Lunar Aurora

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 1:55 pm

Krijst schreef:[..]

vertaal het even wil je.
Stap voor stap
zag ik hernieuwd
een oude wereld,
zag ik hernieuwd
wat ik geloofde te kennen.
En de man zal heersen.

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 1:58 pm

Nog een:

Seite fur Seite
las ich erneut
eine alte Schrift,
las ich erneut,
was ich bereits
zu wissen glaubte

Bladzijde voor bladzijde
las ik hernieuwd
een oud geschrift,
las ik hernieuwd,
wat ik geloofde te weten
En de man zal heersen.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 06, 2005 2:17 pm

Nuubert heeft de nodige tijd in de Tigers doorgebracht. Kan niet anders...

Maargoed, ik heb "Mond" inmiddels ook een 2-tal keer gehoord en mijn eerste indrukken zijn alleen maar lovend.
Ik moet de plaat nog een paar keer aan zeer goede evaluaties onderwerpen maar het gaat helemaal goedkomen. Ja, zelfs mijn neus zegt dat.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 2:20 pm

Gr. Dracula schreef:Nuubert heeft de nodige tijd in de Tigers doorgebracht. Kan niet anders...

Maargoed, ik heb "Mond" inmiddels ook een 2-tal keer gehoord en mijn eerste indrukken zijn alleen maar lovend.
Ik moet de plaat nog een paar keer aan zeer goede evaluaties onderwerpen maar het gaat helemaal goedkomen. Ja, zelfs mijn neus zegt dat.
Goede neus heb jij.
En de man zal heersen.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do okt 06, 2005 2:26 pm

nuberus schreef:[..]

Goede neus heb jij.
Ja, mijn neus ist krieg!

Zo zegt mijn neus ook dat er hier om de hoek zojuist een Turkse pizza van de laatste druppels sambal wordt voorzien alvorens deze aan de wettige eigenaar wordt toevertrouwd.

Godver, die H-sumse Turken weten wat pizza is. Strax er ook maar even heen.

Maargoed, dat terzijde.

Wat overigens wel weer leuk is dat "Mond" wederom anders klinkt dan de andere platen. Qua geluid, maar ook qua sfeer. Hele andere dingen weten ze weer uit te diepen.
En zo is iedere LAplaat uniek. Fantastisch is dat...
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 4:23 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Ja, mijn neus ist krieg!

Zo zegt mijn neus ook dat er hier om de hoek zojuist een Turkse pizza van de laatste druppels sambal wordt voorzien alvorens deze aan de wettige eigenaar wordt toevertrouwd.

Godver, die H-sumse Turken weten wat pizza is. Strax er ook maar even heen.

Maargoed, dat terzijde.

Wat overigens wel weer leuk is dat "Mond" wederom anders klinkt dan de andere platen. Qua geluid, maar ook qua sfeer. Hele andere dingen weten ze weer uit te diepen.
En zo is iedere LAplaat uniek. Fantastisch is dat...
En dat wist mijn neus al.
En de man zal heersen.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » do okt 06, 2005 4:31 pm

Ik kijk erg uit naar de release van Mond.
Zyklus en Elixer of Sorrow vind ik prachtige platen.

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 6:09 pm

Hellhammer schreef:Ik kijk erg uit naar de release van Mond.
Zyklus en Elixer of Sorrow vind ik prachtige platen.
Mond zal je zeker niet teleurstellen. Alles wat Lunar Aurora is wordt op Mond met een gigant van een aggressie gebracht.
En de man zal heersen.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » do okt 06, 2005 7:36 pm

nuberus schreef:En dat wist mijn neus al.
Je klinkt verdomme nog arroganter dan Plaag, doe er wat aan.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:37 pm

ruben somewhere online schreef:[..]

