ANTHRAX in 013 14-4-2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
LadyEvil

Re: Armored Saint

Bericht door LadyEvil » ma feb 13, 2006 1:45 am

Flaw schreef:[..]

Jun. 23 - Arnhem, NL - Willemeen
Jun. 24 - Balingen, Ger - Bang Your Head Festival
Jun. 25 - Dessel, Belg - Graspop Festival
Jun. 27 - Manchester, UK - Academy
Jun. 28 - Sheffield, UK - Corporation
Jun. 29 - London, UK - Underworld
Ja, ik zie het ook net staan op Blabbermouth. AS heeft besloten om het "eenmalige" optreden op Bang Your Head uit te breiden tot een Europese mini-tour van een week.

Gaaf!!! :P

IROn

Bericht door IROn » di feb 14, 2006 9:33 pm

Zeg eens, speelt Anthrax nu ze Belladonna weer terughebben ook nog nummers van hun platen met Bush?
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » di feb 14, 2006 9:33 pm

IROn schreef:Zeg eens, speelt Anthrax nu ze Belladonna weer terughebben ook nog nummers van hun platen met Bush?
Denk en hoop het niet.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di feb 14, 2006 9:35 pm

Volgens mij niet.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di feb 14, 2006 9:57 pm

Daar hebben ze geen tijd voor. Mhahahaha.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » di feb 14, 2006 10:48 pm

Helaas ben ik deze avond alreeds aanwezig bij Hypocrisy.
Ik weet t, zonder mij is jullie avond bij Anthrax een stuk minder leuk. Maar niet getreurd! Ooit zul ook jij, mij in den levenden lijve aanschouwen.

Maar voor nu, tot dan!
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di feb 14, 2006 10:55 pm

Elessar schreef:Helaas ben ik deze avond alreeds aanwezig bij Hypocrisy.
Ik weet t, zonder mij is jullie avond bij Anthrax een stuk minder leuk. Maar niet getreurd! Ooit zul ook jij, mij in den levenden lijve aanschouwen.
Godver, als je een man was geweest had je Hypocrisy al op XMASS gezien. Slap excuus dus! :P

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » di feb 14, 2006 10:58 pm

Cathalised schreef:[..]

Godver, als je een man was geweest had je Hypocrisy al op XMASS gezien. Slap excuus dus! :P
IK ben een man, en wijs! En dus werkloos!
Mijn uitgemergelde spaarvarkentje kon niet aan mijn eisen voldoen, om nog wat karige centen op te hoesten voor dit festijn.

Dat verklaart mijn afwezigheid! Klote beest!

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

LadyEvil

Bericht door LadyEvil » wo feb 15, 2006 12:03 am

IROn schreef:Zeg eens, speelt Anthrax nu ze Belladonna weer terughebben ook nog nummers van hun platen met Bush?
Op DOA 2005 speelde Anthrax geen nummers van hun platen met Bush, maar wel van hun debuut (met Neil Turpin i.p.v. Belladonna) alsmede de onvermijdelijke covers van Trust, Joe Jackson en Public Enemy (waar ik onderhand een bloedhekel aan heb).

Ik verwacht daarom dat ze bij deze toernee ook geen liedjes spelen van hun platen met Bush. Wel heb je kans dat ze 1 of 2 NIEUWE liedjes spelen, want de klassieke line-up van Anthrax schijnt momenteel aan nieuwe nummers te werken. En natuurlijk de onvermijdelijke covers van Trust, Joe Jackson en Public Enemy.

Niet dat het mij wat uitmaakt, op nieuwe live-optredens en CD's van deze band zit ik niet echt te wachten. Maar het concert op DOA vorig jaar was wel ludiek en aanstekelijk, dus als je Anthrax vorig jaar gemist hebt op de zomerfestivals, dan raad ik je aan om naar 013 te gaan. Voordat de heren weer ruzie krijgen over geld en zo. :wink:

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo feb 15, 2006 7:30 am

LadyEvil schreef:Ik verwacht daarom dat ze bij deze toernee ook geen liedjes spelen van hun platen met Bush. Wel heb je kans dat ze 1 of 2 NIEUWE liedjes spelen, want de klassieke line-up van Anthrax schijnt momenteel aan nieuwe nummers te werken. En natuurlijk de onvermijdelijke covers van Trust, Joe Jackson en Public Enemy.
De Public Enemy cover kwam op DOA niet aan bod. En ik verwacht niet dat die nog aan bod gaat komen - er zijn teveel andere, betere klassiekers.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » wo feb 15, 2006 9:05 am

LadyEvil schreef:[..]

