Death Metal VI

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Korefuji
Grote boze forum moddereter

Bericht door Korefuji » za jun 03, 2006 9:12 pm

Nihil schreef:[..]

Ok, het zijn allemaal death metal bands. Nou, iedereen tevreden? Ok willen er nog kindjes uitleg wat death metal precies is? Of misschien wat het woordje "band" inhoudt?
Mwuhahahah...sarcasme staat je als een clownspak!!

Niet dus!!
Nee, wat ik bedoel is wat je ervaring er zelf mee is enzovoorts. Kijk maar eens naar het stukje van Gr. Dracula. Weinig woorden, veel inhoud en gewoon goed geschreven. Dat idee....
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » za jun 03, 2006 9:13 pm

Plaag schreef:Leuk voor je. Een ander wil het anders. Simpel toch?
Ikzelf vind een paar enthousiaste en wat informatieve woorden sowieso welkom. Die kunnen maken dat ik überhaupt moeite doe om iets op te zoeken.
Interesseert me natuurlijk geen hol dat iemand anders het anders wil en daar gaat het ook totaal niet om. Overgens blijft de discussie kansloos, incusief mijn inbreng.

Niks mis met informatieve onderbouwing nee, maar jammer genoeg zijn die enthousiaste woorden meestal niet bijster interessant.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za jun 03, 2006 9:16 pm

Sander schreef:[..]
Niks mis met informatieve onderbouwing nee, maar jammer genoeg zijn die enthousiaste woorden meestal niet bijster interessant.
Nou, alle beetjes helpen dus misschien wil jij ook duit in het zakje doen? Je hebt vast nog wel een leuke band die je met ons wilt delen.

Verder blijf ik Obscenity aanraden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za jun 03, 2006 10:12 pm

Obscenity, ja... Ik heb em nu twee keer gehoord. Leuk schijfje, maar ik heb niet het idee naar iets bijzonders te luisteren eerlijk gezegt.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za jun 03, 2006 10:15 pm

fetuskiller schreef:Obscenity, ja... Ik heb em nu twee keer gehoord. Leuk schijfje, maar ik heb niet het idee naar iets bijzonders te luisteren eerlijk gezegt.
Waarom niet?

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za jun 03, 2006 10:18 pm

Ik heb geen idee eigenlijk. Het klinkt allemaal erg lekker, productioneel ook erg goed zelfs, maar hij weet me niet te grijpen. Zodra hij afgelopen is, is hij afgelopen en is er geen riff of iets blijven hangen. Kan misschien nog komen hoor, daar niet van. Maar ik ben er niet heel enthousiast over.

De nieuwe schijf van Anata daarentegen...

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za jun 03, 2006 10:29 pm

fetuskiller schreef:Ik heb geen idee eigenlijk. Het klinkt allemaal erg lekker, productioneel ook erg goed zelfs, maar hij weet me niet te grijpen. Zodra hij afgelopen is, is hij afgelopen en is er geen riff of iets blijven hangen. Kan misschien nog komen hoor, daar niet van. Maar ik ben er niet heel enthousiast over.

De nieuwe schijf van Anata daarentegen...
Duidelijk.
Nu, ik moet zeggen dat ik na afloop ook geen noten van "Where Sinners Bleed" onder de douche zing. Misschien door het simpele feit dat ik er nooit iets zing.

Die cd is idd niet echt catchy. Maar als deze opstaat ga ik uit mijn reinste plaat. Omdat echt alle elementen op die cd zo perfect in elkaar vallen is het een dijk van een plaat geworden.

Nieuwe Anata heb ik nog niet geoord. Na hun imo tegenvallige optreden op ND ben ik er niet meer achteraan geweest.
Maar Anata op schif is vooralsnog erg pittig dus dat ga ik mettertijd wel doen.

Nihil
Contacteer:

Bericht door Nihil » zo jun 04, 2006 2:16 am

Korefuji schreef: Nee, wat ik bedoel is wat je ervaring er zelf mee is enzovoorts.
Heb het gehoord en vind het goed, dus raad ik het aan. Zoiets? :D

Nee, alle onzin even achterwege... ik zeik maar wat hoor. Maar dat had je hopelijk wel al door.
voidwork.bandcamp.com
akemmanah.bandcamp.com

Audiophile

Bericht door Audiophile » zo jun 04, 2006 11:06 am

Oh, grote alwetende mede-metalfanforumdeathmetalfans, ik vraag om advies...
Is er meer zooi als Disembowelment? Of is dit het verkeerde genre? De nadruk op death metal vind ik namelijk gaver...
[quote="Black No. 1"][..]

Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jun 04, 2006 11:40 am

Gr. Dracula schreef:[..]

Duidelijk.
Nu, ik moet zeggen dat ik na afloop ook geen noten van "Where Sinners Bleed" onder de douche zing. Misschien door het simpele feit dat ik er nooit iets zing.

Die cd is idd niet echt catchy. Maar als deze opstaat ga ik uit mijn reinste plaat. Omdat echt alle elementen op die cd zo perfect in elkaar vallen is het een dijk van een plaat geworden.

Nieuwe Anata heb ik nog niet geoord. Na hun imo tegenvallige optreden op ND ben ik er niet meer achteraan geweest.
Maar Anata op schif is vooralsnog erg pittig dus dat ga ik mettertijd wel doen.
Slecht optreden van Anata? Ik vond ze juist erg goed spelen, veel oud materiaal, goed geluid en erg strak, misschien was het niet helemaal de juiste band voor een festival als NDF, dat zag je ook duidelijk aan het publiek. Maar slecht vond ik het zeker niet.

Last.fm

Plaag

Bericht door Plaag » zo jun 04, 2006 11:44 am

fetuskiller schreef:[..]

Slecht optreden van Anata? Ik vond ze juist erg goed spelen, veel oud materiaal, goed geluid en erg strak, misschien was het niet helemaal de juiste band voor een festival als NDF, dat zag je ook duidelijk aan het publiek. Maar slecht vond ik het zeker niet.
Waar lees jij 'slecht'?

We hadden hogere verwachtingen van Anata live. Maar slecht was het allerminst. Op het podium kwam het gewoon zie zo boeiend over als op cd.
Kop dicht, Thorko

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jun 04, 2006 11:46 am

Oké, tegenvallend dan. Enig minpunt dat ik echt kan bedenken is de wel erg monotone strot van de zanger waar je live nóg meer doorheen moet prikken. Verder vond ik alles toch goed overkomen hoor.

Hun nieuwe cd 'The Conductor's Departure' is in ieder geval weer een kraker van jewelste. erg sterke plaat, de kans is dan ook groot dat hij in mijn jaarlijst komt.

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo jun 04, 2006 11:50 am

fetuskiller schreef:Oké, tegenvallend dan. Enig minpunt dat ik echt kan bedenken is de wel erg monotone strot van de zanger waar je live nóg meer doorheen moet prikken. Verder vond ik alles toch goed overkomen hoor.
Tegenvallend en slecht zijn 2 zeer uiteenlopende zaken. Slecht heeft te maken met de band zelf en de prestatie ervan. Tegenvallend heeft evengoed te maken met sfeer, verwachtingen en andere dingen er om heen.

Zoals Plaag al terecht zegt, we hadden er meer van verwacht. De band speelde goed, maar het kon ons niet raken op de manier waarop de cd dat doet. De band kon op 1 of andere manier geen gekte ontketenen. Niet in de zaal en niet in mijn hoofd.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo jun 04, 2006 11:54 am

Snap je punt. Maar zoals ik ook al zei, de band kreeg maar heel weinig speeltijd (20/25 min) en ze speelde wellicht ook op het verkeerde festival.

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 05, 2006 12:28 pm

Ja, eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat ik gisteren aangenaam verrast was door de laatste van Lividity.

Ik heb nooit een hoge pet van deze band opgehad, dat is opzich niet heel erg veranderd nu, maar hun laatste cd is in ieder geval vele malen beter dan die ze tot dusver hebben uitgebracht.

"Used, Abused And Left For Death" klinkt iig bruut zonder te verzuipen in eigen overkill aan harde, zompige klanken, zoals de muziek voorheen wel deed. Ook de vocalen zijn op de nieuwe cd stukken aangenamer voor een iemand als ik, omdat ik niet van overdreven brulkikkers en knorvarkens houd, of het moet Cock And Ball Torture zijn.
Laatst gewijzigd door Gr. Dracula op ma jun 05, 2006 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 05, 2006 12:53 pm

Gr. Dracula schreef:Ja, eerlijk is eerlijk, ik moet zeggen dat ik gisteren aangenaam verrast was door de laatste van Lividity.

