Thrash/Speed Metal IX

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di jan 30, 2007 10:12 pm

Ik heb 't album net gedownload, 't blijft gafe muziek. 8)
It's the end of time

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di jan 30, 2007 10:48 pm

VerDOMME!!! Ik hoor toevallig een nummer van het nieuwe album van Onslaught. En dat klinkt echt belachelijk vet!!!

Checken die handel! De helft van de thrash bands kan nu direkt al inpakken. Nu maar hopen dat de rest van het album ook zo vreselijk vet wordt.

http://www.myspace.com/onslaughtuk
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jan 30, 2007 11:49 pm

Mja ik vind dat Onslaught ze eigen sound een beetje kwijt is. Ben wel benieuwd naar de hele cd.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » wo jan 31, 2007 5:10 am

Ik vond de nieuwe Onslaught nummers anders maar zwakjes. Voor mij gewoon de zoveelste band die zijn eigen verleden oneer aandoet.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jan 31, 2007 6:52 am

Ik ken hun verleden niet en dat zal me dus ook aan m'n reet roesten. Op dit moment (en daar gaat het nogtans om) klinken ze fantastisch.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » wo jan 31, 2007 8:24 am

Je kan het ook zo zien: als je dit al gaaf vond, dan zijn de oude nummers misschien ook wel leuk voor je. Dat geforceerde gedoe met nieuwe nummers/bands van jou altijd :lol:

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » wo jan 31, 2007 9:17 am

Ik zit nu op school en kan het hier wel luisteren. Het klinkt erg lekker, fijne zang ook, maar voor zover ik daar verstand van heb is het toch meer hardcore dan thrash?
Edit: ik luister naar de lp 'Age of quarrel'.

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » wo jan 31, 2007 11:27 am

Pfff Cro-Mags, in hardcore-middens de laatste jaren herontdekt als zijnde dé ultieme band ooit maar toendertijd was dat gewoon één van de vele crossoverbands, niet meer niet minder.. ik heb "het geniale" nog altijd niet ontdekt en de ganse soap die tegenwoordig rond de band gaande is zal er ook niet toe bijdragen..
Cro-Mags in een thrashmetal-topic is helemaal van de pot gerukt! :?:wink:
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » wo jan 31, 2007 11:38 am

Ik poste het hier omdat ik het een gave band vond en het toch wel veel raakvlakken heeft met thrash. Ik kon geen topic vinden over de band en vond het niet nodig er een te maken. Van een soap rond de band heb ik nog nooit gehoord, ik kwam het bij toeval tegen en hoor nu achteraf pas dat ze dus vrij bekend zijn in de hardcore scene. En dat jij "het geniale" niet kan ontdekken?.... BOEIEND HOER!!!

;)


Nu dan over thrash metal. Excel schopt kont. Gave nummers met een best orginele aanpak.

http://myspace.com/excel
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » wo jan 31, 2007 11:53 am

samson schreef:I


Nu dan over thrash metal. Excel schopt kont. Gave nummers met een best orginele aanpak.

http://myspace.com/excel


en nog véél meer van dat 8)
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » wo jan 31, 2007 11:57 am

Zal ik dan ook maar niet over DRI hebben? Goed, ik ben weg hier. Ik ga wel weer naar truie blekkie bands luisteren, die zijn tenminste een beetje open minded :D
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jan 31, 2007 12:29 pm

Ernst schreef:Je kan het ook zo zien: als je dit al gaaf vond, dan zijn de oude nummers misschien ook wel leuk voor je. Dat geforceerde gedoe met nieuwe nummers/bands van jou altijd :lol:
Doe eens niet zo boos. Laat mij nou lekker mekkeren. 8)

Maar die oude shit ga ik ook even uitchecken. Het is een thrash band dus oude shit is ALTIJD beter dan nieuwe shit. :lol:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo jan 31, 2007 1:04 pm

Excel is m.i. ook een van de gaafste crossover thrash bands. "the Joke's On you" is een wereld LP en ook hun debuut is pure energie!