Op DOA 2005 speelde Anthrax geen nummers van hun platen met Bush, maar wel van hun debuut (met Neil Turpin i.p.v. Belladonna) alsmede de onvermijdelijke covers van Trust, Joe Jackson en Public Enemy (waar ik onderhand een bloedhekel aan heb).
helaas zijn de meeste zangers van die arrogante lullen dat ze geen nummers willen zingen die de band na hun vertrek/ontslag heeft gemaakt. Zie ook bijvoorbeeld Judas Priest, Black Sabbath, etc.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo feb 15, 2006 10:28 am

Elessar schreef:Helaas ben ik deze avond alreeds aanwezig bij Hypocrisy.

Maar voor nu, tot dan!
natuurlijk subjectief maar ik snap niet hoe iemand HYPOCRISY kan verkiezen boven ANTHRAX.... :?
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo feb 15, 2006 10:30 am

Ik vind "bring the noise" weldegelijk een gaaf nummer.

Ernst

Bericht door Ernst » wo feb 15, 2006 10:56 am

Jazeker, ik vind het ook een gaaf nummer! Dat zou pas geweldig zijn, een soort 2-headliner tour van Public Enemy met Anthrax! 8)

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo feb 15, 2006 3:44 pm

Wel verdomme!

Dan laat ik die klok maar thuis.

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo feb 15, 2006 6:31 pm

enforcer schreef:[..]

natuurlijk subjectief maar ik snap niet hoe iemand HYPOCRISY kan verkiezen boven ANTHRAX.... :?
Vriendin :wink:

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » wo feb 15, 2006 6:32 pm

Elessar schreef:[..]

Vriendin :wink:
Suckie suckie 5 dollah?

edit= Of die andere?

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo feb 15, 2006 6:33 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Suckie suckie 5 dollah?

edit= Of die andere?
:lol:

Die ene.

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo feb 15, 2006 6:35 pm

Elessar schreef:Vriendin :wink:
Pussywhipped, pussywhipped, don't you know you're pussywhipped! :)

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo feb 15, 2006 6:36 pm

Pussywhipped, pussywhipped, don't you know you're pussywhipped! :)
Dimmen he!

Schrale rukker!

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo feb 15, 2006 7:14 pm

Elessar schreef:[..]

Dimmen he!

Schrale rukker!
Nou, rukker...dat dan weer niet ;). Maar als ik door mijn wederhelft zou moeten kiezen tussen Hypocrisy en Anthrax, dan is de keuze gauw gemaakt. Mhahahaha.

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » wo feb 15, 2006 7:18 pm

Nou, rukker...dat dan weer niet ;). Maar als ik door mijn wederhelft zou moeten kiezen tussen Hypocrisy en Anthrax, dan is de keuze gauw gemaakt. Mhahahaha.
Daarmee bedoel je natuurlijk "of het concert, of m'n vriend'' Luistert hij niet? Dan is het uit! Simpel!

"Wat?"

Ja dus.

The Wörld Is Yours

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo feb 15, 2006 7:20 pm

Elessar schreef:Daarmee bedoel je natuurlijk "of het concert, of m'n vriend'' Luistert hij niet? Dan is het uit! Simpel!
Dat soort types mijd ik als de pest. Lijkt me duidelijk ;)

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo feb 15, 2006 9:07 pm

Tokus schreef:[..]

helaas zijn de meeste zangers van die arrogante lullen dat ze geen nummers willen zingen die de band na hun vertrek/ontslag heeft gemaakt. Zie ook bijvoorbeeld Judas Priest, Black Sabbath, etc.
nou, in geval van priest en sabbath ligt het anders

ozzy kan geen nummers zingen van de latere uitstekende zangers, omdat hij niet kan zingen, zijn stem past enkel goed bij die oude klassiekers

en glen tipton, stiekem bandleider van priest wou niet dat rob de nummers van periode met ripper zong
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst

Bericht door Ernst » wo feb 15, 2006 9:09 pm

Kristof schreef:[..]

ozzy kan geen nummers zingen van de latere uitstekende zangers, omdat hij niet kan zingen, zijn stem past enkel goed bij die oude klassiekers

en glen tipton, stiekem bandleider van priest wou niet dat rob de nummers van periode met ripper zong
Haha ik heb er 0,0 problemen mee dat Priest en Anthrax nu nummers uit die andere periodes overslaan! Sterker nog, ik vind het fantastisch!!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo feb 15, 2006 9:15 pm

Rattlehead schreef:[..]

