Arjen Lucassen's nieuwe band: Stream Of Passion

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » za feb 25, 2006 7:01 pm

Een verslag van het concert in Zoetermeer:

http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=249
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » di mar 14, 2006 3:27 pm

Kijk niet verbaasd als je de nieuwe clip "Out Of This World" tegekomt op TMF. Die is namelijk verkozen tot de nieuwe superclip!!!
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di mar 14, 2006 3:37 pm

Ja, ik keek best verbaasd. Het heeft uiteraard wel een aardig poppy gehalte, maar niet op een vervelende manier. Lekker nummertje. Liever Stream Of Passion dan Within Temptation, al is dat een vergelijking die kant noch wal raakt.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di mar 14, 2006 5:56 pm

Rene schreef:Kijk niet verbaasd als je de nieuwe clip "Out Of This World" tegekomt op TMF. Die is namelijk verkozen tot de nieuwe superclip!!!
TMF kijken is een sell-out actie. Snap niet dat zoiets nog superclip kan worden, er zit kwaliteit aan vast...
It's the end of time

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do mar 16, 2006 10:21 am

Rene schreef:Kijk niet verbaasd als je de nieuwe clip "Out Of This World" tegekomt op TMF. Die is namelijk verkozen tot de nieuwe superclip!!!
"Out In The Real World" heet dat nummer, goed nummer en mooie clip. Beter dat als superclip dan wat ze normaal draaien.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do mar 16, 2006 10:28 am

Dragonforce schreef:TMF kijken is een sell-out actie. Snap niet dat zoiets nog superclip kan worden, er zit kwaliteit aan vast...
Is de band te goed voor TMF? Niet zeiken man. Het is alleen maar beter dat zo'n nummer aandacht krijgt op tv. Elk beetje (positieve) aandacht voor een metalband is goed.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do mar 16, 2006 11:08 am

Precies..
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mar 16, 2006 12:25 pm

Soulcollector schreef:[..]


Is de band te goed voor TMF? Niet zeiken man. Het is alleen maar beter dat zo'n nummer aandacht krijgt op tv. Elk beetje (positieve) aandacht voor een metalband is goed.
Het is wel goed dat het aandacht krijgt, maar ze draaien er nooit kwaliteit en nu wel. Sommige mensen denken nu dat 't een vaag rock genre is.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » do mar 16, 2006 7:52 pm

Ja en ik weet het onderscheid tussen trance en dance niet. So fucking what, maar mensen horen de muziek en gaan het misschien waarderen, terwijl ze normaal nooit wat van dat genre horen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Alexus
Berichten: 9433
Lid geworden op: di jan 28, 2003 10:35 pm
Locatie: ergens bij Delft

Bericht door Alexus » do mar 16, 2006 9:39 pm

Wel, ik vind het een tamelijk oninterressant en voorspelbaar nummer nu ik die video eens gezien heb.

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » vr mar 17, 2006 9:21 am

niet het beste nummer van de CD idd. Mar ik was wel verbaasd dat ik ineens die hele band op tmf voorbij zag komen tijdens het fitnessen.

Hebben ze weer eens goed voor elkaar iig.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr mar 17, 2006 12:50 pm

Laus schreef:niet het beste nummer van de CD idd. Mar ik was wel verbaasd dat ik ineens die hele band op tmf voorbij zag komen tijdens het fitnessen.

Hebben ze weer eens goed voor elkaar iig.
Niet het beste nummer, maar volgens mij wel het ideale nummer om zo ver in de commerciele wereld te komen.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » vr mar 17, 2006 1:19 pm

ik vind dat nummer wel lekker klinken
het doet nergens superorigineel aan, maar het klinkt gewoon erg goed en fris
al had er wel een iets rauwer randje aan gemogen, dat mis ik nogal eens bij bands met een zangeres
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » vr mar 17, 2006 1:22 pm

