Zou zo Familie van Dako of Samson kunnen wezen.Audiophile schreef:[..]
Ik vond het verdacht dat jij in tegenstelling tot de rest van alle graspop bezoekers niet verbrand was en een mooie egale krokante bruine kleur had...
Graspop IV - After Party
- Sargatanas
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]
- Audiophile
Haha je lijkt op een meisje dat een foto moest hebben van Boudewijn en Mischa bij de oplaadstation.valkyrian schreef:ik zal wel eens een foto posten, maar ikw as wel typisch3kwart broek, topje, kogelriem, en kotorhead bril, oh er staat wel een foto op mf, beetje onduidelijk:
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.
- Audiophile
- Audiophile
@valkyrian
2 meter lang, en ik liep met verband om me rechterarm...
@nochfaol
2 meter lang, en ik liep met verband om me rechterarm...
@nochfaol

Laatst gewijzigd door Audiophile op ma jun 27, 2005 10:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Hey.... NochdFaol... Die was het die ik gezien heb! Ik herken de foto.
En een duidelijk geval van geheuegenverlies, ik heb nog meer bands gezien. Dragonforce wal helemaal vet. Snel, furieus en een lekkere opener van de zondag.
Slayer moest ik gewoon eens zien hebben, was aardig matig. Vooral het moment dat we even aan het headbanges waren, en er opeens een pit achter ons opdoemde. Waren we al speciaal naar achteren gaan staan voor de veiligheid, hadden ze ons tuk.
En een duidelijk geval van geheuegenverlies, ik heb nog meer bands gezien. Dragonforce wal helemaal vet. Snel, furieus en een lekkere opener van de zondag.
Slayer moest ik gewoon eens zien hebben, was aardig matig. Vooral het moment dat we even aan het headbanges waren, en er opeens een pit achter ons opdoemde. Waren we al speciaal naar achteren gaan staan voor de veiligheid, hadden ze ons tuk.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Als je tegen het hek piste liep het bij hun zowat de tent in geloof ik.Soulcollector schreef:dan is het maar goed dat ik niet meer weet wat er gebeurd is, nadat ik bij de mf'ers wegstruikelde. hehe
zal het nogmaals vragen. wat was er nou met pissen en fransen? samson had het er zondag over.
לֹא אעבוד
Even uit die vorige topic.
Oh, en Suncross heeft met die opsomming wel mooi laten zien hoe erg het gesteld is met de organisatie. Wat een klerebende zeg, de uitzuigers. Alles voor het geld. Als ik één handelswijze kan bedenken die de sfeer echt verpest op zo'n evenement... Ik krijg in ieder geval ineens een stuk minder zin om er zelf eens heen te gaan, als het zulke geldzuigerij is. Bezoekers (je gasten, dat zouden ze moeten weten) bewust laten uitdrogen om ze vervolgens water te kunnen verpatsen...schande..
Dat vermoedde ik al, ja, voor de zekerheid vroeg ik het echter maar even. Je hoopt toch dat het mogelijk blijkt hé? Maar eigenlijk te logisch, knuppel die ik ben. Nee, ik woon in een boerengat, haha.Jij komt zeker uit een stad, nietwaar? Je kan een prima grasveld kweken in nog minder dan geen tijd. Alleen na een halve dag festival is dat compleet teniet gedaan. Ga maar eens met honderd man een avondje lopen op je grasveldje in je achtertuin. Dan blijft er ook weining meer over dan een platgetrapte, gebroken en verspreid zand/gras-substantie.
Oh, en Suncross heeft met die opsomming wel mooi laten zien hoe erg het gesteld is met de organisatie. Wat een klerebende zeg, de uitzuigers. Alles voor het geld. Als ik één handelswijze kan bedenken die de sfeer echt verpest op zo'n evenement... Ik krijg in ieder geval ineens een stuk minder zin om er zelf eens heen te gaan, als het zulke geldzuigerij is. Bezoekers (je gasten, dat zouden ze moeten weten) bewust laten uitdrogen om ze vervolgens water te kunnen verpatsen...schande..
