AmnesJAn schreef:Via een filmpje op Youtube ben ik op de volgende band gestuit: Job For A Cowboy.
Ondanks de achterlijke naam zet de band een prima bak herrie neer die die ergens tussen Cryptopsy, Dillinger en andere infernale übertechnische herrie in.
voor muziek:
http://www.myspace.com/jobforacowboy
Dit is inderdaad beter dan dat je van zo`n naam zou verwachten, hehe. Maar toch is dit voor mij niet je van het. Ik ben een beetje uitgekeken op die technische freakbands. Er zitten een paar goeie tussen, maar een overkill, no, thanx.
Als ze die hoge vocalen en technische futsels achterwege zouden laten was het wel voer tot en met.
Ik zit nu overigens naar "Illtreat" van de Poolse Parricide (lang leve vrije dagen!) te luisteren, en dat is ook niet bepaald beroerd.
Niets nieuws onder de zon, maar wel een ontzettend lekkere bak brute death met de nodige afwisseling, breakjes, solo`s, maar ook fijne doorragstukken. Wat mij aan de verbale kant van het verhaal trekt is dat er soms tweestemmigheid heerst, een hele lage en een wat hogere grunt, wat voor een extra laagje in deze muziek zorgt. De lage, solide grunt is wel overwegend de woordvoerder, maar ook dat mag ik graag, omdat een diepe, genadeloze strot nou eenmaal het beste bij dit soort herrie past.