Je klinkt verdomme nog arroganter dan Plaag, doe er wat aan.
Nee. Kunstige avatar trouwens.
Laatst gewijzigd door nuberus op do okt 06, 2005 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En de man zal heersen.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do okt 06, 2005 7:38 pm

Wees eerlijk knulletjes... 'Mond' is een klasse minder dan 'Zyklus'...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:41 pm

the true Thorko schreef:Wees eerlijk knulletjes... 'Mond' is een klasse minder dan 'Zyklus'...
Nee, dat ben ik niet met je eens. Mond is anders, welhaast meer cyclisch dan Zyklus. Mond is Lunar Aurora met al hun kunsten, maar dan een stuk aggressiever. Kan me voorstellen dat de meesten dat niet zo gewend zijn van Lunar Aurora, komt bij dat de productie een stuk opener en voller is, waardoor alle facetten van deze prachtband volledig tot wasdom komen.
En de man zal heersen.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do okt 06, 2005 7:43 pm

nuberus schreef:Mond is Lunar Aurora.
Nou kunnen we een hele discussie gaan voeren over of een bands wel bestaat buiten de muziek die zij maakt, maar... Zyklus is dus niet Lunar Aurora, of minder LA?

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:43 pm

Als ik een knulletje ben, wat moet jij dan wel niet zijn?
En de man zal heersen.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do okt 06, 2005 7:44 pm

nuberus schreef:Als ik een knulletje ben, wat moet jij dan wel niet zijn?
Je moeder?

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:45 pm

the true Thorko schreef:[..]

Nou kunnen we een hele discussie gaan voeren over of een bands wel bestaat buiten de muziek die zij maakt, maar... Zyklus is dus niet Lunar Aurora, of minder LA?
Jawel, maar ik vind het op Mond volledig tot uiting komen wat ze al een tijd proberen te doen. Alles komt samen op Mond.
En de man zal heersen.

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:45 pm

Je moeder?
:lol:
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 06, 2005 7:51 pm

the true Thorko schreef:Wees eerlijk knulletjes... 'Mond' is een klasse minder dan 'Zyklus'...
Nee, ventje, dat vind jij, dat is niet zo.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 7:58 pm

Dat wordt meerdere keren goed naar Rastlos luisteren voor Torko, pas dan valt het kwartje.
En de man zal heersen.

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do okt 06, 2005 8:08 pm

Plaag schreef:[..]

Nee, ventje, dat vind jij, dat is niet zo.
Nogmaals: je mening verkondigen is futiel; ik deel waarheid met je, doe er je voordeel mee...

Plaag

Bericht door Plaag » do okt 06, 2005 9:30 pm

Nogmaals: je mening verkondigen is futiel; ik deel waarheid met je, doe er je voordeel mee...
Ach ja..

Ik ga wijn drinken.
Kop dicht, Thorko

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » do okt 06, 2005 9:32 pm

Ach ja..

Ik ga wijn drinken.
Je verliest jezelf liever in de drank dan dat je de waarheid onder ogen ziet? Groot gelijk... :mrgreen:

Chucknorris

Bericht door Chucknorris » do okt 06, 2005 9:34 pm

Ach ja..

Ik ga wijn drinken.
hoomooooo

nuberus

Bericht door nuberus » do okt 06, 2005 9:37 pm

Ach ja..

Ik ga wijn drinken.
Goed plan en Mond ff opzetten. Black metal schijf van het jaar, al doet Graupel ook flink zn best.
En de man zal heersen.

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » wo okt 19, 2005 5:41 pm

Uit het 'Nu spelende' topic:

Lunar Aurora - Mond

Nieuwe epos van Lunar Aurora die opnieuw een hoger niveau weet te bereiken, hard en genadeloos, betere productie, doorratelende drums, murw makende riffs en keyboards die de juiste sfeer weten te scheppen. Wordt een nek-aan-nek race betreffende black metal plaat van 2005 tussen Mond en Kénôse van DSO, maar ondertussen laat ik me verzwelgen in de ellende die Lunar Aurora boven me uitstort, tot zo!
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Heidens Hart

Bericht door Heidens Hart » do okt 20, 2005 3:39 pm

"Mond" is op voorraad:

cd €9
zwarte lp €13
doorzichtige lp €13

De prijs voor de lp is aan de hoge kant (althans voor mij), dat komt doordat deze extreem gelimiteerd is. Tevens geldt voor de lp-versie op=op. Iedereen die er één gereserveerd heeft een email gekregen. Alle prijzen ex verzendkosten.