Laatst gewijzigd door Meltdown op ma jun 27, 2005 10:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Vrijdagavond stonden Richard en Tokus tegen het hek te zeiken. Er kwamen toen een paar Vlamingen of weet ik veel waar die eikels vandaan kwamen naar ze toe, en begonnen te mekkerehn dat het hek geen toilet was, nodegodver.Soulcollector schreef:dan is het maar goed dat ik niet meer weet wat er gebeurd is, nadat ik bij de mf'ers wegstruikelde. hehe
zal het nogmaals vragen. wat was er nou met pissen en fransen? samson had het er zondag over.
Zaterdagavond zat Richard dat verhaal tegen onze vriend Sirius te vertellen, en die liep prompt op het hek af, en begon op misschien anderhalve meter van de Belgen te zeiken.
Mooi was dat, die lui keken elkaar aan alsof ze water zagen branden.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
- Soulcollector
- Contacteer:
- Sargatanas
Jij was dan ook zo zat als een mongool.Sargatanas schreef:Ze leken mij ook te negeren. De paupers.
Maar goed, om even een leuk verhaaltje te vertellen, er was daar dus zo'n kerel (uit Zeeland), die dit forum beter kent dan ik, maar alleen meeleest. Hij herkende het logo van Hekwerk Terreur, was bekend met de meeste Heeschersch Of Pilsch-nummers, maar verdomd het zich aan te melden.
Dus.
Zo, en nu ga ik maffen. Minstens veertien uur.
sabaton is mijn favoriete epic metal band
Ik stond in vak A en vlak bij ons stonden van die gekke duitsers die de hele nacht aan het brullen waren.
Verder erg gaaf festival, maar het weer was echt kut vrijdag. En de organisatie vond ik ook niet alles.
Hoogtepunten: Maiden, Behemoth, In Flames, Soilwork en de broodjes gezond
Verder erg gaaf festival, maar het weer was echt kut vrijdag. En de organisatie vond ik ook niet alles.
Hoogtepunten: Maiden, Behemoth, In Flames, Soilwork en de broodjes gezond

'Sanka, are you dead?'
'Ya man'
'Ya man'
- Sargatanas
- zwarte krijser
- Audiophile
Gewoon grappig, vooral voor mij om mensen te imponeren met hoe metal ik ook in het echt wel niet ben.zwarte krijser schreef:Waar halen mensen het idee vandaan dat alle mensen die op mf posten in het echt met elkaar zouden moeten socializen
[quote="Black No. 1"][..]
- zwarte krijser
idd veel nieuwe mensjes weer leren kennen. Maar als ik dan aan iemand wordt voorgesteld van MF ofiets dergelijks weet ik vervolgens geen gesprek aan te vangen. En ach, gezichten vergeet ik nooit...maar namen...Maar ik heb iig sargatanas en readme veel zien wandelen die nieuw voor mij waren.
Verder toch vooral met Mike en dako bandjes wezen kijken.
Verder toch vooral met Mike en dako bandjes wezen kijken.
- MindlessMayo
Vrijdag:
Wat een ontzettend klote gedoe bij de ingang, vele mensen vielen flauw, geen water in de brandende zon met zware bepakking. En dat o.a. allemaal omdat ze in alle tassen wilden kijken, in eerste instantie. Na een tijdje kwamen ze er pas achter dat dit een teeeeering ellendige rij veroorzaakte en hielden ze er mee op. Maar goed, helemaal oververhit de tent op gezet, geredt met een flesje cola (echt enorm bedankt). Na diverse malen zeiknat te zijn gegooid met water, eind van de middag het festival terrein op gelopen.
Enslaved: Wat ik nog weet is dat het vooral erg, erg, erg heet in de tent was. Kon er niet echt van genieten terwijl ik stond te smelten.