Haha ik heb er 0,0 problemen mee dat Priest en Anthrax nu nummers uit die andere periodes overslaan! Sterker nog, ik vind het fantastisch!!
idem bij mij hoor

ik reageerde op het feit dat ze uit arrogantie die nummers weigeren te zingen, dat is niet het geval naar mijn mening, alhoewel ik ook buitenstander ben natuurlijk

en anthrax, priest,.. die moeten idd geen nummers van die latere periodes spelen, gewoon hun oude zooi

zelfde bij bands als exodus trouwens, speel gewoon 3 nieuwere nummers en voor de rest oude zooi, maak je iedereen blij mee
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst

Bericht door Ernst » wo feb 15, 2006 9:17 pm

Klopt.

Nu ik er zo over nadenk doen de Duitse thrash bands het toch behoorlijk veel beter eigenlijk; daar zit ik namelijk wél te wachten op nummers uit de periode 2000-heden.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » wo feb 15, 2006 9:59 pm

Rattlehead schreef:Haha ik heb er 0,0 problemen mee dat Priest en Anthrax nu nummers uit die andere periodes overslaan! Sterker nog, ik vind het fantastisch!!
Anthrax heeft nu ook de ruimte om krakers te spelen die de laatste 14 jaar zijn verwaarloost. Plus nog een hoop materiaal wat nog nooit aan bod is gekomen live. Dat heb ik persoonlijk veel liever.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » wo feb 15, 2006 11:32 pm

Ik weet het niet. Het is best sneu om in één keer al dat materiaal af te doen als zwarte bladzijdes in de geschiedenis van een band, daarmee erkent een band eigenlijk dat ze op dat materiaal daadwerkelijk slecht hebben gepresteert. Nee, doe het dan als Iron Maiden en speel wel de beste nummers live (The Clansman, Sign Of The Cross) van die 'duistere periodes'. Hier kan Priest wat van leren. Die zou best wat nummers van Jugalator en Demolition live mogen spelen, Halford zal geen blokkade hoeven te vormen, gezien hij zelf op zijn solo-albums ook behoorlijke moderne metal heeft gemaakt, die nou niet echt een veel hogere 'old-school' factor heeft dan het Ripper-era materiaal.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » wo feb 15, 2006 11:35 pm

Eru Iluvatar schreef:Ik weet het niet. Het is best sneu om in één keer al dat materiaal af te doen als zwarte bladzijdes in de geschiedenis van een band, daarmee erkent een band eigenlijk dat ze op dat materiaal daadwerkelijk slecht hebben gepresteert. Nee, doe het dan als Iron Maiden en speel wel de beste nummers live (The Clansman, Sign Of The Cross) van die 'duistere periodes'. Hier kan Priest wat van leren. Die zou best wat nummers van Jugalator en Demolition live mogen spelen, Halford zal geen blokkade hoeven te vormen, gezien hij zelf op zijn solo-albums ook behoorlijke moderne metal heeft gemaakt, die nou niet echt een veel hogere 'old-school' factor heeft dan het Ripper-era materiaal.
De mindere periodes van Maiden is niet X-factor... en wat Halford solo heeft gemaakt is niet eerlijk te vergelijken met Ripper Priest.
It's the end of time

LadyEvil

Bericht door LadyEvil » do feb 16, 2006 12:00 am

Kristof schreef:[..]

Op zich ben ik het helemaal met je eens dat de latere zangers van Sabbath een veeeeeeeeeeeeeel mooier stemgeluid hebben, maar Ozzy heeft zojuist wel een cover-album uitgebracht. Dus je kunt hem er niet van beschuldigen dat hij het niet aandurft om liedjes van andere zangers te zingen.