Bestellingen: http://go.to/heidenshart (site is nog niet bijgewerkt)

Meltdown

Bericht door Meltdown » do okt 20, 2005 6:05 pm

Mond raast lekker, ja. Klinkt wel als een fijne plaat als ik mijn mp3-verzameling er zo bij pak. Toch kan ik er niet omheen dat ik Zyklus een aardig stukje beklemmender vind. Griezeliger ook, wat waarschijnlijk deels te maken heeft met de productie. De hier aanwezige mate van helderheid doet een beetje afbreuk aan de duisterheid van het geheel.

Zyklus weet mij echt een gevoel van onheil te bezorgen. Zeg maar, alsof ik bekeken wordt zonder dat ik iemand zie. Alsof Heinemans himself met een erg ongebalanceerd verdeelde zandloper achter me staat en ik me ieder moment rot kan gaan schrikken wanneer hij plotseling zijn knokige hand op mijn schouder legt. Die plaat braakt een heel bijzonder gevoel uit. Het is geen album dat ik vaak opzet, maar wanneer ik in de stemming ben, maakt hij ook volledig gebruik van de kans om mij te laten horen dat hij meer dan een leuk album is.

Dit.....dit is weldegelijk erg sterk in elkaar gezet materiaal, degelijke snelle en chaotische Black Metal, de heren hebben hier duidelijk weer tijd in gestoken. Maar ik kan er voorlopig nog niet die delicate 'tik' in vinden die de echte grote albums, de klassiekers in wording, onderscheidt van de 'goede platen'. Toch zal ik die LP aanschaffen, want zwak is Mond zeker niet. Daarnaast kán hij groeien. En als ik 'm toch klote ga vinden gaat 'ie mooi voor 80 euro op Ebay. Ja.

Hebben jullie trouwens ook stiekem zo'n schurfthekel aan een hele rits van die éénwoordige songtitels?
Laatst gewijzigd door Meltdown op zo okt 23, 2005 1:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

nuberus

Bericht door nuberus » zo okt 23, 2005 11:52 am

Toch zeg ik op mijn beurt dat je wat poep uit je oren moet schrapen. Als ik Mond luister, hoor ik álle goede elementen waar Lunar Aurora de laatste jaren mee op de proppen is gekomen. Op Mond komt dit op een haast alchemische wijze tot vol wasdom. Dat Lunar Aurora dit doet met een voor hun doen "schoon" en "vol" geluid, kan ik enkel toejuichen. Zonder hun wonderlijke kijk op black metal te verliezen, klinkt Lunar Aurora als LUNAR AURORA. En het vergt Ballen, je als band niet te verschuilen achter gruizige wolken van geluid om een bepaalde sfeer te verkrijgen en in dit geval levert het nog eens prachtige dragonders van black metal nummers op, waarbij de vele lagen muziek zich na een paar luisterbeurten al in vol ornaat vertonen. Hulde zeg ik. Lunar Aurora is met Mond op een niveau gekomen dat kán tippen aan Emperor, sterker nog, laat ze rottend achter in mijn optiek. Dan de teksten, van een uitzonderlijk niveau, werkelijk poetisch. Duits is toch een taal die zich daar bij uitstek voor leent. Mond, een album dat je gevangen zet, martelt en je tevens een gevoel van euforie bezorgt. Mond zou zo maar een mondiaal black metal album kunnen worden. Of dat nou goed nieuws is valt te betwijfelen..., maar dit album ís voor mij reeds een klassieker. Het plebs weet het alleen nog niet.
En de man zal heersen.

