Sonata Arctica + Doro + Support 28 april 2006

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Pantalaimon

Bericht door Pantalaimon » ma mei 15, 2006 4:33 pm

IROn schreef:[..]

Weliswaar offtopic, maar waarom zou je je daaraan ergeren? Heb je alleen zelf last van, je doet het jezelf aan. Amuseer je gewoon zoals je dat graag doet, en stoor je niet aan die vage types. Ik bedoel, ik had ook zo'n kereltje met van die lame dreads en zo'n zwartwit sjaalkleed met een vocabulaire van de woorden bier, wodka en cool man, maar daar ga ik me echt niet aan storen. Ik kom voor de muziek, praat met aardige mensen om me heen en geniet van de muziek.
Het mooie aan metalconcerten is dat iedereen komt voor een potje goede muziek. De meeste mensen gedragen zich dus ook als 1. Kijk eens naar het aantal opstootjes/vechtpartijen/agressief gedrag bij een disco waar iedereen voor zichzelf komt of bij een concert waar mensen ook voor andere komen.
En ik vind sfeer ook een belangrijk punt bij een concert. Het bepaald onder andere ook of een band nog een paar nummers speelt. Helaas trek ikme het gedrag van andere mensen soms te erg aan en ga ik me er aan ergeren.
Mensen die zich zelf anders uitten gaan zich anders gedragen omdat ze zich meer gebonden voelen daarmee. Disco publiek niet, want daar zijn er al genoeg van. Natuurlijk heb ik het over het gros, uitzonderingen genoeg.

Maargoed, ik moet niet zo zeiken.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"

Miss G. Fish

Bericht door Miss G. Fish » wo mei 17, 2006 5:39 pm

valkyrian schreef:ja godver ik wilde ook gaan maar te lang gewacht met kaartje kopen. al die gothicmiepjes die zonodig sonata moetene zien zijn me voor geweest en hebben t allemaal uitverkocht
Zo snel was het anders niet uitverkocht.
"Doe zelf eens normaal man!"

Hjalmar

Bericht door Hjalmar » wo mei 17, 2006 8:37 pm

Ik had die kaarten 2 maanden van tevoren. Als je weet dat je naar een concert wilt, doe dat dan ook voortaan.

En het was sowieso al niet snel uitverkocht. Je kon zeker een maand lang kaarten krijgen.

Hilwo

Bericht door Hilwo » vr jun 09, 2006 10:14 am

Als iemand hier een bootleg van heeft laat het me weten... Ik weet zeker dat we wel wat kunnen ruilen...
[b]Willie:[/b] [i]"Well, ALF, while we're gone, I trust you won't be getting into any mischief."[/i]
[b]ALF:[/b] [i]"You do?"[/i]
[b]Willie:[/b] [i]"Not really, but we gotta go."[/i]

Plaats reactie