De vergelijking gaat overigens sowieso niet op voor mijn gevoel, Abbath heeft een zweverigs iets in zn zang wat ik zelf niet echt kan defineren.
Dat was ik dus. Met dit forum beter kennen dan Dako valt het opzich wel mee, ik lees het af en toe als ik me verveel, maar was idd te bedonderd om me aan te melden.dako schreef:[..]
Maar goed, om even een leuk verhaaltje te vertellen, er was daar dus zo'n kerel (uit Zeeland), die dit forum beter kent dan ik, maar alleen meeleest. Hij herkende het logo van Hekwerk Terreur, was bekend met de meeste Heeschersch Of Pilsch-nummers, maar verdomd het zich aan te melden.
Vlak voor dit nummer mijn haar onder de kraan nat gemaakt, daarna in de tent headbangen.. lekker cool en veel mensen een koude douche bezorgtHieronimus schreef:
DEATH... IN... FIIIIIIIIIIIRRRRRREEEEE!!!!!!
*tssj tssj tssj tssj DREUNDREUN*
Hahaha, dat was gaaf. En dat wif dat tegen het hek ging zeikenFinch schreef:[..]
Dat was ik dus. Met dit forum beter kennen dan Dako valt het opzich wel mee, ik lees het af en toe als ik me verveel, maar was idd te bedonderd om me aan te melden.
Verder was het retegaaf (2x 2 uur in de "rij" staan niet meerekend), echt genoten van de meeste bands. Ook nog Sargatanas, Richard, Femaze, Tokus en nog wat mf-lui gezien en gesproken. Op de laatste dag de hele nacht zitten zuipen met Samson. Was erg gezellig en er vlogen grote hoeveelheden etenswaar naar de franse tenten, iets wat ze de volgende dag toch niet zo op prijs konden stellen.
"Ik wens je botkankerrrrrrr toe!!"...?Finch schreef:[..]
Dat was ik dus. Met dit forum beter kennen dan Dako valt het opzich wel mee, ik lees het af en toe als ik me verveel, maar was idd te bedonderd om me aan te melden.
Verder was het retegaaf (2x 2 uur in de "rij" staan niet meerekend), echt genoten van de meeste bands. Ook nog Sargatanas, Richard, Femaze, Tokus en nog wat mf-lui gezien en gesproken. Op de laatste dag de hele nacht zitten zuipen met Samson. Was erg gezellig en er vlogen grote hoeveelheden etenswaar naar de franse tenten, iets wat ze de volgende dag toch niet zo op prijs konden stellen.
JERRY JERRY JERRY JERRY!!!Finch schreef:We hebben met samson hun tent besproeid met mayo in een zatte bui, later gewoon netjes schoongemaakt. En wat krijgen we, ketchup tegen onze 2 tenten. Opzich niks aan de hand, maar een pot appelsmoes op hun tent vond ik weer wel op zijn plaats. En toen vloog een van die mongolen me aan, security was er als de kippen bij maar die gast bleef nog een halfuur doormekkeren. Kankervolk.
Hahaha was jij dat?Finch schreef:We hebben met samson hun tent besproeid met mayo in een zatte bui, later gewoon netjes schoongemaakt. En wat krijgen we, ketchup tegen onze 2 tenten. Opzich niks aan de hand, maar een pot appelsmoes op hun tent vond ik weer wel op zijn plaats. En toen vloog een van die mongolen me aan, security was er als de kippen bij maar die gast bleef nog een halfuur doormekkeren. Kankervolk.
Spiritual Healinginnuendo schreef:Slipknot: echt 1 minuut van gezien om vervolgens keihard te lachen en te gaan heerschen bij:
Stormrider: Erg gaaf, marcel koenen en die andere gitarist speelde echt geweldig. Wat hebben we daar een gaaf feestje gebouwd! Kan me niet voorstellen dat de sfeer net zo geweldig was als bij snipkut.
Niek heeft er nog een kwartier met zijn hoofd tegen aan lopen beuken.dako schreef:[..]
Daar stond alleen Martijfish.
Wat die apenkop bezielt om na 60 posts al een vlag te maken, zal ik wel nooit begrijpen.
Nogal ja. Ik heb hem omgedoopt tot beercollector. Hij had wat biertjes bij in 2 dozen, en ze vielen er steeds uit op de grond, en hij raapte ze dan weer op met zijn zatte hoofd. Wat overigens niet lukte..Vlammy schreef:[..]
Niek was goed van de kaart hoorde ik!
Is het nou nog gel;ukt om die vlag te jatten dan?dako schreef:[..]
Daar stond alleen Martijfish.
Wat die apenkop bezielt om na 60 posts al een vlag te maken, zal ik wel nooit begrijpen.
Erased schreef:[..]
Nogal ja. Ik heb hem omgedoopt tot beercollector. Hij had wat biertjes bij in 2 dozen, en ze vielen er steeds uit op de grond, en hij raapte ze dan weer op met zijn zatte hoofd. Wat overigens niet lukte..
Volgend jaar ga ik met me maat 50 witte t-shirts meenemen en regelen we zo'n waterspuit en gaan we een wet t-shirt contest houdensaz schreef:ik heb dit jaar zo goed als nul mf'fers gezien op graspop
komt vast doordat de schaars geklede dames steeds mijn aandacht hadden
Veel bekenden --> checksaz schreef:[..]
het kan op de camping idd erg relaxt zijn
maar dan moet je wel met een groepje zijn
of veel bekenden tegengekomen zijn
Dit jaar had ik het niet echt goed georganiseerd, had ook pas een week van te voren besloten dat ik zou gaan en toen was het een beetje kort dag om nog van alles te regelen. We wilden iedere dag heen en weer rijden, maar er is echt veel misgegaan qua vervoer (mensen kwijt zijn, te vroeg / te laat zijn, op de verkeerde afspreekplek zijn) dus volgend jaar pak ik het anders aan. Drie dagen niet douchen heb ik er dan graag voor over.dako schreef:[..]
De camping zort voor de halve gaafheid, echt.
Het festival is de andere helft.
Ik heb jou welgeteld één keer gezien, op vriujdag was dat geloof ik.Vlammy schreef:[..]Ik heb jou trouwens helemaal niet meer gezien!
en dan terug lopen door die stofwolk en weer helemaal ranzig zijnErased schreef:Ik heb trouwens gewoon heerlijk gedouched hoor, elke dag! Geen rij, alleen wel koud, hing van het tijdstip af geloof ik..
Maar koud is alleen maar goed met dit weer, vond het wel fijn.
Hahah, ja klopt, maar het was wel EVEN frisMindlessMayo schreef:[..]
en dan terug lopen door die stofwolk en weer helemaal ranzig zijn