Dragonforce schreef:[..]
Niet het beste nummer, maar volgens mij wel het ideale nummer om zo ver in de commerciele wereld te komen.
Het is idd een geschikte single.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » vr mar 17, 2006 6:10 pm

Is die clipversie trouwens aangepast qua muziek?
ik zat maar half te luisteren toen ik die clip laatst voorbij zag komen en toen leek het op sommige stukken anders dan de cd versie.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » za mar 18, 2006 3:07 pm

Het is me nog niet opgevallen (heb die clip ook pas 2 keer gezien), maar dat kan natuurlijk heel goed.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

dwaallicht
Berichten: 581
Lid geworden op: wo mei 11, 2005 9:09 pm
Locatie: utrecht

Bericht door dwaallicht » za mar 18, 2006 5:16 pm

Vlammy schreef:[..]


'Dat Ambiongedoe met dat kleutertje' heet Ambeon en was in mijn ogen wél een succes. Doe jij het na om op je veertiende een prachtalbum op te nemen en zelf de teksten te schrijven?

Het is misschien wel jammer dat we nu wat langer op nieuw werk van Ayreon moeten wachten, maar ik weet zeker dat ons geduld beloond wordt.
Met Vlammy eens. Ik vind Ambeon zeker tof en jammer dat er geen vervolg meer op komt.
[img]http://img294.imageshack.us/img294/5231/fusion1bz.gif[/img]

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » zo mar 19, 2006 2:27 am

MadTinus schreef:Het is me nog niet opgevallen (heb die clip ook pas 2 keer gezien), maar dat kan natuurlijk heel goed.
Volgens mij is de single-versie iets korter dan het origineel, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25627
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo mar 22, 2006 12:22 pm

Ik had de cd nog niet gehoord, maar begin door die clip eigenlijk wel benieuwd te worden; het is mijns inziens een behoorlijk stuk beter dan Within Temptation.

En ik wist niet dat de vrouw solo's speelde, ziet er voor de verandering ook eens leuk uit.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo mar 22, 2006 2:22 pm

Lennert from hell schreef:Ik had de cd nog niet gehoord, maar begin door die clip eigenlijk wel benieuwd te worden; het is mijns inziens een behoorlijk stuk beter dan Within Temptation.

En ik wist niet dat de vrouw solo's speelde, ziet er voor de verandering ook eens leuk uit.
Within Temptation :lol: WT vergelijken met SoP is eigenlijk een belediging voor SoP
It's the end of time

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do mar 23, 2006 12:07 am

Lennert from hell schreef:Ik had de cd nog niet gehoord, maar begin door die clip eigenlijk wel benieuwd te worden; het is mijns inziens een behoorlijk stuk beter dan Within Temptation.

En ik wist niet dat de vrouw solo's speelde, ziet er voor de verandering ook eens leuk uit.
Vele malen beter dan WT en die lead gitariste ziet er niet alleen leuk uit, maar zet ook een aantal fantastische soli neer. Daarnaast heeft die Marcela een fantastische stem en staan de andere bandleden ook meer dan hun mannetje. Voeg daar aan toe een stel klasse nummers en je hebt een zekere 'buyer'..
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » do mar 23, 2006 12:14 am

MadTinus schreef:[..]

Vele malen beter dan WT en die lead gitariste ziet er niet alleen leuk uit, maar zet ook een aantal fantastische soli neer. Daarnaast heeft die Marcela een fantastische stem en staan de andere bandleden ook meer dan hun mannetje. Voeg daar aan toe een stel klasse nummers en je hebt een zekere 'buyer'..

En een metalsolo op TMF. Dat mag ook in de boeken.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mar 23, 2006 12:17 am

Ik zat net de clip te kijken, en ik vond het einde minder dan ik me bij het luisteren van de cd kan herinneren. Morgen de cd nog maar eens luisteren om zeker te zijn.
It's the end of time

Arjan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 3:23 pm
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Arjan » do mar 23, 2006 9:35 am

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Arjen Lucassen niet doorgaat met stream of passion. De overgebleven bandleden willen nog wel doorgaan maar of dit dan nog steeds zo'n succes is.....

