Bericht
door Cooma » di jun 28, 2005 3:16 pm
Zo zo, dat was me t Graspop wel. Die organisatie, nouja, de lui bij de hekken dan, die moeten ze preventief ruimen, wat een mongolen.
Verder veel bands gezien, veel goede ook. Al was het geluid soms wat klote in de tenten. Op het hoofdpodium was het wel erg goed. Alleen jammer dat je nergens heen kon vluchten als daar iets speelde wat je absoluut NIET wilde horen.
Ik heb een aantal MF's gezien (dacht te herkennen van foto's) maar heb er niet veel tot geen aangesproken, eigenlijk.
Ik vond SOAD echt helemaal super. Zo ook Anthrax. Verder Slayer en Sick of it all, Pro-pain en Kreator ook vet. Bij Kreator stonden we trouwens op een punt waar t geluid zwaar klote was, balen. OOk bij Nuclear Assault vond ik het geluid niet best.
Gorefest, tja. Leuk dat ze oude nummers spelen, zelfs Confessions!!! Maarja, zijn grunt is het toch niet helemaal imo. Dream Theater vond ik wel ok, jammer dat ze Caught in a Web niet speelden (tenmniste, we waren wat laat, maar heb m niet gehoord). Yngwie Malmsteen was echt TE grappig, wat een uberposer, geweldig!
Stormrider, geweldig! En wat een lange set! En verder heb ik nog een aantal bands gezien en gehoord. Ik vond dat er veel goeds stond! In-quest bijvoorbeeld, die kende ik niet, maar klonk zeker goed!
Al met al een geslaagd Graspop, doch erg vermoeiend en erg VIES! En eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik 2 dagen Graspop eigenlijk altijd wel genoeg vond!