Thrash/Speed Metal IX
Klopt, je ziet hem echt niet op elke hoek van de straat liggen maar als je goed zoekt is die echt nog wel voor € 15 te scoren.Destructor schreef:Oh Ok. Maar in ieder geval die Roadracer versie van Victims of Deception is nog redelijk goed te krijgen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Destructor
- Eru Iluvatar
REALM - Endless War, Suiciety Reissue Details Available
Poland's Metal Mind Productions signed a multi-record licensing deal with Roadrunner Records for their back catalog. MMP will re-issue over 25 albums from the late 80's/early 90's, taken from the wide Roadrunner Records' archives. The selection of bands includes SOLITUDE AETURNUS, CRIMSON GLORY, ATROPHY, HEATEN, REALM, XENTRIX, DISINCARNATE, PESTILENCE, LAST CRACK, ZNOWHITE, SADUS, TOXIK, BULLDOZER and GORGUTS.
Up first are two reissues from classic Milwaukee-based thrashers REALM, out on November 13th: Endless War (1988) and Suiciety (1990) will be released in new digipack editions on gold discs, each title limited to 2000 copies, digitally remastered using 24-Bit process with bonus tracks, biography, liner notes from the band and more. The tracklistings are as follows:
Endless War: 'Endless War', 'Slay The Oppressor', 'Eminence', 'Fate's Wind', 'Root Of Evil', 'Eleanor Rigby' (BEATLES cover), 'This House Is Burning', 'Second Coming', 'All Heads Will Turn To The Hunt', 'Mang', 'Poisoned Minds'. Bonus track: 'Theseus And The Minotaur'.
Suiciety -'Cain Rose Up (Scream Bloody Gore)', 'Fragile Earth', 'Energentic Discontent', 'Gateway', 'Final Solution', 'The Brainchild',
'LaFlamme's Theory', 'Dick', 'Knee Deep in Blood', 'Suiciety'. Bonus track: 'One More Red Nightmare' (KING CRIMSON cover.
Gezien het maar om 2000 exemplaren gaat, wil ik er snel bij zijn. Zou degene die weet waar je deze reissues kunt bestellen zou vriendelijk dat te melden? (zodra dat bekend is) Bij voorbaat dank.
Poland's Metal Mind Productions signed a multi-record licensing deal with Roadrunner Records for their back catalog. MMP will re-issue over 25 albums from the late 80's/early 90's, taken from the wide Roadrunner Records' archives. The selection of bands includes SOLITUDE AETURNUS, CRIMSON GLORY, ATROPHY, HEATEN, REALM, XENTRIX, DISINCARNATE, PESTILENCE, LAST CRACK, ZNOWHITE, SADUS, TOXIK, BULLDOZER and GORGUTS.
Up first are two reissues from classic Milwaukee-based thrashers REALM, out on November 13th: Endless War (1988) and Suiciety (1990) will be released in new digipack editions on gold discs, each title limited to 2000 copies, digitally remastered using 24-Bit process with bonus tracks, biography, liner notes from the band and more. The tracklistings are as follows:
Endless War: 'Endless War', 'Slay The Oppressor', 'Eminence', 'Fate's Wind', 'Root Of Evil', 'Eleanor Rigby' (BEATLES cover), 'This House Is Burning', 'Second Coming', 'All Heads Will Turn To The Hunt', 'Mang', 'Poisoned Minds'. Bonus track: 'Theseus And The Minotaur'.
Suiciety -'Cain Rose Up (Scream Bloody Gore)', 'Fragile Earth', 'Energentic Discontent', 'Gateway', 'Final Solution', 'The Brainchild',
'LaFlamme's Theory', 'Dick', 'Knee Deep in Blood', 'Suiciety'. Bonus track: 'One More Red Nightmare' (KING CRIMSON cover.
Gezien het maar om 2000 exemplaren gaat, wil ik er snel bij zijn. Zou degene die weet waar je deze reissues kunt bestellen zou vriendelijk dat te melden? (zodra dat bekend is) Bij voorbaat dank.