Ik heb nooit een hoge pet van deze band opgehad, dat is opzich niet heel erg veranderd nu, maar hun laatste cd is in ieder geval vele malen beter dan die ze tot dusver hebben uitgebracht.

"Used, Abused And Left For Death" klinkt iig bruut zonder te verzuipen in eigen overkill aan harde, zompige klanken, zoals de muziek voorheen wel deed. Ook de vocalen zijn op de nieuwe cd stukken aangenamer voor een iemand als ik, omdat ik niet van overdreven brulkikkers en knorvarkens houd, of het moet Cock And Ball Torture zijn.
Hier moet ik weer even op in gaan. Lividity behoorde al jaren tot mijn favorieten, maar met hun laatste album zijn ze helemáál niet meer van die plek af te slaan, wat een briljante brute schijf is dat toch! Ik luister em nog steeds bijna dagelijks. Al had ik eerder wel op een typische Lividity schijf gehoopt, want dat is 'Used, Abused And Left For Dead' zeker niet! Productioneel is het veel toegankelijker maar muzikaal juist weer andersom, de vorige schijven kon je na de eerste luisterbeurten al bijna mee zingen, dit nieuwe beesje heeft echt wel een paar luisterbeurten nodig, voor je hem echt leert kennen. Dit zie ik echter als pluspunt. Geweldige cd, dat is het!

Waarom je hier CBT in betrekt is me een raadsel. Die band heeft niks met Brulkikkers en Knorvarkens te maken, helemaal niets! CBT maakt gebruik van een pitchshifter, bands als Lividity níet.

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » ma jun 05, 2006 1:02 pm

fetuskiller schreef:[..]

Waarom je hier CBT in betrekt is me een raadsel. Die band heeft niks met Brulkikkers en Knorvarkens te maken, helemaal niets! CBT maakt gebruik van een pitchshifter, bands als Lividity níet.
Het gaat mij puur om het geluid, niet om wat er wel of niet gebruikt wordt.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » ma jun 05, 2006 2:19 pm

Dat snap ik. Maar je kan de zanger(s) van CBT geen brulkikkers noemen, en niet vergelijken met de nieuwere lichting death metal bands/platen. Das alles...

Overgens raad ik iedereen die van 100% beuk rommel houd aan naar het Engelse Amputated te gaan luisteren. Hun 4-track promo eerder dit jaar wist mij te verassen door de intense bruutheid. De band combineerd death metal van het ziekste soort met snelle gore/grind in het straatje van Screaming Afterirth. Hun nieuwe cd 'Gargling With Infected Semen' is net uit en borduurt voort op eerder genoemde elementen. Gewoon rammen dus! Enig minpuntje is de wat tegenvallende productie maar anderzijds past die er ook wel weer bij, moet ik zeggen. Als kers op de taart krijg je ook nog een cover van Jungle Rot voorgeschoteld. Leuk schijfje!

http://www.amputateduk.com/
En mijn review van de Promo:
http://www.chokingonbile.com/?Page=Reviews&ID=594

Last.fm

Audiophile

Bericht door Audiophile » ma jun 05, 2006 2:36 pm

fetuskiller schreef:Dat snap ik. Maar je kan de zanger(s) van CBT geen brulkikkers noemen, en niet vergelijken met de nieuwere lichting death metal bands/platen. Das alles...

Overgens raad ik iedereen die van 100% beuk rommel houd aan naar het Engelse Amputated te gaan luisteren. Hun 4-track promo eerder dit jaar wist mij te verassen door de intense bruutheid. De band combineerd death metal van het ziekste soort met snelle gore/grind in het straatje van Screaming Afterirth. Hun nieuwe cd 'Gargling With Infected Semen' is net uit en borduurt voort op eerder genoemde elementen. Gewoon rammen dus! Enig minpuntje is de wat tegenvallende productie maar anderzijds past die er ook wel weer bij, moet ik zeggen. Als kers op de taart krijg je ook nog een cover van Jungle Rot voorgeschoteld. Leuk schijfje!

http://www.amputateduk.com/
En mijn review van de Promo:
http://www.chokingonbile.com/?Page=Reviews&ID=594
Wel bruut maar toch te langzaam die mp3tjes op de site... Neigt naar saai...

