Half nederland zal er niet lopen aansteller enne jawel jij bent die van die foto met die lakrok en plateauzool schoenen een hele tijd geleden. Met je laughing vampire model geblabla toendertijd. Irritante nederlanders zul je zeker tegen gaan komen, al is het alleen al om jouw te irriteren en je een reden te geven om alle festivalgangers maar even te komen afzeiken vanachter je pctje. En voor een 23 jarige (of is het 24 jarige alweer, indien je toen niet loog) typ je als een kind van 13. Maar goed, een feestje gaat het worden met geweldige bands en daar verandert een dramaqueen (ja jij) helemaal niks aan.DraZ schreef:überfestivalganger jah? wie zegt dat ,het enige wat ik wil is gewoon lekker op vakantie zonder het gevoel te hebben dat half nederland er rondloopt ,want dan zou ik wel thuis blijven. en spreek jij maar lekker alle lakrokjes aan ,kijken hoever je komt,maar ik zal er niet bijzitten ,dus ik weet niet wie je voor je heb
en ik hoop maar dat ik geen irritante nederlander tegenkom ,want die gooi ik in de soca ,en die is erg koud. ownee ,dat wis je al ,van al die andere nederlanders die je kent die zijn geweest vorig jaar.
ik ben blij dat je het allemaal begrijpt meid, wat zou de wereld toch zonder jou moeten zeg. en als ik iets een paar jaar geleden deed ,wil dat dan zeggen dat ik dat nog steeds doe? lekker intressant hoe ik eruit zie, of is dat nog het enige waar je het over kunt hebben. maar nogmaals ,ik ben erg blij dat je het allemaal begrijpt ,ben je toch niet zo mindless als ik dacht.........MMayo schreef:[..]
Half nederland zal er niet lopen aansteller enne jawel jij bent die van die foto met die lakrok en plateauzool schoenen een hele tijd geleden. Met je laughing vampire model geblabla toendertijd. Irritante nederlanders zul je zeker tegen gaan komen, al is het alleen al om jouw te irriteren en je een reden te geven om alle festivalgangers maar even te komen afzeiken vanachter je pctje. En voor een 23 jarige (of is het 24 jarige alweer, indien je toen niet loog) typ je als een kind van 13.
Jawel dat doe je nog steeds.. niet zo huilen hoor, schattig homootje van me. Wellicht zou je een handtekeningen actie kunnen opzetten om nederlanders te weren van dit festival of een website opzetten tegen nederlanders op festivals. Als je begrip zoekt voor je situatie, je hebt het gevonden hoor.. ik heb alle begrip voor je. Nou, laat me maar met rust.. ik moet weer verder Slayer, Hoeruh, Tietuh oefenen vanaf het balkon.DraZ schreef:[..]
ik ben blij dat je het allemaal begrijpt meid, wat zou de wereld toch zonder jou moeten zeg. en als ik iets een paar jaar geleden deed ,wil dat dan zeggen dat ik dat nog steeds doe? lekker intressant hoe ik eruit zie, of is dat nog het enige waar je het over kunt hebben. maar nogmaals ,ik ben erg blij dat je het allemaal begrijpt ,ben je toch niet zo mindless als ik dacht.........
wow nog 1 die het begrijpt ,en dat op deze tijd. tjeemeg wat zijn we wakker allemaal. en lol trappen op een festival vind ik absoluut niet erg ,doe ik zelf ook ,maar het zijn de bepaalde types die het altijd verpesten voor anderen. maar ik hou er wel lekker over op ,jullie je zin ,ben ik weer uitgelult en hebben jullie weer een goed gevoel over jezelf en over hoe ontzettend geweldig jullie wel niet zijn. ik hoop iig dat MC 2006 net zo leuk word als 2005Erik schreef:Jezus Draz, wat ben jij een enorme zeikstraal. Ik kom doorgaans in het buitenland ook niet graag op plekken waar veel Nederlanders (of beter gezegd: Hollanders) zijn, maar op festivals is dat wel ff anders. Ander soort publiek misschien? Wie weet...
Maar hey, ook ik kom met plezier jouw festivalletje bederven, ik ga namelijk lol trappen op metalcamp. Met wat geluk vergal ik het voor jou zo hard dat dat festival in komende jaren verstoken is van azijnpissers als jij.
Ja, en die bepaalde types zijn toevallig alle andere Nederlanders? Vooral diegenen die je niet kent? Gefrustreerd mannetje... heeft jou moeder jou soms steevast 20 centimeter van d'r borst afgehouden zodat je er net niet bij kon toen je klein was?DraZ schreef:de bepaalde types die het altijd verpesten voor anderen.
DraZ schreef:mm beetje jammer dat er meer nederlanders heen gaan ,hoopte een beetje dat wij (net als vorig jaar) de enigste nederlanders zouden zijn. hoop maar dat ik niemand van jullie tegenkom...