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25627
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do mar 23, 2006 10:26 am

Dragonforce schreef:[..]
Within Temptation :lol: WT vergelijken met SoP is eigenlijk een belediging voor SoP
Ik prop het in het hoekje 'rock/metal met vrouwenzang op de commerciele zender', en vertel me maar in welk opzicht de vergelijking dan geen stand houdt?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mar 23, 2006 11:09 am

Lennert from hell schreef:[..]


Ik prop het in het hoekje 'rock/metal met vrouwenzang op de commerciele zender', en vertel me maar in welk opzicht de vergelijking dan geen stand houdt?
jouw hoekje klopt niet. Ik prop SoP in het hoekje goede muziek, daar hoort WT niet in.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » do mar 23, 2006 11:21 am

in dat geval klopt jouw hoekje ook niet, want SoP valt bij mij niet in dat hoekje. redelijk okaye muziek, maar snel saai. Dus kap maar met dat soort geneuzel over of hoekjes kloppen, want die van Lennert is een stuk objectiever in dit geval.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » do mar 23, 2006 11:21 am

Arjan schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Arjen Lucassen niet doorgaat met stream of passion. De overgebleven bandleden willen nog wel doorgaan maar of dit dan nog steeds zo'n succes is.....
Jammer, dit album smaakt zeker naar meer.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mar 23, 2006 11:31 am

Ik dacht dat Arjen (voorlopig) niet doorging met Sop omdat hij met een nieuw Ayreon project bezig wou/is.
It's the end of time

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » do mar 23, 2006 12:45 pm

Arjan schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Arjen Lucassen niet doorgaat met stream of passion. De overgebleven bandleden willen nog wel doorgaan maar of dit dan nog steeds zo'n succes is.....
Dan ben ik wel een beetje benieuwd naar jouw 'betrouwbare bron'.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » do mar 23, 2006 10:06 pm

Arjan schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Arjen Lucassen niet doorgaat met stream of passion. De overgebleven bandleden willen nog wel doorgaan maar of dit dan nog steeds zo'n succes is.....
Zal me nog niet eens verbazen. Punt 1 zal die zich waarschijnlijk op kort termijn weer gaan richten op Ayreon en punt 2 houdt die kerel er helemaal niet van om in de schijnwerpers te staan. Na een clippie op TMF doe je niks anders dan in de spotslights staan volgens mij.

Ik heb het nummer nu een paar keer gezien/ gehoord en ik vind het eigenlijk nog niet eens zo gek klinken.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Arjan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 3:23 pm
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Arjan » zo mar 26, 2006 5:37 pm

Arjen zou er teveel van zijn eigen geld bij moeten doen om het tot een succes te maken. Logisch om op die manier niet verder te gaan.

Maar dat is natuurlijk wel jammer voor zo'n sympathieke band.

Rene
Berichten: 5384
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » zo mar 26, 2006 6:45 pm

Volgens mij was SoP in de eerste instantie ook bedoelt om die Marcela een duw in de goede richting te geven. Dat doet hij wel vaker met jonge zangeresjes.

Maar kan het kloppen dat Star One dit keer weer de prioriteit heeft? Dat was ook een optie die nog open stond. Dat mag hij van mij wel eerst doen.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » zo mar 26, 2006 7:22 pm

Ik heb gister voor het eerst die clip gezien op MTV... Helemaal niet wat ik had verwacht eigenlijk. Mn zusje riep meteen; "Ik zei het je toch, het is een kottik clip!" terwijl ik haar die dag daarvoor wijsmaakte dat Arjen Lucassen toch voornamelijk progrock/metal maakt....



grmbl...

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » zo mar 26, 2006 7:24 pm

tsja, arjen lucassen heeft van die projecten richting de gothickant. bv ambeon en stream of passion, vind dat er jammer, de muziek op zichzelf is heel leuk, maar die zang..