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » di jun 06, 2006 11:20 pm

Via een filmpje op Youtube ben ik op de volgende band gestuit: Job For A Cowboy.
Ondanks de achterlijke naam zet de band een prima bak herrie neer die die ergens tussen Cryptopsy, Dillinger en andere infernale übertechnische herrie in.

voor muziek: http://www.myspace.com/jobforacowboy
לֹא אעבוד

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » wo jun 07, 2006 9:13 am

AmnesJAn schreef:Via een filmpje op Youtube ben ik op de volgende band gestuit: Job For A Cowboy.
Ondanks de achterlijke naam zet de band een prima bak herrie neer die die ergens tussen Cryptopsy, Dillinger en andere infernale übertechnische herrie in.

Dit is inderdaad beter dan dat je van zo`n naam zou verwachten, hehe. Maar toch is dit voor mij niet je van het. Ik ben een beetje uitgekeken op die technische freakbands. Er zitten een paar goeie tussen, maar een overkill, no, thanx.
Als ze die hoge vocalen en technische futsels achterwege zouden laten was het wel voer tot en met.

Ik zit nu overigens naar "Illtreat" van de Poolse Parricide (lang leve vrije dagen!) te luisteren, en dat is ook niet bepaald beroerd.

Niets nieuws onder de zon, maar wel een ontzettend lekkere bak brute death met de nodige afwisseling, breakjes, solo`s, maar ook fijne doorragstukken. Wat mij aan de verbale kant van het verhaal trekt is dat er soms tweestemmigheid heerst, een hele lage en een wat hogere grunt, wat voor een extra laagje in deze muziek zorgt. De lage, solide grunt is wel overwegend de woordvoerder, maar ook dat mag ik graag, omdat een diepe, genadeloze strot nou eenmaal het beste bij dit soort herrie past.

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » wo jun 07, 2006 9:33 am

AmnesJAn schreef:Via een filmpje op Youtube ben ik op de volgende band gestuit: Job For A Cowboy.

Haha, zeker dat Spongebob filmpje :P

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo jun 07, 2006 5:23 pm

it's classic album time in huize kristof, denk omdat het zo'n mooi weer is buiten dat ik zin krijg in al die oude klassiekers

wat blijft dit een superplaat:
Afbeelding
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

CFC

Bericht door CFC » wo jun 07, 2006 7:35 pm

Kristof schreef:it's classic album time in huize kristof, denk omdat het zo'n mooi weer is buiten dat ik zin krijg in al die oude klassiekers

wat blijft dit een superplaat:
Afbeelding
:h :twisted: :h

Hoe vet! heb je "death shall rise" ook? zo kicken groovend gewoon!!

Over een bruut groovende plaat gesproken met een smerig bruut geluid:

Afbeelding

godver, wat trek ik die oldschool death metal toch mega goed, haha!!

CFC

Bericht door CFC » wo jun 07, 2006 7:49 pm

en nog meer old school bottenkrakers:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding dying fetus heeft hier ook nog een cover van gespeeld.

Afbeelding De enige echte!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en op het moment zelf weer aan het grijs draaien:

Afbeelding

Afbeelding

Rascul

Bericht door Rascul » wo jun 07, 2006 11:27 pm

Kijk, Autopsy, now we're talking
Makkers staakt uw wild geraas

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jun 08, 2006 12:00 pm

Incubus en Massacra ja! Godverdomme wat een rete vette bands zijn dat! Dat soort cd's worden nóóit meer gemaakt!

Last.fm

nightwing

Bericht door nightwing » do jun 08, 2006 1:20 pm

Daar staan me goddomme mega knallers tussen ja! Heerlijk die old skool bende!

Voor de rest probeer ik het nog een keer hiermee, beide bands al eerder genoemd maar:

http://www.myspace.com/vornagar

http://www.vornagar.com/

steengoede drummer erbij, lekker hoor. Alleen stonden die vocals me in het begin niet echt aan. Maar naarmate luisterd het wel weg eigenlijk. En mag ik jullie Hyperion aanraden om als nummer te beginnen op de my space site. Want godverdikkeme wat een tof nummert.

en

http://www.sinners-bleed.de/

Dit bandje had ik op Wacken gezien en zette ook wel zo erg gaaf optreden meer dat het waard is om aan te prijzen.
www.last.fm/user/robenroll

Audiophile

Bericht door Audiophile » do jun 08, 2006 4:09 pm

Vornagar, met lord Marco toch? De drummer van Vile en livedrummer van Vital Remains, die gast is op weg om een legende te worden....