Hier als het goed is ook in totaal 10.Kristof schreef:wij zijn ook met een tien mensen
heb er veel zin in
wanneer vertrekt de rest hier?
Wel ehm.. je gaat dus via Slovenie, terug naar Oostenrijk, terug naar Italie en dan weer een eind verder rijden via dezelfde landen naar Kroatie om vervolgens weer terug te rijden naar Slovenie.. ?Kristof schreef:onze plannen zijn metalcamp, dan naar oostenrijk, italie, kroatie, slovenie bezoeken, (????) en dan direct doorrijden naar wacken
maar we weten het allemaal ook nog niet zo perfect
iemand nog leuke suggesties wat er in slovenie niet te missen valt?
De Sloveense Alpen zijn sowiezo de moeite om eens te gaan wandelen en de natuur te bewonderen, mits je daarvan houd. Verder is de kust wel interessant, veel mooie standen en de mensen hebben nog een vriendelijk en gastvrije instelling in tegenstelling tot soortgelijke streken in bijvoorbeeld Spanje. Ljubjana is maar een beetje zozo. Wel aardig, maar niet iets om echt heel te gaan. Het binnenland heb ik niet echt gezien, maar wel aardig.Kristof schreef:onze plannen zijn metalcamp, dan naar oostenrijk, italie, kroatie, slovenie bezoeken, (????) en dan direct doorrijden naar wacken
maar we weten het allemaal ook nog niet zo perfect
iemand nog leuke suggesties wat er in slovenie niet te missen valt?
je moet niet naar de volgorde kijken, maar dat kunnen we allemaal doenMMayo schreef:[..]
Wel ehm.. je gaat dus via Slovenie, terug naar Oostenrijk, terug naar Italie en dan weer een eind verder rijden via dezelfde landen naar Kroatie om vervolgens weer terug te rijden naar Slovenie.. ?
Zoooo, ook terug op minder rotsige bodem.Kristof schreef:muziek was voor mij dit weekend ondergeschikt aan de sfeer
het gebeurt niet vaak dat je zelfgebrouwde absint ligt te drinken met serviërs om vier uur s nachts in een rivier en ligt te salueren aan de servische vlag en discussieert over de belgische politiek met slovenen![]()
maar goed, best paar goede shows gezien
top vijf:
1. Kreator: ze waren in bloedvorm en het beukte geweldig, ook veel humor in de set, de heren waren zelf onder de indruk van de natuur
2. my dying bride: ik heb de heren vaak bezig gezien, maar dit concert was ziekelijk goed, zo goed dat aaron zelfs zijn tekst niet meer wist omdat hij teveel in trance was, toen begonnen ze maar opnieuw
3. testament: hell yeah! they did it again
4. hypocrisy: altijd lekker in het zonnetje
5. amon amarth: nog altijd niet mijn favoriete band, maar ze kregen heel het publiek mee
ook goed aan festival is dat alles mag, de paar securtiy mensen die er lopen deden helemaal niets en je mocht alles doen wat je wilde
tolmin is ook een mooi dorpje, terassje doen is daar spotgoedkoop (0.6 euro voor een biertje, duurste drankje is een goede rijkelijk gevulde whisky voor 2 euro), bezineprijzen zijn super en supermarkt was ook vrij goedkoop
oja, iedereen kon maar niet zwijgen over de mooie vrouwen daar, nog nooit een metalfestival bezocht waar zoveel bloedmooie (en dan bedoel ik ook echt zeer mooie vrouwen) rond liepen
Dan hebben we die donderdag gemist, we hebben nog gezocht maar geen van die lui kon ons wijzen waar het feest was. Kataklysm was zo ongeveer een van de weinige bands die ze kenden, bij Testament en Kreator stond men anders akelig stil op 2 en soms wel 3 personen na.Kristof schreef:@judge m: jon oliva is altijd geweldig, maar dit was toch minste concert dat ik van hem zag, kwam vooral door het geluid en de te korte set
@mm: donderdag niets te doen? het was groot feest in de beach bar op metalcamp met dj en een leuke stripster! en je kon elk drankje bestellen wat je maar kon verzinnen
geen pit? kataklysm niet gezien?
en ja, regels waren er niet echt, hehe, maar dat is mooi
Dat had ik je van te voren ook wel kunnen vertellen.Kristof schreef:
oja, iedereen kon maar niet zwijgen over de mooie vrouwen daar, nog nooit een metalfestival bezocht waar zoveel bloedmooie (en dan bedoel ik ook echt zeer mooie vrouwen) rond liepen
het was echt het paradijsshelley schreef:Damn kriestof de foto's zien er gaaf uit. Heb enorm spijt dat ik niet gegaan ben. Maar volgend jaar een nieuwe kans.