Helmet: Klonk op zich wel grappig vanuit de schaduw.
Within Temptation: Meegezongen vanaf de camping *oeeeehoeee oeeehoeeeeee oehoeeeee*
Megadeth: Tja gaaaaaaf!!
System of a Down: Helemaal geweldig! Onverwachts dat wel, maar al die gekke geluidjes en het enthousiaste publiek. Super!! Ik ben fan vanaf deze dag
Kreator: Vond ik wat teleurstellend, slecht geluid ook naar mijn mening. Halverwege vertrokken voor een stukje Nevermore.
Nevermore: De oude nummers waren zoals altijd weer super, de nieuwe nummers waren behoorlijk wennen.
Zaterdag:
Epica: Geluid stond knetterhard, maar in de schaduw liggend mensen kijken was best leuk.
Kamelot: Warm, warm maar eeeeerg gaaf! Was erg blij met het water gesproei!
Amon Amarth: Lekker uitleefbaar, prima vermaakt
Samael: Heb ze al een tijd niet zien spelen, maar het klonk allemaal zeer boeiend.
Slayer: Veel irritant door de menigte duwende mensen om zo snel mogelijk naar voren te kunnen komen, een aantal 'gewonden' de weg naar de EHBO nog gewezen. Veel mee lopen schreeuwen, erg vermakelijk. Beetje jammer waren de lange 'pauzes' tussen de nummers door.
Anthrax: Dikke vette HEERSCH! Een groot feest in de tent, tot het plee papier door het publiek aan toe.
Stormrider: Helemaal super! Nekspieren aan gort, publiek compleet uit z'n dak!! Jammer genoeg kon ik de laatste paar nummers niet meer zien wegens 'instorten' door hitte en vermoeidheid (kon niet meer op mn benen staan).
Zondag:
Dragonforce.. ohnee niet gezien, Ralph had zich verslapen en kon me dus ook niet wakker maken
Primal Fear: Klonk vermakelijk, prima muziek om wakker te worden. Met0000l is foooor eeeeeeeevaaaahhh!!
Aborted: Superrrr
Nuclear Assault: Erg grappig!
Dark Tranquillity: Klonk erg lekker!
Dream Theater: Van afstand gezien, vond het niet echt bijzonder.
Lacuna Coil: Buikpijn van het lachen door praktijken buiten de tent, rare dansende meisjes en een slet die een vriend wilde versieren op een wel heel eigenzinnige manier.
Iron Maiden: SUPER! Alleen errrg raar einde, speeltijd was nog niet om en het leek alsof ze nog eens terug zouden komen. Maar helaas, over en uit.. maar wel leuk vuurwerk om graspop 2005 af te sluiten.
Biertent was super gezellig, al het kuddevolk ging gezellig links staan. Dicht tegen mekaar aan, terwijl rechts alle ruimte was. Zowel keel als nek nu helemaal kapoet
Ook het camping clubje was erg gezellig, elke avond lachen tot je gigantische buikpijn kreeg en dan tijdens het wakker worden de volgende dag, nog steeds voelen.
Kortom, graspop 2005 was weer zeer geslaagd.
Oja minpunten:
- Sanitaire voorzieningen waren te weinig en erg goor
- Wachtrij bij ingang camping op de vrijdag
- Veelal slechte geluid in de tenten
- De ontzettend vieze hitte
Wat een ontzettend klote gedoe bij de ingang, vele mensen vielen flauw, geen water in de brandende zon met zware bepakking. En dat o.a. allemaal omdat ze in alle tassen wilden kijken, in eerste instantie. Na een tijdje kwamen ze er pas achter dat dit een teeeeering ellendige rij veroorzaakte en hielden ze er mee op. Maar goed, helemaal oververhit de tent op gezet, geredt met een flesje cola (echt enorm bedankt). Na diverse malen zeiknat te zijn gegooid met water, eind van de middag het festival terrein op gelopen.
