Slough Feg en Black Knight (heavy metal) in baroeg 3 nov

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » vr nov 04, 2005 9:16 pm

Gaaf man !!! Dikke heersch!

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » vr nov 04, 2005 9:19 pm

Maargoed, hoe was Slough Feg nou? En wie waren er allemaal?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst

Bericht door Ernst » vr nov 04, 2005 9:27 pm

Eru Iluvatar schreef:Gaaf man !!! Dikke heersch!
Kom, kom gebruik het H-woord nu niet...heerschen is toch wel een bijzonder kansloos woord eigenlijk hahah!

Maar idd, het is een erg leuke studie vind ik! Ik doe het in Nijmegen overigens aan de Radboud....

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » za nov 05, 2005 2:06 am

Hmm 'heersch' is juist zo'n specifiek woord wat ik hier van Metalfan ken, daarvoor kende ik deze term totaal niet en nu is deze al weer 'uit' of is de term altijd fout geweest? Sorry, maar ik houd me niet zo met dit soort dingen bezig. Misschien heb je gelijk dat het inderdaad een bijzonder sneu 'trendy' woordje is.

Aha, in Nijmegen dus, erg gaaf, een vriend van mij studeert daar ook Geschiedenis, ook in het eerste jaar.

Zelf zit ik na een lange tijd hard werken eindelijk ook op de studie, op de Rijksuniversiteit in Groningen. Tot nu toe bevalt het me erg goed.

valkyrian

Bericht door valkyrian » za nov 05, 2005 12:13 pm

Saxon 747 schreef:Maargoed, hoe was Slough Feg nou? En wie waren er allemaal?
het was zo niet druk :(. blacxk knight was dit keer nog beter dan in delft. heb echt genoten :D. die zanger was alleen weer net een chimpansee ging allemaal acrabatische touren uithalen met de blaken in t plafond :lol:

slough feg vond ik zelf iets tegenvallen. klonk meer rockachtig dan metal.

Ernst

Bericht door Ernst » za nov 05, 2005 7:15 pm

Eru Iluvatar schreef:Hmm 'heersch' is juist zo'n specifiek woord wat ik hier van Metalfan ken, daarvoor kende ik deze term totaal niet en nu is deze al weer 'uit' of is de term altijd fout geweest? Sorry, maar ik houd me niet zo met dit soort dingen bezig. Misschien heb je gelijk dat het inderdaad een bijzonder sneu 'trendy' woordje is.

Aha, in Nijmegen dus, erg gaaf, een vriend van mij studeert daar ook Geschiedenis, ook in het eerste jaar.

Zelf zit ik na een lange tijd hard werken eindelijk ook op de studie, op de Rijksuniversiteit in Groningen. Tot nu toe bevalt het me erg goed.
Ah kijk aan! Leuk om te horen dat het jou ook bevalt!

Tja, ik vind het woord heerschen een soort van teken van kansloosheid van metalfan....juist omdat het zo 'metalfan' is, poog ik het zo min mogelijk te gebruiken!

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » za nov 05, 2005 7:17 pm

Rattlehead schreef:[..]

Ah kijk aan! Leuk om te horen dat het jou ook bevalt!

Tja, ik vind het woord heerschen een soort van teken van kansloosheid van metalfan....juist omdat het zo 'metalfan' is, poog ik het zo min mogelijk te gebruiken!
Juist ja. Dat Heerscht niet.

Plaats reactie