ANNIHILATOR Tour Helmond en Zaandam

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo mei 24, 2006 1:00 pm

zeer jammer ja.

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » wo mei 24, 2006 3:21 pm

Ach, als ze alsnog naar de Kade komen vind ik het niet eens zo'n ramp :P

botje

Bericht door botje » za mei 27, 2006 7:49 pm

ANNIHILATOR IS GECANCELD EN NIET PERSE VERPLAATST LEES;

postponed means that we will be back at a later date... it does NOT mean that I am honoring contracts/agreements that have sent to clubs for the summer tour. when i return to do the next tour, it will be a new tour, new dates, new deals. fans are saying that that promoters are telling them that we are returning to their clubs in the fall... we might but there are no agreements for this.

Verder was er schijnbaar geen sprake van platenopnames maar was het probleem meer dat Waters teveel geld vroeg voor tour support en dit niet kreeg, terwijl de tour perfect in elkaar zat. :( alleen voor de centen dus......valt me weer tegen. :( :evil: :(
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » za mei 27, 2006 7:52 pm

Jammer, hoop dat ze dan wel in de buurt staan.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 27, 2006 10:11 pm

botje schreef:ANNIHILATOR IS GECANCELD EN NIET PERSE VERPLAATST LEES;

postponed means that we will be back at a later date... it does NOT mean that I am honoring contracts/agreements that have sent to clubs for the summer tour. when i return to do the next tour, it will be a new tour, new dates, new deals. fans are saying that that promoters are telling them that we are returning to their clubs in the fall... we might but there are no agreements for this.

Verder was er schijnbaar geen sprake van platenopnames maar was het probleem meer dat Waters teveel geld vroeg voor tour support en dit niet kreeg, terwijl de tour perfect in elkaar zat. :( alleen voor de centen dus......valt me weer tegen. :( :evil: :(
waarom zou jeff voor niets komen spelen en verlies maken? die kerel heeft een kind en verantwoordelijkheden

hij heeft de laatste jaren ook geen cent verdiend met muziek, ook al maakt hij telkens superplaten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

mardukfan
Contacteer:

Bericht door mardukfan » za mei 27, 2006 11:14 pm

Kristof schreef:[..]

waarom zou jeff voor niets komen spelen en verlies maken? die kerel heeft een kind en verantwoordelijkheden

hij heeft de laatste jaren ook geen cent verdiend met muziek, ook al maakt hij telkens superplaten
Helemaal mee eens! Ook zij moeten normaal kunnen leven, en toeren kost de meeste bands klauwen met geld. Kan me goed voorstellen dat hij wat geld wil zien.
not all those who wander are lost!

botje

Bericht door botje » zo mei 28, 2006 12:11 pm

Kristof schreef:[..]

Voor niets moet hij ook niet komen, maar waarom dan dat excuse voor platen opnames, zeg dan gewoon dat tour niet genoeg oplevert en dat derhalve op een later tijdstip nogmaals geprobeerd wordt. :roll:
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo mei 28, 2006 1:23 pm

hmmm ik vond "criteria", "remains", "all for you" en ook (in mindere mate) "waking the fury" niet zo heel sterk....

de laatse is erg goed alleen hij moet zo snel mogelijk die zanger ontslaan die werkt gigantisch op mijn zenuwen met zijn psuedo aggro gezang.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 28, 2006 1:39 pm

ik vind all for you persoonlijk zelf een van de beste annihilator cd's, vind het een superalbum, ook die twee ballades vind ik zeer knap

waking the fury vind ik van alle nieuwere cd's de minste, dat is te voorspelbaar

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 28, 2006 1:39 pm

ik vind all for you persoonlijk zelf een van de beste annihilator cd's, vind het een superalbum, ook die twee ballades vind ik zeer knap

waking the fury vind ik van alle nieuwere cd's de minste, dat is te voorspelbaar

Plaats reactie