Enslaved: Wat ik nog weet is dat het vooral erg, erg, erg heet in de tent was. Kon er niet echt van genieten terwijl ik stond te smelten.
Helmet: Klonk op zich wel grappig vanuit de schaduw.
Within Temptation: Meegezongen vanaf de camping *oeeeehoeee oeeehoeeeeee oehoeeeee*
Megadeth: Tja gaaaaaaf!!
System of a Down: Helemaal geweldig! Onverwachts dat wel, maar al die gekke geluidjes en het enthousiaste publiek. Super!! Ik ben fan vanaf deze dag
Kreator: Vond ik wat teleurstellend, slecht geluid ook naar mijn mening. Halverwege vertrokken voor een stukje Nevermore.
Nevermore: De oude nummers waren zoals altijd weer super, de nieuwe nummers waren behoorlijk wennen.
Zaterdag:
Epica: Geluid stond knetterhard, maar in de schaduw liggend mensen kijken was best leuk.
Kamelot: Warm, warm maar eeeeerg gaaf! Was erg blij met het water gesproei!
Amon Amarth: Lekker uitleefbaar, prima vermaakt
Samael: Heb ze al een tijd niet zien spelen, maar het klonk allemaal zeer boeiend.
Slayer: Veel irritant door de menigte duwende mensen om zo snel mogelijk naar voren te kunnen komen, een aantal 'gewonden' de weg naar de EHBO nog gewezen. Veel mee lopen schreeuwen, erg vermakelijk. Beetje jammer waren de lange 'pauzes' tussen de nummers door.
Anthrax: Dikke vette HEERSCH! Een groot feest in de tent, tot het plee papier door het publiek aan toe.
Stormrider: Helemaal super! Nekspieren aan gort, publiek compleet uit z'n dak!! Jammer genoeg kon ik de laatste paar nummers niet meer zien wegens 'instorten' door hitte en vermoeidheid (kon niet meer op mn benen staan).
Zondag:
Dragonforce.. ohnee niet gezien, Ralph had zich verslapen en kon me dus ook niet wakker maken
Primal Fear: Klonk vermakelijk, prima muziek om wakker te worden. Met0000l is foooor eeeeeeeevaaaahhh!!
Aborted: Superrrr
Nuclear Assault: Erg grappig!
Dark Tranquillity: Klonk erg lekker!
Dream Theater: Van afstand gezien, vond het niet echt bijzonder.
Lacuna Coil: Buikpijn van het lachen door praktijken buiten de tent, rare dansende meisjes en een slet die een vriend wilde versieren op een wel heel eigenzinnige manier.
Iron Maiden: SUPER! Alleen errrg raar einde, speeltijd was nog niet om en het leek alsof ze nog eens terug zouden komen. Maar helaas, over en uit.. maar wel leuk vuurwerk om graspop 2005 af te sluiten.
Biertent was super gezellig, al het kuddevolk ging gezellig links staan. Dicht tegen mekaar aan, terwijl rechts alle ruimte was. Zowel keel als nek nu helemaal kapoet
Ook het camping clubje was erg gezellig, elke avond lachen tot je gigantische buikpijn kreeg en dan tijdens het wakker worden de volgende dag, nog steeds voelen.
Kortom, graspop 2005 was weer zeer geslaagd.