Nou weet ik niet hoe zijn versies klinken, want persoonlijk zou ik dat coveralbum nog met geen handschoenen aan durven raken. Maar een gebrek aan lef van Ozzy zal niet de reden zijn dat hij geen Dio-nummers of Tony Martin-nummers zingt. Sabbath met Ozzy speelt volgens mij ook geen solo-liedjes van Ozzy, dus het zal wel te maken hebben met royalties of gekneusde ego's. Sharon zal daar wel weer achter zitten. Zij bepaalt volgens mij welke liedjes Sabbath mag spelen, niet Ozzy of Iommi.

P.S. Ik vergiste me met de opmerking dat Anthrax vorig jaar op DOA dat liedje van Public Enemy had gespeeld. Mijn excuses, ze kozen inderdaad voor dat andere rap-liedje, I'm The Man, dat ze wel zelf geschreven hebben en ook veel grappiger is. Volgens mijn herinnering speelde Anthrax met John Bush het jaar er voor op Bospop wel Bring The Noise (en Got The Time en Anti-Social), dat was eigenlijk nog vreemder.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » do feb 16, 2006 12:11 am

LadyEvil schreef:[..]

Op zich ben ik het helemaal met je eens dat de latere zangers van Sabbath een veeeeeeeeeeeeeel mooier stemgeluid hebben, maar Ozzy heeft zojuist wel een cover-album uitgebracht. Dus je kunt hem er niet van beschuldigen dat hij het niet aandurft om liedjes van andere zangers te zingen.

Nou weet ik niet hoe zijn versies klinken, want persoonlijk zou ik dat coveralbum nog met geen handschoenen aan durven raken. Maar een gebrek aan lef van Ozzy zal niet de reden zijn dat hij geen Dio-nummers of Tony Martin-nummers zingt. Sabbath met Ozzy speelt volgens mij ook geen solo-liedjes van Ozzy, dus het zal wel te maken hebben met royalties of gekneusde ego's. Sharon zal daar wel weer achter zitten. Zij bepaalt volgens mij welke liedjes Sabbath mag spelen, niet Ozzy of Iommi.

P.S. Ik vergiste me met de opmerking dat Anthrax vorig jaar op DOA dat liedje van Public Enemy had gespeeld. Mijn excuses, ze kozen inderdaad voor dat andere rap-liedje, I'm The Man, dat ze wel zelf geschreven hebben en ook veel grappiger is. Volgens mijn herinnering speelde Anthrax met John Bush het jaar er voor op Bospop wel Bring The Noise (en Got The Time en Anti-Social), dat was eigenlijk nog vreemder.
Ozzy's cover album is oorzaak van zijn onkunde in het zelf nog schrijven van muziek...
It's the end of time

LadyEvil

Bericht door LadyEvil » do feb 16, 2006 12:19 am

Dragonforce schreef:[..]
Ozzy's cover album is oorzaak van zijn onkunde in het zelf nog schrijven van muziek...
Ach, dat deed hij bij Black Sabbath ook niet. Voor zover ik weet schreef Iommi bijna alle muziek en Geezer de meeste teksten (toen Ozzy nog bij de band zat). Ozzy was toen al veel te dronken/high om muziek te schrijven.

Dat Ozzy desondanks in staat was om een aantal prima solo-albums uit te brengen is dan ook 1 van de grootste mysteries van de muziekwereld.

Ernst

Bericht door Ernst » do feb 16, 2006 12:21 am

Nou, niet enkel van de muziekwereld lijkt me. :lol:

Daeminion

Bericht door Daeminion » do feb 16, 2006 1:19 am

Meer dat ie de jaren '80 al overleeft heeft is al een wonder.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » do feb 16, 2006 7:24 am

LadyEvil schreef:P.S. Ik vergiste me met de opmerking dat Anthrax vorig jaar op DOA dat liedje van Public Enemy had gespeeld. Mijn excuses, ze kozen inderdaad voor dat andere rap-liedje, I'm The Man, dat ze wel zelf geschreven hebben en ook veel grappiger is. Volgens mijn herinnering speelde Anthrax met John Bush het jaar er voor op Bospop wel Bring The Noise (en Got The Time en Anti-Social), dat was eigenlijk nog vreemder.
Zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet, hehehe. I'm The Man is een regelrecht cultnummer wat in de tijd met Bush live nooit meer werd gespeeld. Het lijkt me dus evident dat met de terugkeer van Belladonna dat nummer ook terugkeerde live.

