Bospop 2006
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
sorry, maar ik kan nog zo'n liefhebber zijn van de meer experimentele pop en rock uit de jaren 70 en 80, ik moet zeggen dat deze line-up wel heel erg tegenvalt.
een Alan parsons Project of Simple Minds is wel eens geinig om te zien, maar bij de rest word ik niet warm of koud.
ik vind het nog steeds jammer dat ik vorig jaar niet ook de zaterdag ben geweest, aangezien de bands uit die programmering me steeds meer zijn gaan aanspreken.
een Alan parsons Project of Simple Minds is wel eens geinig om te zien, maar bij de rest word ik niet warm of koud.
ik vind het nog steeds jammer dat ik vorig jaar niet ook de zaterdag ben geweest, aangezien de bands uit die programmering me steeds meer zijn gaan aanspreken.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Sentenced77
Zo, weer terug.
De bands waren het geld zeker niet waard, totaal niet mijn smaak (ik heb er kunnen cleanen). Maar ik heb me prima vermaakt op de camping, en een keer Sting, Simple Minds en Anouk zien is natuurlijk nooit weg.
Duidelijk overigens wie de doelgroep was, de gemiddelde leeftijd lag rond de 40.
Consumpties waren behoorlijk duur: 1,80.
Hoogtepunt van het festival voor mij waren aangeschoten knakkers in de 24-uurs tent, die helemaal onder het schultenbrau werden gegooid door ons, geweldig.
Overigens geen Stream of Passion gezien, ik ben er niet bekend mee, maar toen ik de beschrijving las leek het me toch wel interessant.
De bands waren het geld zeker niet waard, totaal niet mijn smaak (ik heb er kunnen cleanen). Maar ik heb me prima vermaakt op de camping, en een keer Sting, Simple Minds en Anouk zien is natuurlijk nooit weg.
Duidelijk overigens wie de doelgroep was, de gemiddelde leeftijd lag rond de 40.
Consumpties waren behoorlijk duur: 1,80.
Hoogtepunt van het festival voor mij waren aangeschoten knakkers in de 24-uurs tent, die helemaal onder het schultenbrau werden gegooid door ons, geweldig.
Overigens geen Stream of Passion gezien, ik ben er niet bekend mee, maar toen ik de beschrijving las leek het me toch wel interessant.
euh duur? ben even vergeten wat het vorig jaar was maar 1,80 zou ik niet over klagen(graspop was al 2 pleurie)Ketter schreef:Consumpties waren behoorlijk duur: 1,80.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Waarom opeens niet meer in Boshoven (weert)?Kriestof schreef:nog niets bekend van bospop 2007
enkel dat dit festival OOK in biddinghuizen gaat plaatsvinden!!!
heel jammer, want het limburgse karakter van bospop was net zo leuk, met al die vrijwilligers en de afterparty's op het voetbalveld
Heb ik een beetje vorig jaar prulletjes lopen oprapen voor niks.
Bospop is gaaf, maar als het niet langs de deur is zal je mij er niet vinden.
En ik moet nog steeds dat t-shirt van vorig jaar krijgen, grr.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Rene schreef:Hoe komt Kristof eigenlijk aan dit feitje? Op de site van bospop staat dat het gewoon op dezelfde locatie als altijd is, namelijk sportpark Boshoven 7 & 8 juli.
a 26 fantastische jaren in Weert vindt de 27e editie van het Bospop Festival op zaterdag 7 Juli plaats op het Evenemententerrein Walibi World in Biddinghuizen. Het was al een tijd de wens van de organisatie om het festival op een centraler gelegen lokatie in het land te houden. Met de verhuizing verdwijnt niet het unieke Bospop-concept; twee podia, grote internationale namen en een unieke sfeer. Op 27 januari 2007 begint de kaartverkoop, ook wordt dan meer over de line up bekend gemaakt!
festivalinfo.nl
meestal wel accuraat
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Als dit wel waar is vind ik het echt belachelijk. Tuurlijk het ligt lekker centraal maar een beetje variatie is ook leuk. Na mijn idee kun je hier duidelijk de hand van Mojo in zien.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Waarom belachelijk dan?Ernst-Jan schreef:Als dit wel waar is vind ik het echt belachelijk. Tuurlijk het ligt lekker centraal maar een beetje variatie is ook leuk. Na mijn idee kun je hier duidelijk de hand van Mojo in zien.
Wellicht bied het voor bospop meer mogelijkheden, groter terrein enzovoorts.
Zit festivalinfo er naast, overigens is dat vrijwel dezelfde tekst als te lezen staat op de site van het arrow festival.
Van de popspop site:
BOSPOP 2007: 7 & 8 Juli Sportpark Boshoven
Uiteraard zijn we alweer druk bezig met de 2007 editie van Bospop en daarom wordt het dus tijd dat jullie de nieuwe datum in jullie agenda reserveren. Op zaterdag 7 en zondag 8 juli is het weer zover, dus cancellen die vakantie's en weekendjes weg, vraag de maandag erna maar alvast vrij en reserveer opa en oma om op de kids te passen dat weekend, want het is weer Bospop tijd!
Van de popspop site:
Uiteraard zijn we alweer druk bezig met de 2007 editie van Bospop en daarom wordt het dus tijd dat jullie de nieuwe datum in jullie agenda reserveren. Op zaterdag 7 en zondag 8 juli is het weer zover, dus cancellen die vakantie's en weekendjes weg, vraag de maandag erna maar alvast vrij en reserveer opa en oma om op de kids te passen dat weekend, want het is weer Bospop tijd!