Oh in deze contaxt mogen we het Braziliaanse Ratos De Porao niet vergeten, hun twee roadrunner releases "Brasil" en "Anarkophobia" zijn erg gaaf.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » wo jan 31, 2007 4:15 pm

Suggestie: deze discussies over Cro-Mags, Excel, RDP, etc. kunnen jullie beter voortzetten in het Crossover-topic, blijft dat topic tenminste ook nog een beetje actief.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jan 31, 2007 4:28 pm

Momenteel draait hier 'A Light in the Dark' van Metal Church.
Natuurlijk een heerlijke metal plaat. Thrashy hier en daar, speedy uitspattingen, maar vooral fatsoenlijk heavy.

Eigenlijk een plaat die me sinds kort echt bij de ballen wist te grijpen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo jan 31, 2007 5:59 pm

Jeroen schreef:Momenteel draait hier 'A Light in the Dark' van Metal Church.
Natuurlijk een heerlijke metal plaat. Thrashy hier en daar, speedy uitspattingen, maar vooral fatsoenlijk heavy.

Eigenlijk een plaat die me sinds kort echt bij de ballen wist te grijpen.
Inderdaad. Lekkere catchy Metal Church songs zoals we gewend zijn. A Light In The Dark is al een stuk beter dan zijn voorganger. Dat was inspiratieloze bagger.

Om nog even door te zeiken over de Cro Mags. Best Wishes en Alpha & Omega hebben m.i. meer met thrash dan met hardcore te maken en is daarom in deze topic meer dan terecht.[/quote]
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jan 31, 2007 6:09 pm

Ik vond The Weight of the World ook best sterk, vooral de eerste twee nummers vind ik nog altijd bij het beste horen van Metal Church.

Masterpeace vind ik zelf ook een prima schijf. Wellicht dat Wayne niet helemaal lekker klinkt bij bepaalde passages, maar toch is het een uiterst vermakelijke en prima geschreven plaat.
Met name Into Dust is groot favoriet hier.

Wat ik nu luister is overigens ook bepaald niet misselijk.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22681
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo jan 31, 2007 6:11 pm

Van masterpiece blijf ik het nummer sleeps with thunder echt geweldig vinden. De rest van de plaat is minder.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25344
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » wo jan 31, 2007 6:20 pm

het klinkt allemaal erg gedateerd, aan de andere kant is dat ook de charme van die plaat.

Het droge is dat in oude nieuwsberichten op de MC website staat beschreven dat de vibe in de studio ten tijde van Masterpeace opnames erg goed was. Beter als vroeger.
Achteraf blijkt het dan een grote wanboel te zijn geweest met vliegende stoelen en haast vechtende mannen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » wo jan 31, 2007 6:49 pm

Goed om te lezen dat ik niet de enige ben die Masterpeace wel kan waarderen.
De eerste drie nummers Sleeps With Thunder, Falldown en Into Dust vind ik het beste, daarna zakt het wat in, maar het blijft al met al best een aardige cd die ik toch regelmatig draai.

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » wo jan 31, 2007 7:17 pm

Van het debuut van Metal Church was ik een paar weken helemaal ondersteboven. Wat een songs! Wat een sfeer!... Wat een wereldplaat! Helemaal in de ban van de s/t kocht ik 'The Dark' en dat vind ik tot op de dag van vandaag nog steeds een tegenvaller. Het mist diepgang, emotie en vooral klinkt ie ook productiegewijs minder. Is meer een Speedmetal plaat terwijl ik meer kapot was van de Epische Heavymetal met hier en daar een thrashrandje. Nu ben ik persoonlijk wel benieuwd naar Blessing In Disguise omdat die wat progressiever schijnt te zijn dan het overige werk maar ik denk dat daar mijn fanatisme een klein beetje ophoudt. Van de nieuwe plaat heb ik ook 2 songs gehoord maar ook die wisten me niet over de streep te trekken.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22272
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo jan 31, 2007 7:44 pm

