Kristof schreef:[..]
nou, in geval van priest en sabbath ligt het anders
ozzy kan geen nummers zingen van de latere uitstekende zangers, omdat hij niet kan zingen, zijn stem past enkel goed bij die oude klassiekers
Op zich ben ik het helemaal met je eens dat de latere zangers van Sabbath een veeeeeeeeeeeeeel mooier stemgeluid hebben, maar Ozzy heeft zojuist wel een cover-album uitgebracht. Dus je kunt hem er niet van beschuldigen dat hij het niet aandurft om liedjes van andere zangers te zingen.
Nou weet ik niet hoe zijn versies klinken, want persoonlijk zou ik dat coveralbum nog met geen handschoenen aan durven raken. Maar een gebrek aan lef van Ozzy zal niet de reden zijn dat hij geen Dio-nummers of Tony Martin-nummers zingt. Sabbath met Ozzy speelt volgens mij ook geen solo-liedjes van Ozzy, dus het zal wel te maken hebben met royalties of gekneusde ego's. Sharon zal daar wel weer achter zitten. Zij bepaalt volgens mij welke liedjes Sabbath mag spelen, niet Ozzy of Iommi.
P.S. Ik vergiste me met de opmerking dat Anthrax vorig jaar op DOA dat liedje van Public Enemy had gespeeld. Mijn excuses, ze kozen inderdaad voor dat andere rap-liedje, I'm The Man, dat ze wel zelf geschreven hebben en ook veel grappiger is. Volgens mijn herinnering speelde Anthrax met John Bush het jaar er voor op Bospop wel Bring The Noise (en Got The Time en Anti-Social), dat was eigenlijk nog vreemder.