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » do feb 16, 2006 3:32 pm

Zo vreemd vind ik dat eigenlijk niet, hehehe. I'm The Man is een regelrecht cultnummer wat in de tijd met Bush live nooit meer werd gespeeld. Het lijkt me dus evident dat met de terugkeer van Belladonna dat nummer ook terugkeerde live.
Jammer hoor, vind ik. I'm the man is een tof lied, maar het zou toch geweldig zijn als ze Benante (ja toch?) even het podium afflikkerden, Belladonna achter de draaitafels gaat, Flava Flav achter de kit en Chuck D en Scott Ian vocals. Geniaal zou dat zijn.

Amstel

Bericht door Amstel » do feb 16, 2006 11:19 pm

Hmmzz misschien ben ik ook bij de after party van de partij.
Ik wil dat volbeat wel eens gaan aanschouwen.

Flaw
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Flaw » vr feb 17, 2006 9:45 am

Amstel schreef:Hmmzz misschien ben ik ook bij de after party van de partij.
Ik wil dat volbeat wel eens gaan aanschouwen.
ze noemen het ook wel 'elvis-metal'. ik zal zo die cd er weer eens inmikken. :)

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mar 05, 2006 9:06 am

What is he? "CAUGHT IN A MOSH!"

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 05, 2006 11:47 am

Don't tell me how to do my jooooooooob!

IROn

Bericht door IROn » zo mar 05, 2006 4:52 pm

Zeg eens, is One World een nummer dat vaak gespeeld wordt? Geweldig vind ik die, zou hem graag live horen.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Ernst

Bericht door Ernst » zo mar 05, 2006 10:07 pm

Nee, voor zover ik weet niet.....

kimmey
Contacteer:

Bericht door kimmey » zo mar 05, 2006 10:30 pm

Orklord schreef:Aanwezig
8)
[url=http://www.last.fm/user/kimmey12/?chartstyle=Awesome35][img]http://imagegen.last.fm/Awesome35/recenttracks/5/kimmey12.gif[/img][/url]

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » zo mar 05, 2006 11:07 pm

Ik hoop aanwezig te kunnen zijn. Op financieel gebied wordt het wat krap gezien zowel No Mercy als Kings of Metal ookal in die maand zijn, maar vooruit dat valt nog te bezien. Verder heb ik eigenlijk geen vrienden die Anthrax dermate gaaf vinden dat ze naar het concert willen :( balen.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Ernst

Bericht door Ernst » zo mar 05, 2006 11:09 pm

Hmm gezien je posts die ik heb gelezen hou je nogal van thrash, eh?

Ga dan naar Anthrax, laat No Mercy schieten en zie Sadus de 30ste april 013 afbreken, ipv het relatief dure No mercy.

Probleem opgelost! 8)

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 05, 2006 11:10 pm

IROn schreef:Zeg eens, is One World een nummer dat vaak gespeeld wordt? Geweldig vind ik die, zou hem graag live horen.
Tja, zo'n beetje elk nummer van Among The Living is gaaf, hehehe. Ik vrees echter dat One World een nummer is wat niet uit de schaduw van alle andere ATL-krakers kan treden. Maar de Thrax hebben in ieder geval wel toegezegd meer materiaal wat live niet tot nooit aan bod is gekomen toe te voegen aan hun liverepetoire, zoals bijv 'A Skeleton In The Closet'. Dus wie weet...hoop doet leven he ;)

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » zo mar 05, 2006 11:11 pm

Ik heb hier echt zin in. Moet nog even me hotel regelen. :)

Bestial Lust
Contacteer:

Bericht door Bestial Lust » zo mar 05, 2006 11:11 pm

Rattlehead schreef:Hmm gezien je posts die ik heb gelezen hou je nogal van thrash, eh?

Ga dan naar Anthrax, laat No Mercy schieten en zie Sadus de 30ste april 013 afbreken, ipv het relatief dure No mercy.

Probleem opgelost! 8)
Thrash indeed, en dat wat je voorstelt is idd een optie. Probleem blijft echter dat ik nog altijd niemand heb om mee te gaan, en de 013 ligt nou niet bepaald naast mijn huis (te Druten).
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo mar 05, 2006 11:13 pm

Bestial Lust schreef:Probleem blijft echter dat ik nog altijd niemand heb om mee te gaan,
Wij zullen er in ieder geval zijn. Hoeahahahaaaaa 8)

Plaats reactie