Ik vind de s/t zonder meer de beste plaat. Maar geef The Dark wat meer tijd om te groeien, enkele songs daarop zijn fúcking catchy. Lekker compacte songs ook. I.t.t. Blessing in disguise... die is juist lekker uitgesponnen en dat pakt ook helemaal niet vervelend uit. Van Metal Church zijn dat de enige drie platen die ik goed ken. Van het nieuwe werk was ik eerlijk gezegd weinig gecharmeerd (de laatste twee platen).
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » wo jan 31, 2007 7:53 pm

Ik vind de s/t, The Dark, BID & Masterpeace allemaal erg goed, maar de nieuwe plaat vind ik dus echt helemaal niks. Totaal geen sfeer en het klinkt allemaal wat 9 to 5.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » wo jan 31, 2007 8:09 pm

The Dark was mijn eerste kennismaking met de band. En de duizelingwekkende songs zoals Ton Of Bricks, Start The Fire of het allesverwoestende Beyond The Line Of Death bezorgen mij keer op keer kippenvel. Het prachtige Watch The Children Pray vormt een welkom rustpuntje. Hij klinkt inderdaad anders dan het debuut maar heeft m.i. dezelfde vibe. Voor de epics zoals Gods Of Wrath of Metal Church moet je inderdaad niet bij The Dark zijn.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do feb 01, 2007 7:28 am

Over een festival gesproken.....een ideale KIT linup als je het mij vraagt!

Afbeelding
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » do feb 01, 2007 8:55 am

*edit*
zie MW/Haunted bij concerten
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do feb 01, 2007 9:58 am

Is dit in Mexico?

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do feb 01, 2007 10:00 am

Jup dat festival is in Mexico.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » do feb 01, 2007 12:18 pm

Volgens mij is er een hoop gerommel in Anthrax land.
Belladonna wil niet verder met Anthrax, maar zweeft maar een beetje om een duidelijk "waarom" heen. Een echte reden komt er niet uit.

Vervolgens reageert Ian met een statement waarin staat dat er een hoop persoonlijke problemen in de band waren, met als gevolg dat Belladonna niet verder wilde met de band. Of andersom.

Vervolgens reageert Benante weer met eenzelfde bericht als Ian, met daarin een hoop frustratie en de uitspraak "I live and breathe for this band called Anthrax, but certain others could give shit about you". Logische conclusie dat dit over Belladonna zou gaan..

Voor deze reunie speelden ze natuurlijk met John Bush. Die kerel is soortvan aan de kant geschoven en leek daar pissig om in nieuwsberichten. Wat een gezeik allemaal.. nu zitten ze dus zonder zanger en Ian wil een plaat opnemen.

Als je het mij vraagt zitten er een paar ego's in de weg.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » do feb 01, 2007 1:14 pm

Elessar schreef:Vervolgens reageert Benante weer met eenzelfde bericht als Ian, met daarin een hoop frustratie en de uitspraak "I live and breathe for this band called Anthrax, but certain others could give shit about you". Logische conclusie dat dit over Belladonna zou gaan..
Ik denk dat je hier meneer Spitz niet mag vergeten; van de twee was Belladonna iig het sympathiekst tegenover de fans. Maar ok, all in all blijft dit niet meer dan speculeren over wie er nu naar wie modder aan het gooien is. Beetje nutteloos.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do feb 01, 2007 2:11 pm

Laat je nu niet wijsmaken door Ian of benante dat het de "schuld" is van iemand van de andere leden. Als er wtee zijn die last hebben van hun ego's zijn die het wel. Daar kunnen neil turbin, Billy Milano, John Bush en dan Lilker over mee praten.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22681
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do feb 01, 2007 2:23 pm

beetje zielig eigenlijk...
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » do feb 01, 2007 2:31 pm

Zielig?

