Slough Feg en Black Knight (heavy metal) in baroeg 3 nov
- Eru Iluvatar
- Eru Iluvatar
Hmm 'heersch' is juist zo'n specifiek woord wat ik hier van Metalfan ken, daarvoor kende ik deze term totaal niet en nu is deze al weer 'uit' of is de term altijd fout geweest? Sorry, maar ik houd me niet zo met dit soort dingen bezig. Misschien heb je gelijk dat het inderdaad een bijzonder sneu 'trendy' woordje is.
Aha, in Nijmegen dus, erg gaaf, een vriend van mij studeert daar ook Geschiedenis, ook in het eerste jaar.
Zelf zit ik na een lange tijd hard werken eindelijk ook op de studie, op de Rijksuniversiteit in Groningen. Tot nu toe bevalt het me erg goed.
Aha, in Nijmegen dus, erg gaaf, een vriend van mij studeert daar ook Geschiedenis, ook in het eerste jaar.
Zelf zit ik na een lange tijd hard werken eindelijk ook op de studie, op de Rijksuniversiteit in Groningen. Tot nu toe bevalt het me erg goed.
het was zo niet drukSaxon 747 schreef:Maargoed, hoe was Slough Feg nou? En wie waren er allemaal?

slough feg vond ik zelf iets tegenvallen. klonk meer rockachtig dan metal.
Ah kijk aan! Leuk om te horen dat het jou ook bevalt!Eru Iluvatar schreef:Hmm 'heersch' is juist zo'n specifiek woord wat ik hier van Metalfan ken, daarvoor kende ik deze term totaal niet en nu is deze al weer 'uit' of is de term altijd fout geweest? Sorry, maar ik houd me niet zo met dit soort dingen bezig. Misschien heb je gelijk dat het inderdaad een bijzonder sneu 'trendy' woordje is.
Tja, ik vind het woord heerschen een soort van teken van kansloosheid van metalfan....juist omdat het zo 'metalfan' is, poog ik het zo min mogelijk te gebruiken!