen daar ook veel hoger.

Gelegenheids Satanist
Heb ik niet echt op gelet, maar gezien Noorwegen een van de twee overgebleven natiestaten is (dwz dat meer dan 95% van de bevolking autochtoon is) zal je geen, of in ieder geval minder, last hebben van een buitenlander die je plekje inpikt.natassja schreef:is er een beetje werk te vinden of weet je zo niet?
Het is wel prijzig daaro, maar je kan prima voor bijna hetzelfde geld als hier overleven, tenminste, als je niet drinkt.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Want die allochtoon ben je zelf.Svenson schreef:[..]
Heb ik niet echt op gelet, maar gezien Noorwegen een van de twee overgebleven natiestaten is (dwz dat meer dan 95% van de bevolking autochtoon is) zal je geen, of in ieder geval minder, last hebben van een buitenlander die je plekje inpikt.
Het is wel prijzig daaro, maar je kan prima voor bijna hetzelfde geld als hier overleven, tenminste, als je niet drinkt.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Op de eerste dag heb ik alleen de eerste 3 bands gezien, daarna een totale black-out door de alcohol. De pre-party met kinky Danielsson was te gek. Een meidenband met leden van ex-Aeternus, Octavia Speratie en Cat Call, te gekke show en supersfeer. She Said destroy was erg vet!
Tweede dag waren Helheim (beste show ooit), Waklevören (Skål for faen) en Morbod Angel veruit de uitschieters. Geweldig!!! ook Obliteration liet een positieve indruk achter. Daarna wederom te zat geworden haha.
De derde dag hebben we de jaarlijkse HitS metalquiz gewonnen met ons team, daarna naaar USF. Grimfist was erg vet in de nieuwe line-up, beter dan ooit zelfs. Satyricon was ook veel beter dan verwacht en verder kan ik me er weinig van herinneren aangezien ik meer boven bij de tap met goedkoop bier was dan onder waar het dure bier was haha. 's nachts wederom een black out gehad door de Ierse whiskey hehe, werd wakken in mijn blote reet bij Orjan thuis in de keuken, al mijn kleren waren verdwenen hahaha.
De laatste dag eerst luistersessie van I, het nieuew album is een logisch vervolg op Immortal, alleen langzamer gespeeld. Daarna dag 2 van de HitS metalquiz gewonnen met ons team! Vervolgens KoK, 1349, Sahg, Celtic Frost, I en Atheist gezien (andere volgorde maar weet effe niet precies welke haha). I speelde de hele zaal plat, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!Uiteraard weer veel te zat geworden en pas om half 6 thuis van de afterparty....om 7 uur op moeten staan voor mijn vlucht te halen maar heb me verslapen hahaha, net op tijd alles kunnen halen uiteindelijk.
Kortom, als vanouds een typisch HitS weekend met veel bands, bier en vrienden!
Tweede dag waren Helheim (beste show ooit), Waklevören (Skål for faen) en Morbod Angel veruit de uitschieters. Geweldig!!! ook Obliteration liet een positieve indruk achter. Daarna wederom te zat geworden haha.
De derde dag hebben we de jaarlijkse HitS metalquiz gewonnen met ons team, daarna naaar USF. Grimfist was erg vet in de nieuwe line-up, beter dan ooit zelfs. Satyricon was ook veel beter dan verwacht en verder kan ik me er weinig van herinneren aangezien ik meer boven bij de tap met goedkoop bier was dan onder waar het dure bier was haha. 's nachts wederom een black out gehad door de Ierse whiskey hehe, werd wakken in mijn blote reet bij Orjan thuis in de keuken, al mijn kleren waren verdwenen hahaha.
De laatste dag eerst luistersessie van I, het nieuew album is een logisch vervolg op Immortal, alleen langzamer gespeeld. Daarna dag 2 van de HitS metalquiz gewonnen met ons team! Vervolgens KoK, 1349, Sahg, Celtic Frost, I en Atheist gezien (andere volgorde maar weet effe niet precies welke haha). I speelde de hele zaal plat, geweldig!!!!!!!!!!!!!!!Uiteraard weer veel te zat geworden en pas om half 6 thuis van de afterparty....om 7 uur op moeten staan voor mijn vlucht te halen maar heb me verslapen hahaha, net op tijd alles kunnen halen uiteindelijk.
Kortom, als vanouds een typisch HitS weekend met veel bands, bier en vrienden!
Laatst gewijzigd door Hub de Gallier op vr sep 01, 2006 6:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!
- Hub de Gallier
- Contacteer:
- Hub de Gallier
- Contacteer:
HitS is stukken gaver dan Inferno kan ik je zeggen...Inferno is al wat commercieler tegenwoordig. Maar vergeleken met vele andere Europese festivals nog zeker de moeite waard...ben er zelf ook 5 keer geweest nu. Inferno is ook een stuk duurder, zowel qua entree alsook bier/eten.
www.hdgdistribution.com nu online!!!!