Volgens mij gebeuren dit soort dingen regelmatig in andere bands. Alleen hoor je er dan niets over.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » do feb 01, 2007 2:40 pm

metallica.... om maar een open deur in te trappen in de thrashscene
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do feb 01, 2007 2:45 pm

In elke band zitten vaak wel mensen met ego's die met elkaar botsen, dat gebeurt nou eenmaal.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr feb 02, 2007 9:35 am

crossover fans moeten mass appeal uitchecken

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3337
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22681
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr feb 02, 2007 8:39 pm

Kruiz, je spreek het uit als kroewies. Russische thrash in ieder geval. Volgens mij nog niet voorgekomen in de thrash topics.

http://www.myspace.com/thekruiz

Er staan twee nummers van ze op. Bad Omen is natuurlijk van Megadeth.


edit: Ik vind het best leuk om te horen, niet altijd origineel. Soms ook om je te bescheuren :)
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » za feb 03, 2007 11:39 pm

Elessar schreef:Volgens mij is er een hoop gerommel in Anthrax land.
Belladonna wil niet verder met Anthrax, maar zweeft maar een beetje om een duidelijk "waarom" heen. Een echte reden komt er niet uit.

Vervolgens reageert Ian met een statement waarin staat dat er een hoop persoonlijke problemen in de band waren, met als gevolg dat Belladonna niet verder wilde met de band. Of andersom.

Vervolgens reageert Benante weer met eenzelfde bericht als Ian, met daarin een hoop frustratie en de uitspraak "I live and breathe for this band called Anthrax, but certain others could give shit about you". Logische conclusie dat dit over Belladonna zou gaan..

Voor deze reunie speelden ze natuurlijk met John Bush. Die kerel is soortvan aan de kant geschoven en leek daar pissig om in nieuwsberichten. Wat een gezeik allemaal.. nu zitten ze dus zonder zanger en Ian wil een plaat opnemen.

Als je het mij vraagt zitten er een paar ego's in de weg.
Jammer, ik vond deze line up wel vet. Nou ja als ze nou weer zonder belladonna verder gaan, dan hoef ik er niet veel meer van te weten. Eigenlijk is het ook maar onzin, al die reunie's.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » zo feb 04, 2007 12:22 am

Elessar schreef:Volgens mij is er een hoop gerommel in Anthrax land.
Belladonna wil niet verder met Anthrax, maar zweeft maar een beetje om een duidelijk "waarom" heen. Een echte reden komt er niet uit.

Vervolgens reageert Ian met een statement waarin staat dat er een hoop persoonlijke problemen in de band waren, met als gevolg dat Belladonna niet verder wilde met de band. Of andersom.

Vervolgens reageert Benante weer met eenzelfde bericht als Ian, met daarin een hoop frustratie en de uitspraak "I live and breathe for this band called Anthrax, but certain others could give shit about you". Logische conclusie dat dit over Belladonna zou gaan..

Voor deze reunie speelden ze natuurlijk met John Bush. Die kerel is soortvan aan de kant geschoven en leek daar pissig om in nieuwsberichten. Wat een gezeik allemaal.. nu zitten ze dus zonder zanger en Ian wil een plaat opnemen.

Als je het mij vraagt zitten er een paar ego's in de weg.
Het begint op een soap te lijken, maar het raakte me wel:

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=66443


Een tour met Sabbath afslaan?! Waar ben je dan mee bezig..
Dan ben je potdulle 45 jaar, en NOG kun je je niet goed verwoorden en het uitpraten. Niet dat dat opzich zo bijzonder is. Dat kan de gemiddelde man ook niet. Maar als je al zolang bij elkaar bent, dan moet je dit onderhand toch wel kunnen. Verdomme, beetje triest is het allemaal wel.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo feb 04, 2007 1:01 am

Ja, ik las t transscript de afgelopen dagen. Belladonna heeft als een sorot van 'statement' een interview met Blabbermouth afgelegd.

Link!

Hij zegt dus basically dat hij van zijn ontslag hoorde over het internet. Het ziet ernaar uit dat Belladonna gewoon geen zin meer had in het onzekere bestaan tijdens de reunie; het was niet alsof er zoveel tours waren gepland en een album vaststond, het was steeds weer onzeker. Ik kan me voorstellen dat je dat op een gegeven moment zat wordt, en wat vastgelegd wil zien. En als dat dan niet gaat...