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » zo mar 26, 2006 7:29 pm

Ik vind Marcela Bovio anders een goeie zangeres, bovendien hoeft van mij alles wat met kopstem gezongen wordt in combinatie met metal toch niet meteen als gothic bestempelt te worden.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » zo mar 26, 2006 7:30 pm

pheradariel schreef:Ik vind Marcela Bovio anders een goeie zangeres, bovendien hoeft van mij alles wat met kopstem gezongen wordt in combinatie met metal toch niet meteen als gothic bestempelt te worden.
Wat is kopstem?
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
MadTinus
Berichten: 4076
Lid geworden op: di jan 27, 2004 10:44 pm
Locatie: Utrecht

Bericht door MadTinus » zo mar 26, 2006 7:43 pm

pheradariel schreef:Ik heb gister voor het eerst die clip gezien op MTV... Helemaal niet wat ik had verwacht eigenlijk. Mn zusje riep meteen; "Ik zei het je toch, het is een kottik clip!" terwijl ik haar die dag daarvoor wijsmaakte dat Arjen Lucassen toch voornamelijk progrock/metal maakt....
Met de clip mikken ze idd op het WT/After Forever/Nightwish publiek, begrijpelijk, daarvan moeten ze het ook wel hebben.

Zag hem net ook weer, mooie clip, goed nummer.
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Gebruikersavatar
Methilde
Berichten: 3967
Lid geworden op: zo jun 06, 2004 5:35 pm
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Methilde » zo mar 26, 2006 7:48 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Wat is kopstem?
Ja, hoe leg je dat even uit... je kan op twee manieren zingen, vanuit je borst en wat hoger. Als je vanuit je borst zingt (dat doen de meeste popartiesten) zing je wat lager maar vaak wel krachtiger, en soms ook zonder vibrato. Met een kopstem komt de zang meer vanuit je keel (althans zo voelt het) en is deze dus hoger en mét vibrato. Dit doet men veel in operazang (klassiek zang) zoiets?

Damien, son of Lucifer
Berichten: 3228
Lid geworden op: do mei 29, 2003 12:42 pm
Locatie: Nimwegen

Bericht door Damien, son of Lucifer » zo mar 26, 2006 10:51 pm

Saxon 747 schreef:[..]

Wat is kopstem?
Probeer eens <zuiver> wat klanken uit te stoten, en dan telkens een noot hoger te gaan. Op een gegeven moment zul je merken dat je, bij gebruik van dezelfde techniek, de wat hogere klanken er alleen nog uit kan 'persen', dus op een schreeuwerige manier zeg maar. Als je dan toch nog zuiver wilt blijven zingen zul je dat ongetwijfeld wel kúnnen, maar je zult merken dat je dan op een andere manier aan het zingen bent; dat je een andere techniek gebruikt dus. En dat is dus je kopstem.
[b]DAUDR!![/b]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma mar 27, 2006 8:13 am

Ah, oke. Weer wat geleerd. Bedankt!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
yesferro
Berichten: 5073
Lid geworden op: di jun 04, 2002 1:25 pm
Locatie: plantersville ms
Contacteer:

Bericht door yesferro » ma mar 27, 2006 11:25 pm

valkyrian schreef:tsja, arjen lucassen heeft van die projecten richting de gothickant. bv ambeon en stream of passion, vind dat er jammer, de muziek op zichzelf is heel leuk, maar die zang..
Ik hou enorm van Ayreon maar Ambeon en SoP hebben inderdaad beiden zangeressen die me nu echt niet liggen. Beiden vervelen me al erg vlug, op naar een nieuw Ayreon album dus!
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion

Gebruikersavatar
attematic
Berichten: 81
Lid geworden op: do dec 29, 2005 11:25 am

Bericht door attematic » wo mar 29, 2006 4:52 pm

De SoP clip is best wel hilarisch...alleen vroeg i mij af waarom Arjen zijn talent verspeelt met die "zangeres".