Oja minpunten:
- Sanitaire voorzieningen waren te weinig en erg goor
- Wachtrij bij ingang camping op de vrijdag
- Veelal slechte geluid in de tenten
- De ontzettend vieze hitte
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
Mee eens, al moet ik wel zeggen dat Wacken er nog wat van kan leren, dat is nog vele malen erger aangezien je daar niet door kan spoelen (op de camping dan). Stromend water was ook wel fijn, al konden de bakken al het water niet aan heheMindlessMayo schreef:- Sanitaire voorzieningen waren te weinig en erg goor
Gelukkig vertrokken wij al om 6 uur en kwamen we rond half 8 aan, was binnen een half uur binnenMindlessMayo schreef:- Wachtrij bij ingang camping op de vrijdag

- Soulcollector
- Contacteer:
Ik heb jou nog gezien, ik herkende je van foto's van ZM. Je kop stak vrijdag boven de rij uit. Was wel vaag, toen ik achterom keek, stond je 5 meter achter me, een half uur later bijna naast me en weer een half uur verder was je al bijna binnen. En ik leek niet vooruit te komen. Hoe doe je dat, godver?Audiophile schreef:[..]
Waar zat jij dan? Want ik had vrijdag middag ook een akkefietje met een gasbrander enzo...
- Sargatanas
-
- Contacteer:
Ik kon helaas alleen zondag gaan, maar 't was zeker de moeite waard
Wat ik gezien heb:
DragonForce: Verschrikkelijk fout, maar toch wel leuk bij vlagen (vooral My Spirit will go on)
Primal Fear: 't toppunt van Duitse cliché power metal. Niet belabberd, maar boeiend is anders.
Hatesphere / Oceans of Sadness: Bij allebei ff gekeken. Beide wel om aan te horen, maar niet bijster boeiend.
Axel Rudi Pell: Zeer in orde. Niks bijzonders, maar 't klinkt gewoon lekker.
Murphy's Law: Kende ze niet, maar 't klonk niet verkeerd.
Yngwie Malmsteen: Gewoon gaaf, punt.
Nuclear Assault: Wel om aan te horen, maar 't kan me niet echt boeien. Vooral de zang klinkt nogal irritant.
Dio: Lekkere ouwe leem, niks mis mee.
Dark Tranquillity: Stukken beter dan in Tilburg, en gelukkig nu met ThereIn. Maar toch nog steeds niet wat 't zou moeten zijn geloof ik.
Dream Theater: Echt gaaf. Persoonlijk had ik liever enkele rustige nummers erbij gehad (Hollow Years, Through her Eyes, Take away my Pain), maar ja... 't is nou eenmaal een metalfestival.
Lacuna Coil: Best leuk, maar die zanger vind ik totaal overbodig.
Iron Maiden: Super natuurlijk, al mis ik een nummer als Fear of the Dark toch wel.
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Wat ik gezien heb:
DragonForce: Verschrikkelijk fout, maar toch wel leuk bij vlagen (vooral My Spirit will go on)
Primal Fear: 't toppunt van Duitse cliché power metal. Niet belabberd, maar boeiend is anders.
Hatesphere / Oceans of Sadness: Bij allebei ff gekeken. Beide wel om aan te horen, maar niet bijster boeiend.
Axel Rudi Pell: Zeer in orde. Niks bijzonders, maar 't klinkt gewoon lekker.
Murphy's Law: Kende ze niet, maar 't klonk niet verkeerd.
Yngwie Malmsteen: Gewoon gaaf, punt.
Nuclear Assault: Wel om aan te horen, maar 't kan me niet echt boeien. Vooral de zang klinkt nogal irritant.
Dio: Lekkere ouwe leem, niks mis mee.
Dark Tranquillity: Stukken beter dan in Tilburg, en gelukkig nu met ThereIn. Maar toch nog steeds niet wat 't zou moeten zijn geloof ik.
Dream Theater: Echt gaaf. Persoonlijk had ik liever enkele rustige nummers erbij gehad (Hollow Years, Through her Eyes, Take away my Pain), maar ja... 't is nou eenmaal een metalfestival.
Lacuna Coil: Best leuk, maar die zanger vind ik totaal overbodig.
Iron Maiden: Super natuurlijk, al mis ik een nummer als Fear of the Dark toch wel.
