Nieuwe Pain of Salvation concept-cd 'BE'....een voorproefje!
Nieuwe Pain of Salvation concept-cd 'BE'....een voorproefje!
Ik kwam deze link tegen waar je een videobestand over de nieuwe PoS concept-cd 'BE' kunt downen.
PoS TV2 Musikkspegeln (iets meer dan 30 Mb! rechtsklikken en 'opslaan als'...)
Het is in het zweeds en je kunt de engelstalige ondertiteling hier halen:Ondertitels in textformaat
Dit videobestand is in OGM formaat en daar heb je dus wél deze (gratis) speler voor nodig: Core Media Player
Het is dus even werk, maar het gaf bij mij geen verdere problemen met installeren naast mijn Winamp.
Als releasedatum voor de cd staat eind September gepland en in de maand daarop komt er ook een DVD uit.
Kortom, er is het een en ander op komst!
PoS TV2 Musikkspegeln (iets meer dan 30 Mb! rechtsklikken en 'opslaan als'...)
Het is in het zweeds en je kunt de engelstalige ondertiteling hier halen:Ondertitels in textformaat
Dit videobestand is in OGM formaat en daar heb je dus wél deze (gratis) speler voor nodig: Core Media Player
Het is dus even werk, maar het gaf bij mij geen verdere problemen met installeren naast mijn Winamp.
Als releasedatum voor de cd staat eind September gepland en in de maand daarop komt er ook een DVD uit.
Kortom, er is het een en ander op komst!
"Ehieh Asher Ehieh"
- Hieronimus
Hmmm, ja het is weer typisch PoS maar nu met een negental 'klassieke' muzikanten erbij.Hieronimus schreef:Hmz, iets teveel moeite, sorry hoor. Zeg plz wat je ervan vindt...
Er zitten rustige stukjes in en ook het meer massievere werk is er op zijn tijd.
Daniel Gildenlow zegt dat hij de muziek zo heeft geschreven, dat het door de band in samenwerking met de andere muzikanten gespeeld kan worden, in plaats van het te doen zoals Metallica die eerst de muziek voor de band schreven en er later nog een orkest aan vastplakten.
Ik vind het iig wel mooi klinken. (wat ik ervan gehoord heb)
Maar goed, het is natuurlijk ook moeilijk om een echt oordeel te vormen over een stuk muziek van meer dan een uur als je er een minuutje of 4 van gehoord hebt.
Plaatje van de band met 'klassieke' toevoeging:

"Ehieh Asher Ehieh"
- Hieronimus
WOEF! Ben benieuwd, ik heb eigenlijk nog geen cd's van PoS, maar ik wilde eigenlijk gaan kijken voor the Perfect Element Part I. Maar nu dit nieuwe album eraan komt wacht ik nog maar beter ff 

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Ik weet niet of dat eigenlijk wel gaat hoor....ik heb het gewoon ernaast gelezen terwijl het filmpje liep.Mendel schreef:hey hoe voeg ik de ondertiteling samen met de video...?
Volgens mij kan het wel met een progje ofzo en dan als je de video kunt bewerken enzo, maar daar ben ik niet in thuis.

Oh ja.....niet wachten met het kopen van een album!
Koop 12:5 een live opgenomen acoustische concept-cd waar heel veel mooie en bekende nummers opstaan.
Een betere kennismaking met PoS is er volgens mij niet.....

"Ehieh Asher Ehieh"
- Hieronimus
Ik heb al een kennismaking gehad, alle mp3tjes op hun site al beluisterd 
(Oja en ik had ff snel Remedy Lane gedownload, eens luisteren dan maar!)

(Oja en ik had ff snel Remedy Lane gedownload, eens luisteren dan maar!)
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Echt, ik ben nu nog meer overtuigd dan eerst! Dream Theater is hier niks meer bij (en ga niet op dat onderwerp door aub)! Veel beter, veel origineler. Ik móét hier iets van aanschaffen
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm