After Forever, 20 Januari Kade Zaandam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Orklord
Contacteer:

After Forever, 20 Januari Kade Zaandam

Bericht door Orklord » do jan 12, 2006 11:09 am

Het afgezegde concert van April is nu dus op 20 Januari. Kaartjes blijven geldig.

Grote Zaal.
22:00
13 Euro

Ik kreeg een kaartje, omdat iemand niet kon dus ik ben aanwezig. Meer mensen aanwezig?

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » do jan 12, 2006 1:09 pm

Ook aanwezig :)

Sister September

Bericht door Sister September » do jan 12, 2006 1:39 pm

Ja, kaartje van m'n vader gehad voor kerst. Hij gaat ook mee en mensen hier in het ziekenhuis van de ICT gaan ook.

Unseen
Contacteer:

Bericht door Unseen » do jan 12, 2006 10:18 pm

Ben hier ook bij, had al een kaartje voor April vorig jaar gekocht. Ik zit toch voor werk in Zaandam.
... and on that bomb shell we end tonight's show

[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jan 20, 2006 12:08 pm

Vanavond dus, word wel gezellig. :)

Sister September

Bericht door Sister September » vr jan 20, 2006 1:10 pm

Is het voorprogramma een beetje leuk?

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr jan 20, 2006 1:35 pm

Novact, wat ik gehoord heb klonk niet zo boeiend.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za jan 21, 2006 10:58 am

Het was geweldig. Ze speelde een cover van Metallica (For Whom the Bell Tolls) en ze kwamen twee keer terug voor een toegift. Echt ik had niet verwacht dat het zo goed zou zijn.

Sister September

Bericht door Sister September » za jan 21, 2006 5:49 pm

Het was zeker geweldig en het voorprogramma was ook best om aan te horen.
Minder waren de drie ADHD-huppelkutjes die achter me stonden. Ze hebben 3 uur non-stop tegen elkaar lopen schreeuwen en gillen (sinds wanneer wordt er gegild bij een metalconcert?!?), ik hoorde de muziek amper. Toen ben ik maar een stuk naar achteren gegaan.
Dat valt me trouwens sowieso wel op de laatste tijd: veel jongere concertgangers zijn tijdens een concert alleen maar met elkaar bezig en staan "interessant" te wezen. Ze zien en horen helemaal niets van het concert!

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » za jan 21, 2006 6:46 pm

Sister September schreef:Het was zeker geweldig en het voorprogramma was ook best om aan te horen.
Minder waren de drie ADHD-huppelkutjes die achter me stonden. Ze hebben 3 uur non-stop tegen elkaar lopen schreeuwen en gillen (sinds wanneer wordt er gegild bij een metalconcert?!?), ik hoorde de muziek amper. Toen ben ik maar een stuk naar achteren gegaan.
Dat valt me trouwens sowieso wel op de laatste tijd: veel jongere concertgangers zijn tijdens een concert alleen maar met elkaar bezig en staan "interessant" te wezen. Ze zien en horen helemaal niets van het concert!
Dan hebben Orlord en ik jou gezien :P Die iritante wijven stonden naast me, en toen ik ging headbangen hadden ze blijkbaar last van me, want de vader van die kutsnollen duwde me opeens in me nek en zei dat ik 'normaal moest doen' :roll:

Sister September

Bericht door Sister September » za jan 21, 2006 8:44 pm

Alsof gillen bij After Forever normaal is! Wat een eikel zeg, hij had die kids van hem wat Ritalin moeten geven! Ze waren echt superirritant he? Dat lachje van ze; hihihihihi! Aargh!
Ik was met m'n vader en ik had een Anorexia Nervosa shirt aan. Ik denk dat ik jullie ook gezien heb, ik weet alleen niet wie wie is.

K.

Bericht door K. » za jan 21, 2006 8:48 pm

Darth Vader schreef:[..]

en toen ik ging headbangen hadden ze blijkbaar last van me, want de vader van die kutsnollen duwde me opeens in me nek en zei dat ik 'normaal moest doen' :roll:
:lolup: :lolup: :lolup: :lolup:

niks persoonlijks, maar dit is echt té leuk :lolup:

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jan 22, 2006 12:08 pm

Darth Vader schreef:[..]

Dan hebben Orlord en ik jou gezien :P Die iritante wijven stonden naast me, en toen ik ging headbangen hadden ze blijkbaar last van me, want de vader van die kutsnollen duwde me opeens in me nek en zei dat ik 'normaal moest doen' :roll:
Ohh nou baal ik, daar had ik bij moeten zijn. Ik heb dat een keer megemaakt bij Within Temptation op appelpop. Wij headbangen met z'n alle en een beetje douwen (was vooraan overgens) komt er een vader van een van die meisjes aan, die begint te slaan en zegt dat we op moeten houden, dat duurde ff en dan moet je net ons hebben, wij slaan dan wel niet, maar we gingen expres bij z'n kinderen staat pitten. altijd lachen man, zo'n concert met alleen maar volk die het niet gewend is.
Wat betreft die puber hoeren, daar wordt je ook ziek van, dan willen ze elkaar laten zien hoe goed ze de texten kennen ofzo, gaan ze extra hard over elkaar heen bleren. en met het armpje en wijsvinger zwaaien he, dat schijnt ook hip te zijn.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jan 24, 2006 7:23 pm

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » vr jan 27, 2006 10:30 am

Hm ik ga dus morgen naar de Bibelot.

Verkopen ze nog shirts en cd's in de merchandise, en zo ja, wat zijn de prijzen?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

ratton

Bericht door ratton » vr jan 27, 2006 11:15 am

MetalJan

Bericht door MetalJan » vr jan 27, 2006 6:43 pm

Elessar schreef:Hm ik ga dus morgen naar de Bibelot.

Verkopen ze nog shirts en cd's in de merchandise, en zo ja, wat zijn de prijzen?
Ik ga ook morgen!

Plaats reactie