Othrys

Bericht door Othrys » vr nov 04, 2005 1:44 pm

Ook ik ben inmiddels in het bezit van Mond, en vice versa. Ik heb het schijfje pas een paar dagen in huis en slechts vier keer helemaal kunnen draaien, maar dit is absoluut mooi. Vanmorgen tijdens het ontbijt heb ik hem nog geluisterd, en vandaag op kantoor blijven de klanken door m’n hoofd spoken terwijl ik werk.
Toch ben ik het gedeeltelijk met Meltdown eens; op Zyklus was Lunar Aurora werkelijk nergens meer mee te vergelijken, dat album tilde de band naar een hoger plan, ja Black Metal als geheel kreeg er een nieuwe dimensie door. Mond daarentegen klinkt stukken traditioneler. Een beetje een terugkeer naar de songwriting van Weltengaenger zou ik zelfs willen zeggen. Het is nog steeds schitterend, de sound is nog altijd uniek en herkenbaar, maar er zijn zeker links te leggen naar andere bands in het genre net zoals op het debuut – en dat was bij Zyklus werkelijk niet meer het geval.
Dan die sound... die is vol, krachtig, gemeen en toch kraakhelder. Wat mij enigszins stoort zijn de getriggerde drums, ik hoor liever een natuurlijker, minder vlak en ‘foutloos’ geluid. Mede door die drums moet ik af en toe een beetje aan bands als Emperor en Anorexia Nervosa denken. De vocals vind ik iets minder smerig dan op Weltengaenger, maar dat was op Zyklus ook al het geval – messcherp zijn ze nog steeds, iets waar de (inderdaad wederom schitterend poetische) Duitse teksten ook aan bijdragen. Over de gitaarsound niets dan lof, waar die bij Zyklus nog wel eens een beetje ondergesneeuwd werden is nu elke noot te horen.
Ik moet hem natuurlijk eerst vaker, veel vaker luisteren. Mijn eerste conclusie echter is dat dit een solide, steengoed Black Metal album is. Zyklus daarentegen, was een ontdekkingsreis, een heel leven van geboorte tot dood, een jaar van lente naar winter, een dag van ochtendgloren tot nacht en dat in 1 uur van ongeevenaarde muzikale en tekstuele prestaties. Of Mond daar uiteindelijk aan kan tippen? Kleine kans denk ik.
The True North, Strong and Free

Meltdown

Bericht door Meltdown » vr nov 04, 2005 5:52 pm

Knap verwoord, daar schaar ik me achter.

Ik vind Mond nu trouwens nog wat sterker dan toen ik die tekst schreef, wat te verwachten viel omdat de vele muzikale lagen zoals altijd weer tijd en aandacht nodig hebben om een beetje doorgrond te worden. Toch echt wel een sterk, furieus album, wat me qua algemeen ritme constant doet denken aan een troep Ringwraiths die over de kale steppen galoppeert, op zoek naar een prooi. Onder een volle maan (wat anders, het is Lunar Aurora). In dat opzicht heeft ook dit album weer een unieke uitstraling, wat geprezen mag worden aan deze band. Maar inderdaad, zo bijzonder als Zyklus is het ook weer niet..... En daar hoeven ze zich niet voor te schamen.

Plaag

Bericht door Plaag » vr nov 04, 2005 9:35 pm

Wat lullen we weer mooi. Maar mijns inziens is 'Mond' zeker net zo bijzonder als 'Zyklus', maar anders, zoals elk album van Lunar Aurora anders is.
Wellicht plaats ik binnenkort hier ook een stukkie over 'Mond'. Eerst maar weer eens flink vaak luisteren, nu ik de lp heb, want na de mp3's die ik had is de plaat toch weer even wat anders. Maar wat een album! Een album dat zich inderdaad niet snel laat doorgronden.
Kop dicht, Thorko

Meltdown

Bericht door Meltdown » vr nov 04, 2005 11:36 pm

ok.