Alles op een rijtje:
13 november:
Crimson Glory - "Astronomica"
Crimson Glory - "Strange and Beautiful"
Disincarnate - "Dreams of the Carrion Kind"
Heathen - "Victims of Deception"
Last Crack - "Sinister Funkhouse #17"
Last Crack - "Burning Time"
Pestilence - "Mind Reflections"
Realm - "Suiciety"
Realm - "Endless War"
Xentrix - "Shattered Existence"
Xentrix - "For Whose Advantage"
Xentrix - "Kin"
Znowhite - "Act of God"
27 november:
Atrophy - "Violent By Nature"
Atrophy - "Socialized Hate"
Gorguts - "Erosion of Sanity"
Gorguts - "Considered Dead"
Sadus - "Chemical Exposure"
Sadus - "Swallowed in Black"
Sadus - "A Vision of Misery"
Toxik - "World Circus"
Toxik - "Think This"
13 november:
Crimson Glory - "Astronomica"
Crimson Glory - "Strange and Beautiful"
Disincarnate - "Dreams of the Carrion Kind"
Heathen - "Victims of Deception"
Last Crack - "Sinister Funkhouse #17"
Last Crack - "Burning Time"
Pestilence - "Mind Reflections"
Realm - "Suiciety"
Realm - "Endless War"
Xentrix - "Shattered Existence"
Xentrix - "For Whose Advantage"
Xentrix - "Kin"
Znowhite - "Act of God"
27 november:
Atrophy - "Violent By Nature"
Atrophy - "Socialized Hate"
Gorguts - "Erosion of Sanity"
Gorguts - "Considered Dead"
Sadus - "Chemical Exposure"
Sadus - "Swallowed in Black"
Sadus - "A Vision of Misery"
Toxik - "World Circus"
Toxik - "Think This"
"Maya subjects you..."
- Destructor
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Destructor
- Destructor
\Destructor schreef:Ja het probleem voor mij is gewoon het vervoer. Ik heb wel een rijbewijs maar geen auto
Rijbewijs wordt aangewerkt. Ik begin deze week eraan.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
De mensen die hier hun stem hebben laten horen behoren tot die 4 a 5 man, I presume? Of ook nog anderen, mensen van buiten metalfan?enforcer schreef:nee is dezelfde lokatie, ik wil best wat regelen eens kijken ik heb al 4 a 5 man dus dat betekent nog 3-4 plaatsen beschikbaar waarschijnlijk
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
- The Horseman
Ook ik houd me aanbevolen mocht er ergens een plaatsje vrijkomen maar ik realiseer me natuurlijk dat ik nergens op kan rekenen.
Dat word waarschijnlijk op zoek naar andere alternatieven.
Dat word waarschijnlijk op zoek naar andere alternatieven.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Destructor
- Bestial Lust
- Contacteer:
Inderdaad. Als je alleen al in dit topic/op dit forum kijkt zijn er al heel wat mensen die interesse hebben. Tel daar de mensen van 'buitenaf' bij op en je hebt al een flinke bus vol.Heidewolf schreef:Een grote bus regelen wellicht. Voor wacken was er destijds redelijke intresse voor een busreis georganiseerd door iemand van dit forum. KIT is natuurlijk niet zo groot als wacken, maar volgens mij worden ervoor KIT minder busreizen georganiseerd.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
Dat soort bussen zijn er in héél veel verschillende maten. Zo heb je er ook voor rond de 50 en rond de 30 man. Dus dat lijkt me prima te doen.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
Ljikt me een heel leuk intiatief maar dan moet iemand echt zijn nek uitsteken!Bestial Lust schreef:Dat soort bussen zijn er in héél veel verschillende maten. Zo heb je er ook voor rond de 50 en rond de 30 man. Dus dat lijkt me prima te doen.
- Bestial Lust
- Contacteer:
Daar heb je absoluut gelijk in. Op zich is het geen vervelende taak, maar je moet er dan wel zeker van kunnen zijn dat iedereen die op dit moment zegt te (willen) gaan, ook daadwerkelijk gaat. Anders krijg je de bus niet vol en raak je in de knoei met prijzen etc.enforcer schreef:[..]
Ljikt me een heel leuk intiatief maar dan moet iemand echt zijn nek uitsteken!
