Het mooie aan metalconcerten is dat iedereen komt voor een potje goede muziek. De meeste mensen gedragen zich dus ook als 1. Kijk eens naar het aantal opstootjes/vechtpartijen/agressief gedrag bij een disco waar iedereen voor zichzelf komt of bij een concert waar mensen ook voor andere komen.IROn schreef:[..]
Weliswaar offtopic, maar waarom zou je je daaraan ergeren? Heb je alleen zelf last van, je doet het jezelf aan. Amuseer je gewoon zoals je dat graag doet, en stoor je niet aan die vage types. Ik bedoel, ik had ook zo'n kereltje met van die lame dreads en zo'n zwartwit sjaalkleed met een vocabulaire van de woorden bier, wodka en cool man, maar daar ga ik me echt niet aan storen. Ik kom voor de muziek, praat met aardige mensen om me heen en geniet van de muziek.
En ik vind sfeer ook een belangrijk punt bij een concert. Het bepaald onder andere ook of een band nog een paar nummers speelt. Helaas trek ikme het gedrag van andere mensen soms te erg aan en ga ik me er aan ergeren.
Mensen die zich zelf anders uitten gaan zich anders gedragen omdat ze zich meer gebonden voelen daarmee. Disco publiek niet, want daar zijn er al genoeg van. Natuurlijk heb ik het over het gros, uitzonderingen genoeg.
Maargoed, ik moet niet zo zeiken.