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jun 08, 2006 8:58 pm

CFC schreef:en nog meer old school bottenkrakers:
[Een stel kleurige fotootjes]
Ik heb nooit veel met old school death metal gehad. Ik vind het vaak een beetje op hetzelfde tempo door raggen, weinig gevoel voor sfeer en gewoon saai.
Bands als Asphyx, Grave en Dismember blijven toch altijd wel erg gaaf.

Maar wat ik wil weten is, waar kan ik MP3's krijgen van de nieuwe Obscenity?!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do jun 08, 2006 9:02 pm

XnegativeX schreef:[..]

Geen idee eigenlijk. Niks op de bandsite en ook niet op die van het label. Ik heb em van Soulseek af in ieder geval...

Last.fm

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » do jun 08, 2006 9:06 pm

Bij mij. Ik heb de cd liggen hier.
Ik fik van `t weekend wel het eea voor je.

CFC

Bericht door CFC » do jun 08, 2006 9:59 pm

Ik vind het vaak een beetje op hetzelfde tempo door raggen, weinig gevoel voor sfeer en gewoon saai.
tja, jouw mening. hetzelfde tempo doorraggen lijkt me een beetje onzinnig, wat is volgens jou "sfeer" en saai, ach. en wel asphyx goed vinden? vast om de sfeer zeker? :lol:

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 09, 2006 7:55 am

"Saai" is het enige in dat rijtje dat objectief is. Bands als Autopsy, Bolt thrower en Incubus spelen doorgaans mid tempo death metal. Geen lekkere snelle blast passages of smerige sludge passages om het spannend te houden. Als je dat mooi vind is dat geweldig natuurlijk maar ik mis de afwisseling en de energie.

En als je niet hoort dat Asphyx sfeer heeft dan moet je je oren uit laten spuiten. Asphyx is duister-as-fuck (bij gebrek aan een betere verwoording).
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaag

Bericht door Plaag » vr jun 09, 2006 8:17 am

XnegativeX schreef: Incubus [...] doorgaans mid tempo death metal. Geen lekkere snelle blast passages of smerige sludge passages om het spannend te houden.
Hier zit je er heel erg naast, waarde X. Ik zal je mijn cd eens meegeven. Je zal het horen. Incubus is zeer afwisselend en zeer rap.
Overigens is de band christelijk.
Kop dicht, Thorko

vertigo

Bericht door vertigo » vr jun 09, 2006 1:06 pm

Gr. Dracula schreef:[..]

Nou, alle beetjes helpen dus misschien wil jij ook duit in het zakje doen? Je hebt vast nog wel een leuke band die je met ons wilt delen.

Verder blijf ik Obscenity aanraden.
Is dit de Obscenity van Intense? Heb ik toevallig gister nog lopen draaien na lange tijd.
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...

[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]

fetuskiller
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr jun 09, 2006 1:11 pm

De nieuwe Illdisposed! Niet geheel death metal maar het luisterd wel erg lekker weg, moet ik zeggen. Het vorige album kon me niet tot nauwelijks boeien, dit nieuwe 'Burn Me Wicked' klinkt in mijn oren stukken beter. Loodzware death metal wisseld zich af met meldieuzere passages die hier en daar best aan metalcore doen denken, soms kom je zelf een cleanzang tegen. Dit wil echter niet zeggen dat Illdiposed niet bruut en knuppelend klinkt, want dat doet het zeker wel! Thashy riffjes, pompend drumwerk met hier en daar een vette groove en blastbeat, en een heerlijke diepe grunt.

Ja, dit is toch wel een lekker schijfje geworden.