Als we een lijstje maken met de mensen die mee willen gaan, dan kun je een ruwe schatting maken. Ik weet niet hoeveel mensen er minimaal mee moeten in een bus, 30 ofzo?Bestial Lust schreef:[..]
Daar heb je absoluut gelijk in. Op zich is het geen vervelende taak, maar je moet er dan wel zeker van kunnen zijn dat iedereen die op dit moment zegt te (willen) gaan, ook daadwerkelijk gaat. Anders krijg je de bus niet vol en raak je in de knoei met prijzen etc.
Kennis brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal
- Bestial Lust
- Contacteer:
Dat weet ik niet precies, zal allicht van de busmaatschappij afhangen. Ik weet alleen zeker dat ze bijvoorbeeld bij Froggy Tours bussen hebben voor rond de 30/40 man, want in zo'n bus heb ik pasgeleden nog gezeten. Verder is een lijstje misschien wel handig ja.Avalon schreef:[..]
Als we een lijstje maken met de mensen die mee willen gaan, dan kun je een ruwe schatting maken. Ik weet niet hoeveel mensen er minimaal mee moeten in een bus, 30 ofzo?
Edit @ HD: Klopt, dat is ook het probleem. Je kunt pas bepalen wat de prijs wordt en wat voor een bus je nodig hebt, als je exact weet hoeveel mensen er mee gaan. Maar, het zal inderdaad niet te kortdag moeten worden geregeld.
Ik denk dat die voor jullie niet makkelijk te regelen is. Want ga je vrijdags al ? of de zaterdag. Ik denk dat veel mensen ook de pre-party willen zien, maar dan kunnen veel mensen niet omdat ze scholier zijn en vrijdag les of tentamens hebben.
Volgende vraag waar ga je overnachten? Probeer maar iets te vinden voor 20 - 30 man. Wanneer weet je zeker dat iedereen kan? Als er mensen gaan afzeggen worden de kosten opeens veel groter etc. In ieder geval succes...
Volgende vraag waar ga je overnachten? Probeer maar iets te vinden voor 20 - 30 man. Wanneer weet je zeker dat iedereen kan? Als er mensen gaan afzeggen worden de kosten opeens veel groter etc. In ieder geval succes...
Het probleem is dat KIT maar een heel klein festival is, ik denk hooguit 1,500 tickets, en 500 voor de pre party, dus ik zou zeker enige haast maken. Het probleem is dat veel mensen altijd lekker vrijblijvend zijn en zich nog laat terugtrekken terwijl alles al geregeld is. Ik zou een aanbetaling vragen dan weet je tenminste zeker dat degenen die zich aanmelden ook meegaan. Bovendien moet je een ticket hebben om mee te gaan ook dan weet je zeker dat iemand meegaat. Andere praktische problemen, transport daar? Je kan er niet aan het terrein (is een sporthal) kamperen, je moet in jeugdherberg of hotel verblijven. Het zal nooit lukken iedereen in 1 accommodatie te krijgen, hou je je buschauffeur daar standby om iedereen terug te brengen naar zijn of haar accomodatie? Ik dacht het niet! Ik vraag me af of je 30 man (laat staan meer!) zou kunnen recruteren, hier in het thrash topic zijn misschien nog 10-15 mensen die serieus willen gaan, dan hou je er nog 20 over, maar goed ook buiten MF zijn denk wel mensen te porren. Zijn gewoon wat aandachtspunten. Ik heb een 9-persoons bus geregeld, dat is hopelijk nog te doen met 1 accommodatie en anders zal ik ook hotels/jeugdherbergen af moeten gaan rijden, ben er niet blij mee maar als het moet dan moet het! Ik wil niemand tegenhouden, ik vind het juiste en superinitiatief, maar ik heb enige ervaring in het regelen van zulke uitjes.
- Bestial Lust
- Contacteer:
We komen terug op het originele plan?Hellfire's Dominion schreef:Poeh, daar sta je dan niet bij stil maar komt nog een hoop bij kijken.
Misschien dan toch beter om de auto te pakken, meteen een slaapplaats bij de hand