... and on that bomb shell we end tonight's show
[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/LordFazer/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/LordFazer.gif[/img][/url]
Festival info is inderdaad niet de meest geweldige bron en hebben het ook vaak mis ja. Hehe afwachten dus, maar voor mij geen enkel probleem.. mooi joh festivals dichtbij.Unseen schreef:Zit festivalinfo er naast, overigens is dat vrijwel dezelfde tekst als te lezen staat op de site van het arrow festival.
Van de popspop site:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
omdat een festival meer is dan wat bands op een groot podiumMMayo schreef:[..]
Waarom belachelijk dan?
Wellicht bied het voor bospop meer mogelijkheden, groter terrein enzovoorts.
de omgeving, de mensen ter plekke, enz..
zo was arrow in achterhoek geweldig, bospop supergezellig in de limburg met allemaal die vrijwilligers van de spotclub; enz...
festivals moeten blijven waar ze zijn ontstaan, niet allemaal op een reuzeterrein plaatsvinden
-
Eerder was hier te lezen dat ook Bospop zou verhuizen naar Biddinghuizen. Het door ons gekregen nieuws van de website Festivalgek.nl blijkt, na een kijkje op de website van het festival zelf, echter niet te kloppen. Wellicht was er eerst spraken van, maar de 2007 editie van Bospop zal gewoon weer in Sportpark Boshoven te Weert plaats vinden. Dit op zaterdag 7 en zondag 8.
bron: festivalinfo.nl
Ze zaten er dus gewoon naast
bron: festivalinfo.nl
Ze zaten er dus gewoon naast
En indien een festival niet langer op dezelfde plaats zal kunnen plaats vinden, moeten ze er maar mee kappen ipv verder op een nieuwe locatie? Bovendien mag groei niet van jou, mits het op hetzelfde terrein is?Kriestof schreef:[..]
omdat een festival meer is dan wat bands op een groot podium
de omgeving, de mensen ter plekke, enz..
zo was arrow in achterhoek geweldig, bospop supergezellig in de limburg met allemaal die vrijwilligers van de spotclub; enz...
festivals moeten blijven waar ze zijn ontstaan, niet allemaal op een reuzeterrein plaatsvinden
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
neen, maar wel in zelfde buurt blijven, of provincie althansMMayo schreef:[..]
En indien een festival niet langer op dezelfde plaats zal kunnen plaats vinden, moeten ze er maar mee kappen ipv verder op een nieuwe locatie? Bovendien mag groei niet van jou, mits het op hetzelfde terrein is?
zo is dynamo op en top brabants, bospop op en top limburgs enzoverder, dat heeft met geschiedenis te maken..ik wil ook niet dat graspop volgend jaar in west vlaanderen plaats vindt!
nu gaat Mojo gewoon alles daar neerzetten, leuk hoor
bospop, arrow, fields of rock..het is allemaal Mojo en gaat nu op zelfde palats vinden, met dezelfde dure drankbonnetjes en het zelfde uiterlijk..ik zie het al gebeuren
-
Op de website van Paul Rodgers is te lezen dat de beste man op zondag 8 2007 juli het Bospop festival te Weert aan zal doen. Het gaat hier om een solo-optreden.
Paul Rodgers is bekend als zanger van The Free, Bad Company, The Firm, maar vooral als vervanger van Freddy Mercury in Queen. In oktober zal hij samen met Brian May de studio in duiken om een nieuw Queen album te maken. Interessante naam voor Bospop 2007, dus!
Ga of wil jij naar Bospop 2007? Zet het in je Agendainfo. Op het moment van schrijven hebben al 7 mensen aangegeven zeker naar Bospop te gaan en 13 personen zouden er wel naartoe willen!
Bron: festivalinfo
Paul Rodgers is bekend als zanger van The Free, Bad Company, The Firm, maar vooral als vervanger van Freddy Mercury in Queen. In oktober zal hij samen met Brian May de studio in duiken om een nieuw Queen album te maken. Interessante naam voor Bospop 2007, dus!
Ga of wil jij naar Bospop 2007? Zet het in je Agendainfo. Op het moment van schrijven hebben al 7 mensen aangegeven zeker naar Bospop te gaan en 13 personen zouden er wel naartoe willen!
Bron: festivalinfo
- alicecooper
ook Kim Wilde en Blondie op Bospop 2007
Afgelopen week was al bekend gemaakt dat Paul Rodgers op Bospop 2007 zou komen.
Er zijn nu ook 2 mooie acts uit de jaren 80 bij gekomen namelijk : Kim Wilde en Blondie !
Bospop 2007 wordt weer traditiegetrouw gehouden in Sportpark Boshoven op 7 & 8 juli.
bron: muziekagenda.nl
word dus toch naar waldrock.
Afgelopen week was al bekend gemaakt dat Paul Rodgers op Bospop 2007 zou komen.
Er zijn nu ook 2 mooie acts uit de jaren 80 bij gekomen namelijk : Kim Wilde en Blondie !
Bospop 2007 wordt weer traditiegetrouw gehouden in Sportpark Boshoven op 7 & 8 juli.
bron: muziekagenda.nl
word dus toch naar waldrock.