Last.fm

Darth Vader

Bericht door Darth Vader » vr jun 09, 2006 4:06 pm

fetuskiller schreef:De nieuwe Illdisposed! Niet geheel death metal maar het luisterd wel erg lekker weg, moet ik zeggen. Het vorige album kon me niet tot nauwelijks boeien, dit nieuwe 'Burn Me Wicked' klinkt in mijn oren stukken beter. Loodzware death metal wisseld zich af met meldieuzere passages die hier en daar best aan metalcore doen denken, soms kom je zelf een cleanzang tegen. Dit wil echter niet zeggen dat Illdiposed niet bruut en knuppelend klinkt, want dat doet het zeker wel! Thashy riffjes, pompend drumwerk met hier en daar een vette groove en blastbeat, en een heerlijke diepe grunt.

Ja, dit is toch wel een lekker schijfje geworden.
Hm.. ben erg benieuwd. Ik houd normaal niet zo van melodic death vanwege de zang, maar Illdisposed vind ik wel erg gaaf, deels vanwege de grunts.

Ik heb vandaag trouwens een promo van de nieuwe Grave binnengekregen, zal binnenkort een review schrijven ;)

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 09, 2006 4:25 pm

Plaag schreef:[..]

Hier zit je er heel erg naast, waarde X. Ik zal je mijn cd eens meegeven. Je zal het horen. Incubus is zeer afwisselend en zeer rap.
Hmmm, ik heb jaren geleden eens wat van ze gehoord wat ik verre van interessant vond. Net als Opprobrium trouwens. Daarom heb ik me er nooit verder in verdiept. Ik kan gewoon niet tegen bands die constant mid-tempo spelen. Maar als jij zegt dat Incubus goed te doen is dan moet ik me misschien maar eens aan een frisse luisterbeurt wagen.
Plaag schreef:[..]
Overigens is de band christelijk.
Gat-ver-damme! Als ik ergens niet tegen kan...
8)

CFC

Bericht door CFC » vr jun 09, 2006 6:29 pm

en als ik zeg dat incubus nu een wereldband is? :D

Fusion

Bericht door Fusion » vr jun 09, 2006 6:31 pm

Gat-ver-damme! Als ik ergens niet tegen kan...
8)
Meen je dat XNeggie?
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine

[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr jun 09, 2006 7:05 pm

Fusion schreef:[..]
Meen je dat XNeggie?
Dude, ik ben zelf ggggggggggristenlijk.

K.

Bericht door K. » vr jun 09, 2006 7:29 pm

Dude, ik ben zelf ggggggggggristenlijk.
Nee toch?

Plaag

Bericht door Plaag » vr jun 09, 2006 9:34 pm

K.? Jij hier?
Kop dicht, Thorko

K.

Bericht door K. » vr jun 09, 2006 9:41 pm

Ja. Was Autopsy livetracks aan het beluisteren dus besloot ik hier eens te kijken. Autopsy, dat is death metal, niet die moderne 'brutal death metal' (niveautje tegelzetter) troep waar sommigen naar luisteren.

Voor de gelegenheid ook Mental Funeral eens opgezet, bij deze is 'ie van de tradelist afgehaald. Hop hop hop!

Die livetracks klinken uitzonderlijk goed trouwens, lekker vunzige sfeer, goeie vocals (dus niet dat 'niveautje tegelzetter' wcgorgel-gedoe) en loeihard. Toch maar eens kijken of er live-releases van Autopsy te bemachtigen vallen.

Die_Eier_Von_Satan
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » vr jun 09, 2006 10:16 pm

Heeft iemand trouwens die DVD van Autopsy al?
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » vr jun 09, 2006 10:18 pm

CFC schreef:
Afbeelding De enige echte!

Je hebt ook de rock band Incubus. Dus ik had een vriendin bijna deze cd cadeau gedaan :lol:

Wat is goede oudere technische death metal? Technisch als Pestilence gaat m'n voorkeur voor uit.

BJ

Bericht door BJ » vr jun 09, 2006 10:26 pm

arnibes schreef:[..]

Je hebt ook de rock band Incubus. Dus ik had een vriendin bijna deze cd cadeau gedaan :lol:

Wat is goede oudere technische death metal? Technisch als Pestilence gaat m'n voorkeur voor uit.
Death
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

arnibes
Contacteer:

Bericht door arnibes » vr jun 09, 2006 10:29 pm

BJ schreef:[..]

Death
Dat ken ik uiteraard al.

Rascul

Bericht door Rascul » za jun 10, 2006 12:42 am

Atheist, of gaat dat te ver?
Makkers staakt uw wild geraas

Gesloten