De paarzang van de kraaien klinkt zuiverder!
Wat te zeuren? Jammer.

Errorist
Berichten: 491
Lid geworden op: za apr 16, 2005 11:10 pm

Bericht door Errorist » wo mar 29, 2006 4:53 pm

yesferro schreef:[..]

Ik hou enorm van Ayreon maar Ambeon en SoP hebben inderdaad beiden zangeressen die me nu echt niet liggen. Beiden vervelen me al erg vlug, op naar een nieuw Ayreon album dus!
Idd, Laat er snel een nieuw Ayreon album komen!! Ayreon is teh pwn!

Shir1
Berichten: 27
Lid geworden op: za jan 14, 2006 8:50 pm
Locatie: Amersfoort

Bericht door Shir1 » wo mar 29, 2006 8:10 pm

Zou het best jammer vinden als Arjen nu al met Stream of Passion gaat kappen! Vond het wel een veelbelovend bandje. Maar als hij dat doet om aan een nieuwe Ayreon-album te werken kan ik er wel mee leren leven :).

Gebruikersavatar
Ræið
Berichten: 141
Lid geworden op: za mar 04, 2006 8:24 pm

Bericht door Ræið » vr mar 31, 2006 4:02 pm

attematic schreef:De paarzang van de kraaien klinkt zuiverder!
Misschien toch eens de stront uit je oren laten baggeren?
[url=http://www.last.fm/user/Raido][img]http://www.denness.net/rpi/u/raido/rpi.png[/img][/url]

Gebruikersavatar
Pantalaimon
Berichten: 985
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 10:57 pm

Bericht door Pantalaimon » vr mar 31, 2006 7:14 pm

Shir1 schreef:Zou het best jammer vinden als Arjen nu al met Stream of Passion gaat kappen! Vond het wel een veelbelovend bandje. Maar als hij dat doet om aan een nieuwe Ayreon-album te werken kan ik er wel mee leren leven :).
waar baseer je het op dat hij zou gaan stoppen met SoP?

voor mij part zegt ie meteen de hele tour af en stort ie zich op iets wat wel de moeite waard is, zoals Ayreon.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Shir1
Berichten: 27
Lid geworden op: za jan 14, 2006 8:50 pm
Locatie: Amersfoort

Bericht door Shir1 » vr mar 31, 2006 7:26 pm

Pantalaimon schreef:[..]

waar baseer je het op dat hij zou gaan stoppen met SoP?

voor mij part zegt ie meteen de hele tour af en stort ie zich op iets wat wel de moeite waard is, zoals Ayreon.
Nou, hierboven wordt erover gesproken dat Arjen zou gaan kappen met Stream of Passion... als dat zo zou zijn, zou ik dat jammer vinden. Maar of het zo is weet ik niet.

Arjan
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 3:23 pm
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Arjan » di apr 04, 2006 3:17 pm

Die roddel komt van mij. En ik heb het gehoord van iemand die vrij dicht bij de band staat.

Ik kan er ook weinig aan doen.

Gebruikersavatar
Rebellion666
Berichten: 1795
Lid geworden op: za mar 12, 2005 7:33 pm
Locatie: Dalfsen

Bericht door Rebellion666 » di apr 04, 2006 3:23 pm

pheradariel schreef:[..]


Ja, hoe leg je dat even uit... je kan op twee manieren zingen, vanuit je borst en wat hoger. Als je vanuit je borst zingt (dat doen de meeste popartiesten) zing je wat lager maar vaak wel krachtiger, en soms ook zonder vibrato. Met een kopstem komt de zang meer vanuit je keel (althans zo voelt het) en is deze dus hoger en mét vibrato. Dit doet men veel in operazang (klassiek zang) zoiets?
Vergeet de borststem niet. In het algemeen is het wel zo dat als je de kopstem niet goed beheerst de borststem ook redelijk lastig om te zingen is.
'In the land of the pigs, the butcher is king.'

Plaats reactie