Anyhow, ik vind dit publieke moddergegooi ronduit onnodig. Het is klaar met de reunie, dus wie de klootzak is boeit niet. Wel watvoor, en óf er nieuw materiaal gaat komen, en met wie dat gemaakt wordt.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11745
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » zo feb 04, 2007 1:32 pm

Zeg mensen, even een vraagje. Ik ben op zoek naar een portie ouwe thrash/power metal met een dikke vleug mystiek en occultisme. Zoals de eerste IE albums. Kunt u mij een dergelijke band aanraden?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo feb 04, 2007 1:43 pm

Net de nieuwe Dew-Scented neergeladen. Zo maar es ff lekker voor gaan zitten.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » zo feb 04, 2007 4:07 pm

Amibor schreef:Zeg mensen, even een vraagje. Ik ben op zoek naar een portie ouwe thrash/power metal met een dikke vleug mystiek en occultisme. Zoals de eerste IE albums. Kunt u mij een dergelijke band aanraden?
Of het occult is denk ik niet, maar power/thrash bands met een donkere sfeer waar ik wel van houd:
Eidolon, (oude) Anacrusis, oude Savatage, Death SS, Nasty Savage (s/t), alles van Manilla Road, oude Solitude Aeturnus. Ok, niet allemaal power/thrash maar er zijn maar erg weinig bands uit het genre met een donkere sfeer. Erg jammer. Misschien is bepaalde Epic metal ook wel aan te raden.

En natuurlijk Unearthed, ik vind het gaaf: http://www.myspace.com/unearthed

In ieder geval vind ik Eidolon wel erg geschikt. Vooral Seven Spirits en Coma Nation.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo feb 04, 2007 4:07 pm


Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo feb 04, 2007 4:32 pm

Amibor schreef:Zeg mensen, even een vraagje. Ik ben op zoek naar een portie ouwe thrash/power metal met een dikke vleug mystiek en occultisme. Zoals de eerste IE albums. Kunt u mij een dergelijke band aanraden?
De jaren tachtig Russische thrashband SHAH wordt weleens vergeleken met Iced Earth gedurende hun debuut en Night of the Stormrider. Misschien moet je die band eens checken, ten beginne op metal-archives.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo feb 04, 2007 4:50 pm

WhiplashWimpie schreef:Dit is pas lekkere obscure thrash.
http://www.audiostreet.net/artist.aspx?artistid=12835
Tering, dat is echt ev0l haha. Dat obscure, smerige sfeertje is echt jouw ding he, Wim? :)

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » zo feb 04, 2007 4:51 pm

Ernst schreef:[..]


Tering, dat is echt ev0l haha. Dat obscure, smerige sfeertje is echt jouw ding he, Wim? :)
Van jouw niet dan?
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo feb 04, 2007 4:52 pm

Mwa, soms wel, soms niet. Ik vind het bij Possessed en Infernal Majesty heel gaaf, bij Sodom hou ik meer van het latere werk.

Die link van Wim net kan ik dan wel weer waarderen....

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » zo feb 04, 2007 4:53 pm

Ernst schreef:[..]


Tering, dat is echt ev0l haha. Dat obscure, smerige sfeertje is echt jouw ding he, Wim? :)
Inderdaad. Daar houd ik wel van. Ik heb de ep al geprobeerd te bestellen, maar hij is uitverkocht? maar binnenkort word hij gerereleased.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » do feb 08, 2007 7:51 pm

Legendary New York progressive thrashers TOXIK are back! Following the recent re-release of their two albums, TOXIK has reunited and is currently rehearsing with the lineup consisting of:

Mike Sanders - Vocals
Josh Christian - Guitar
Brian Bonini - Bass
Lou Caldarola - Drums

The band's original drummer Tad Leger is not taking part in the reunion because he's very busy with other projects — as a guitarist.
Bron:http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=66680


Gaafheid :shock:

Gesloten