K.

Bericht door K. » za nov 05, 2005 12:23 am

En ik vind Lunar Aurora maar kutmuziek. Ik heb alleen "Elixir of Sorrow" enkele luisterbeurten gegeven maar ik begrijp niet waarom jullie homo's je er allemaal zo op aftrekken.

Plaag

Bericht door Plaag » za nov 05, 2005 12:30 am

K. schreef:En ik vind Lunar Aurora maar kutmuziek. Ik heb alleen "Elixir of Sorrow" enkele luisterbeurten gegeven maar ik begrijp niet waarom jullie homo's je er allemaal zo op aftrekken.
Met alleen 'Elixir' heb je niet genoeg gehoord, akelige bruinwerker.
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » za nov 05, 2005 12:33 am

o

Plaag

Bericht door Plaag » za nov 05, 2005 12:35 am

K. schreef:o
Nee, want 'Zyklus' is meer iets voor jou. Dat geldt ook voor 'Mond' en 'Ars Moriendi'. Denk ik.
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » za nov 05, 2005 12:40 am

o

Plaag

Bericht door Plaag » za nov 05, 2005 12:44 am

K. schreef:o
Ja, dus naar die dingen ga jij nog eens uitvoerig luisteren.
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » za nov 05, 2005 12:46 am

o

Gangrad

Bericht door Gangrad » za nov 05, 2005 1:03 am

Niks voor Kevin. Ik heb liever dat Kevin niet naar blackmetal luistert.

K.

Bericht door K. » za nov 05, 2005 1:20 am

Ik zal het nooit meer doen.

Plaag

Bericht door Plaag » za nov 05, 2005 1:40 am

K. schreef:Ik zal het nooit meer doen.
Jawel. Maar dan black die deugt. Die je als mens beter maakt. Die alle arrogantie en verstopte schaamte uit je lijf zuigt en die maakt dat je het niet meer erg vindt dat je een eunuch bent.

Want wat maakt het allemaal nog uit? Alles is zo betrekkelijk als het maar kan. Binnenkort ga je dood.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » za nov 05, 2005 7:58 am

