ANNIHILATOR Tour Helmond en Zaandam
-
ANNIHILATOR IS GECANCELD EN NIET PERSE VERPLAATST LEES;
postponed means that we will be back at a later date... it does NOT mean that I am honoring contracts/agreements that have sent to clubs for the summer tour. when i return to do the next tour, it will be a new tour, new dates, new deals. fans are saying that that promoters are telling them that we are returning to their clubs in the fall... we might but there are no agreements for this.
Verder was er schijnbaar geen sprake van platenopnames maar was het probleem meer dat Waters teveel geld vroeg voor tour support en dit niet kreeg, terwijl de tour perfect in elkaar zat.
alleen voor de centen dus......valt me weer tegen.

postponed means that we will be back at a later date... it does NOT mean that I am honoring contracts/agreements that have sent to clubs for the summer tour. when i return to do the next tour, it will be a new tour, new dates, new deals. fans are saying that that promoters are telling them that we are returning to their clubs in the fall... we might but there are no agreements for this.
Verder was er schijnbaar geen sprake van platenopnames maar was het probleem meer dat Waters teveel geld vroeg voor tour support en dit niet kreeg, terwijl de tour perfect in elkaar zat.

Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
waarom zou jeff voor niets komen spelen en verlies maken? die kerel heeft een kind en verantwoordelijkhedenbotje schreef:ANNIHILATOR IS GECANCELD EN NIET PERSE VERPLAATST LEES;
Verder was er schijnbaar geen sprake van platenopnames maar was het probleem meer dat Waters teveel geld vroeg voor tour support en dit niet kreeg, terwijl de tour perfect in elkaar zat.alleen voor de centen dus......valt me weer tegen.
![]()
![]()
hij heeft de laatste jaren ook geen cent verdiend met muziek, ook al maakt hij telkens superplaten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Contacteer:
Helemaal mee eens! Ook zij moeten normaal kunnen leven, en toeren kost de meeste bands klauwen met geld. Kan me goed voorstellen dat hij wat geld wil zien.Kristof schreef:[..]
waarom zou jeff voor niets komen spelen en verlies maken? die kerel heeft een kind en verantwoordelijkheden
hij heeft de laatste jaren ook geen cent verdiend met muziek, ook al maakt hij telkens superplaten
not all those who wander are lost!
Kristof schreef:[..]
waarom zou jeff voor niets komen spelen en verlies maken? die kerel heeft een kind en verantwoordelijkheden
Voor niets moet hij ook niet komen, maar waarom dan dat excuse voor platen opnames, zeg dan gewoon dat tour niet genoeg oplevert en dat derhalve op een later tijdstip nogmaals geprobeerd wordt.

Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off
hmmm ik vond "criteria", "remains", "all for you" en ook (in mindere mate) "waking the fury" niet zo heel sterk....
de laatse is erg goed alleen hij moet zo snel mogelijk die zanger ontslaan die werkt gigantisch op mijn zenuwen met zijn psuedo aggro gezang.
de laatse is erg goed alleen hij moet zo snel mogelijk die zanger ontslaan die werkt gigantisch op mijn zenuwen met zijn psuedo aggro gezang.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]