Die teringdixies midden op de camping waren een drama ja. Echter kwam ik er op de laatste dag vorig jaar achter dat ze wel degelijk fatsoenlijke sanitaire voorzieningen hebben. Het kost je alleen een euro.Meridian schreef:Mee eens, al moet ik wel zeggen dat Wacken er nog wat van kan leren, dat is nog vele malen erger aangezien je daar niet door kan spoelen (op de camping dan).
- disastercasper
Beetje laat gequote, maar goed. Toen ik zondagnacht het terrein afgetrapt was had ik binnen anderhalf uur een nieuw bandje geregeld. Geruild voor een halve liter goedkoop Edah-blikbier met een dronken onverstaanbare Vlaamse gast. Helaas had ik er toen weinig meer aan.Othrys schreef:Oja, ook onwijs kut: bandjes die niet goed vastgemaakt worden. Een van m'n maten was hem dus in de pit bij Slayer kwijtgeraakt en komt daar pas eenmaal terug bij de camping in het holst van de nacht achter. Security aldaar verwijst ons terug naar security op het festivalterrein en vice versa. Van enig begrip of behulpzaamheid geen sprake. Gevolg: wij delen vanaf zaterdagnacht gewoon 1 bandje om de respectievelijke terreinen op te komen. Met twee man naar binnen, eentje doet zijn bandje af en geeft hem aan de ander die terugloopt om de derde op te halen. Fuck het, als het niet goedschiks kan, regelen we het wel kwaadschiks.
http://www.last.fm/user/disastercasper
- disastercasper
Hij had de ongelofelijk sterke disastercasper bij zich.MetalJan schreef:[..]
Ik heb jou nog gezien, ik herkende je van foto's van ZM. Je kop stak vrijdag boven de rij uit. Was wel vaag, toen ik achterom keek, stond je 5 meter achter me, een half uur later bijna naast me en weer een half uur verder was je al bijna binnen. En ik leek niet vooruit te komen. Hoe doe je dat, godver?
http://www.last.fm/user/disastercasper
- disastercasper
- Ktulu
- Contacteer:
Nou ben ik wel benieuwd wie die kerel is. Hoe zag hij eruit?dako schreef:[..]
Maar goed, om even een leuk verhaaltje te vertellen, er was daar dus zo'n kerel (uit Zeeland), die dit forum beter kent dan ik, maar alleen meeleest. Hij herkende het logo van Hekwerk Terreur, was bekend met de meeste Heeschersch Of Pilsch-nummers, maar verdomd het zich aan te melden.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
- disastercasper
Ja, ik ben net pas uit mijn coma gekomen en even gedouched.
Maar graspop was ubergaaf. Zin om een lang verhaal te typen heb ik niet echt.
De hoogtepunten waren voor mij o.a. the dillinger escape plan, soilwork, aborted, iron maiden, walls of jericho (kende ik niet maar wow!), nevermore, samael en yngwie natuurlijk (er was zeker nog meer gaafs maar dat wil even niet in me opkomen).
Vrijdag helaas immolation gemist omdat het door de warmte was mis ging met me en ik ben onder de douche gedumpt.
Wat ik ook jammer vond was dat maiden opeens afgelopen was..ik geloof een kwartier ofzo te vroeg
Verder was het superleuk
Maar graspop was ubergaaf. Zin om een lang verhaal te typen heb ik niet echt.
De hoogtepunten waren voor mij o.a. the dillinger escape plan, soilwork, aborted, iron maiden, walls of jericho (kende ik niet maar wow!), nevermore, samael en yngwie natuurlijk (er was zeker nog meer gaafs maar dat wil even niet in me opkomen).
Vrijdag helaas immolation gemist omdat het door de warmte was mis ging met me en ik ben onder de douche gedumpt.
Wat ik ook jammer vond was dat maiden opeens afgelopen was..ik geloof een kwartier ofzo te vroeg

Verder was het superleuk

[b]HOERO MOET MAAGD BLIJVEN!!!!![/b]
^LOL pwned.
^LOL pwned.