Toch ook niet naar het mengpaneel in de tent waar Exodus moest gaan spelen?1337_misanthrope schreef:[..]
Neen, niet naar de band, die staan zich in het zweet te werken voor mijn plezier, dus daar blijf ik af!
Graspop IV - After Party
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
- MindlessMayo
-
- Contacteer:
- Audiophile
Inderdaad, dat soort lui moeten ze afschieten, zowiezo alle lui die met bier gooien, fucking irritant die apen.MindlessMayo schreef:[..]
Zooooooo, wat een tyfuslul was dat zeg.. kankerzooi vorig jaar!
-
- Contacteer:
Had het dan zelf gedaan, mongool.1337_misanthrope schreef:[..]
Je had me afgelopen weekend anders kleddernat mogen gooien met die %%$$!! hitte, ik was je dankbaar geweest, geloof me.
-
- Contacteer:
Anthrax was zo gaaf, alleen jammer dat we meer het einde van de show hebben gezien want het was echt fantastisch, had ik niet verwacht. Dream Theater, stond ik helemaal vooraan, maar het gevoel ontbrak, desondanks dat vond ik het een geweldige show, en James Labrie zag er weer eens wat dunner uit, veel mensen zaten hier te zeiken over zijn stem, maar het viel me juist erg mee, hij heeft niet vals gezongen, in tegenstelling tot vroeger, en durfde eens wat goede uithalen te maken.
Yngwie Malmsteen was ook wel leuk, maar ik zou er nooit iets van kopen.
Dillinger escape plan was echt te gek op t podium, maar deze muziek was niets voor mij, aangezien ik geen instrument bespeel, en ik merkte dat diegenen die dat wel deden, het veel intenser meemaakten als dat ik dat deed.
De rest van de bands moet ik me nog even gaan herinneren, verder was alles top behalve dat ik enorm verbrand ben, en dat ons luchtbed t de eerste nacht al opgaf..
Yngwie Malmsteen was ook wel leuk, maar ik zou er nooit iets van kopen.
Dillinger escape plan was echt te gek op t podium, maar deze muziek was niets voor mij, aangezien ik geen instrument bespeel, en ik merkte dat diegenen die dat wel deden, het veel intenser meemaakten als dat ik dat deed.
De rest van de bands moet ik me nog even gaan herinneren, verder was alles top behalve dat ik enorm verbrand ben, en dat ons luchtbed t de eerste nacht al opgaf..
Mijn fotookes

Femaze d'r bruder met zijn Snappiehelm

Tokus aan het heersen

Mike (Korefuji) aan het heersen

de Maze en zijn bandgenoot

Femaze

Cyanide en een dooie gozert

Dako ligt te heersen

Slayert!

Mayo en Femaze hadden het druk met heersen

Mike en de daak wederom

Ghettoneger poses zijn zoooo 1996

Het traditionele ijsje onder Slayer.

Femaze d'r bruder met zijn Snappiehelm

Tokus aan het heersen

Mike (Korefuji) aan het heersen

de Maze en zijn bandgenoot

Femaze

Cyanide en een dooie gozert

Dako ligt te heersen

Slayert!

Mayo en Femaze hadden het druk met heersen

Mike en de daak wederom

Ghettoneger poses zijn zoooo 1996

Het traditionele ijsje onder Slayer.
HAHA neen.
-
- Contacteer:
Och ja, laten we het eens over graspop hebben, daar gaat dit topic per slot van rekening over.
Afgezien van die onverantwoord lange rij vrijdag was het muzikaal een vreselijk lekker weekeinde, hoogtepunten: Aborted, Behemoth (Schande dat ze maar 35 min. mochten spelen), Kreator, Megadeth, Helmet (Niet mijn ding, maar wel griezelig strak), System of a Down (Noem me n aap, maar die schizofrene zanger vinnik heerlijk om naar te luisteren) en Maiden natuurlijk, die set ouwe stijl vond ik erg geslaagd en Bruce was weer lekker op dreef met zn immer melige opmerkingen en hyperactief gestuiter. Zaterdag zo'n beetje alles gemist omdat iemand uit onze groep naar t ziekenhuis moest en ik bij de tent bleef om zn vriendin wat op te vrolijken. Absoluut dieptepunt was Slipknot, waar ik niets meer van kon maken dat geschreeuw en een heleboel drums (En dan te bedenken dat ze normaliter NOG n percussionist hebben
).
Het halve weekend mannen met rokken in hun kont geknepen, een hoop lol gehad met de Belgische medemenschen (Gelukkig heeft niet iedereen de pik op me
) en het vreselijk warm gehad (1e graads brandwond op mn rechterschouder ter grootte van n spiegelei en het hele weekend met n natte handdoek op mn rug gelopen). Om maar te zwijgen van de hordes appetijtelijke dames en de lekkere broodjes kebap.
Brander weer eens stuk (ik dacht dat het de bedoeling was dat er gas uit die dingen moest komen), maar die was ik halverwege toch kwijt aan de security, dus dat boeide niet. Voor de rest het halve weekend beginnende brandjes uitgetrapt (dat droge gras fikte iets TE goed, ik moest zelfs uitkijken met peukjes) en mn frans wat opgehaald (ik ken nu 4 woorden ipv 2). En last but not least, de tent opgeruimd maandag zonder naar smeulend plastic meurende kampvuurtjes overal om me heen, heersch!
Voor de rest het standaard verhaal, zwarte klonten in de bijholtes en bijna geen slaap, maar daarin stond ik vast niet alleen.
Vervolgens kwam ik er via een één of ander forum achter dat lege flessen/blikjes per luchtpost de toekomst niet hebben en dat iedereen van me houdt
. Op naar UTBS en Wacken maar weer om t af te leren.
Afgezien van die onverantwoord lange rij vrijdag was het muzikaal een vreselijk lekker weekeinde, hoogtepunten: Aborted, Behemoth (Schande dat ze maar 35 min. mochten spelen), Kreator, Megadeth, Helmet (Niet mijn ding, maar wel griezelig strak), System of a Down (Noem me n aap, maar die schizofrene zanger vinnik heerlijk om naar te luisteren) en Maiden natuurlijk, die set ouwe stijl vond ik erg geslaagd en Bruce was weer lekker op dreef met zn immer melige opmerkingen en hyperactief gestuiter. Zaterdag zo'n beetje alles gemist omdat iemand uit onze groep naar t ziekenhuis moest en ik bij de tent bleef om zn vriendin wat op te vrolijken. Absoluut dieptepunt was Slipknot, waar ik niets meer van kon maken dat geschreeuw en een heleboel drums (En dan te bedenken dat ze normaliter NOG n percussionist hebben