Othrys schreef:Ook ik ben inmiddels in het bezit van Mond, en vice versa. Ik heb het schijfje pas een paar dagen in huis en slechts vier keer helemaal kunnen draaien, maar dit is absoluut mooi. Vanmorgen tijdens het ontbijt heb ik hem nog geluisterd, en vandaag op kantoor blijven de klanken door m’n hoofd spoken terwijl ik werk.
Toch ben ik het gedeeltelijk met Meltdown eens; op Zyklus was Lunar Aurora werkelijk nergens meer mee te vergelijken, dat album tilde de band naar een hoger plan, ja Black Metal als geheel kreeg er een nieuwe dimensie door. Mond daarentegen klinkt stukken traditioneler. Een beetje een terugkeer naar de songwriting van Weltengaenger zou ik zelfs willen zeggen. Het is nog steeds schitterend, de sound is nog altijd uniek en herkenbaar, maar er zijn zeker links te leggen naar andere bands in het genre net zoals op het debuut – en dat was bij Zyklus werkelijk niet meer het geval.
Dan die sound... die is vol, krachtig, gemeen en toch kraakhelder. Wat mij enigszins stoort zijn de getriggerde drums, ik hoor liever een natuurlijker, minder vlak en ‘foutloos’ geluid. Mede door die drums moet ik af en toe een beetje aan bands als Emperor en Anorexia Nervosa denken. De vocals vind ik iets minder smerig dan op Weltengaenger, maar dat was op Zyklus ook al het geval – messcherp zijn ze nog steeds, iets waar de (inderdaad wederom schitterend poetische) Duitse teksten ook aan bijdragen. Over de gitaarsound niets dan lof, waar die bij Zyklus nog wel eens een beetje ondergesneeuwd werden is nu elke noot te horen.
Ik moet hem natuurlijk eerst vaker, veel vaker luisteren. Mijn eerste conclusie echter is dat dit een solide, steengoed Black Metal album is. Zyklus daarentegen, was een ontdekkingsreis, een heel leven van geboorte tot dood, een jaar van lente naar winter, een dag van ochtendgloren tot nacht en dat in 1 uur van ongeevenaarde muzikale en tekstuele prestaties. Of Mond daar uiteindelijk aan kan tippen? Kleine kans denk ik.
Inderdaad veel vaker luisteren. Misschien, maar dat zal wel weer smaak zijn, ga je Mond toch nog op meer waarde schatten dan Zyklus. Ik kan me Zyklus niet voorstellen als een hele cd i.p.v. een ep. Werkelijk zou ik dan in slaap gesukkeld zijn. Waar, Zyklus is nergens mee te vergelijken, maar dat vind ik niet het belangrijkste van een band. De kunst met Mond op de proppen te komen na Zyklus is onverwacht. Mond klinkt als een retrospectief van Lunar Aurora, waarin al hun kunstjes gevat zijn, ook Zyklus, door een nieuwe deur getrapt. Mond is een vele malen furieuzer album en dat miste Zyklus weer. Drums klinken in mijn oren juist weer anders dan anders, niet zozeer het geluid alswel de "flow" van spelen. Mond is een verademing, toch vertrouwd klinken en toch je sound evolueren, na een redelijk revolutionair ding als Zyklus. Dat is toch schitterend als band? Je kunnen meten aan anderen en met een simpel gemak ze aan de kant schuiven? Mond is wat mij betreft een statement aan het adres van de vele bm shit.
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » za nov 05, 2005 9:27 am

Ik kan me Zyklus niet voorstellen als een hele cd i.p.v. een ep. Werkelijk zou ik dan in slaap gesukkeld zijn.
EP?

Sinds wanneer is Zyklus een EP?
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » ma nov 07, 2005 9:03 am

EP?

Sinds wanneer is Zyklus een EP?
om de een of andere reden vind ik dat, maar toch aardig dat je de kern er weer uit weet te pakken.
En de man zal heersen.

Plaag

Bericht door Plaag » ma nov 07, 2005 9:29 am

om de een of andere reden vind ik dat, maar toch aardig dat je de kern er weer uit weet te pakken.
Wat wil je, met zulke opvallende uitspraken.
Kop dicht, Thorko

nuberus

Bericht door nuberus » ma nov 07, 2005 11:37 am

:D
En de man zal heersen.

K.

Bericht door K. » ma nov 07, 2005 12:26 pm

Jawel. Maar dan black die deugt. Die je als mens beter maakt. Die alle arrogantie en verstopte schaamte uit je lijf zuigt en die maakt dat je het niet meer erg vindt dat je een eunuch bent.

Want wat maakt het allemaal nog uit? Alles is zo betrekkelijk als het maar kan. Binnenkort ga je dood.
Ja, binnenkort.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma nov 07, 2005 12:45 pm

Lieve K., vertel ons homo's nou eens met goede argumenten, mits je daartoe in staat bent natuurlijk, waarom jij Lunar aurora dan zo'n kut band vindt. Want ik kan het me gewoon bijna niet voorstellen. Iets in mijn hoofd verzet zich tegen het feit dat er ook maar 1 black metal fan op deze aardbodem rondwandelt die Lunar aurora niet kan waarderen.
Help mij daarom eens uit de droom. Wat mis ik?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

K.

Bericht door K. » ma nov 07, 2005 12:52 pm

Jij mist niks, ik mis het denk ik. Om een of andere reden vind ik het geen interessante muziek, gaat me te snel vervelen. Het kwartje valt gewoon niet. Zelfde met Funeral Mist - Salvation om eens een plaat te noemen, kan daar ook niet te lang naar luisteren.

Plaats reactie