Het halve weekend mannen met rokken in hun kont geknepen, een hoop lol gehad met de Belgische medemenschen (Gelukkig heeft niet iedereen de pik op me

Brander weer eens stuk (ik dacht dat het de bedoeling was dat er gas uit die dingen moest komen), maar die was ik halverwege toch kwijt aan de security, dus dat boeide niet. Voor de rest het halve weekend beginnende brandjes uitgetrapt (dat droge gras fikte iets TE goed, ik moest zelfs uitkijken met peukjes) en mn frans wat opgehaald (ik ken nu 4 woorden ipv 2). En last but not least, de tent opgeruimd maandag zonder naar smeulend plastic meurende kampvuurtjes overal om me heen, heersch!
Voor de rest het standaard verhaal, zwarte klonten in de bijholtes en bijna geen slaap, maar daarin stond ik vast niet alleen.
Vervolgens kwam ik er via een één of ander forum achter dat lege flessen/blikjes per luchtpost de toekomst niet hebben en dat iedereen van me houdt

Peter Pan Syndroom is goed hoor!
-
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- MindlessMayo
- MindlessMayo
-
en mijn vriendin zei: deze kunnen wel wel hier in de auto laten liggen, toch??... eruit!!!!banisher schreef:[..]
En die security die gasflesjes opzocht, geef ze ongelijk.
Wat heb je nou liever, dat al die amateur aangesloten gasflesjes door de hitte afgaan en tenten in de fik vliegen terwijl er mensen in liggen te slapen?
.
alcohol in my veins...
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Zonde Laus, alhoewel...ik geloof dat je op de foto's van Mayo wel staat!Laus schreef:geen idee, maar wel slecht voor mn ego dat ik er niet opsta.
naja, zeker geen plek meer op de fotos. Of ik was weer eens kwijt....of bandjes kijken of waddanook.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
-
-
- BuRning_Fire
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- MindlessMayo
- NecroCannibal
- Sargatanas
- Draconian
- Lult over cdtjes
Mjah jef dat jij zo pauperig bent om te douchen op een festival, zegt meer over jouw anti-man gehalte dan over mijn verkankerdheidAmnesJAn schreef:[..]
Jij bent het dan ook gewend om verkankerd rond te lopen.

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- Soulcollector
- Contacteer:
Wat een watjes zijn jullie zeg. 3 dagen een beetje van het ritme af en gelijk een hele week ziek.
Ik heb ook zowat een zonnesteek opgelopen, dat teringwater van de camping gedronken, half gaar vlees van de bbq gegeten, een boterham met gebakken ei van 2 dagen oud opgepeuzeld, kokende cola en 7up gedronken, grammen drugs tot me genomen, 3 kilo zand uit m'n neus gepeuterd en weet ik wat nog meer en ik voel me kiplekker!
Ik heb ook zowat een zonnesteek opgelopen, dat teringwater van de camping gedronken, half gaar vlees van de bbq gegeten, een boterham met gebakken ei van 2 dagen oud opgepeuzeld, kokende cola en 7up gedronken, grammen drugs tot me genomen, 3 kilo zand uit m'n neus gepeuterd en weet ik wat nog meer en ik voel me kiplekker!
- Soulcollector
- Contacteer:
ik lees niks over bier.NecroNoud schreef:Wat een watjes zijn jullie zeg. 3 dagen een beetje van het ritme af en gelijk een hele week ziek.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]