Beste plaat post Countdown? Moeilijk. Ze hebben allemaal hun charme op Risk na. Youthanasia is het meest consistente album, Cryptic is de meest aparte (maar bevalt me wel uitstekend, ondanks een paar draken van nrs erop), TWNAH is een uitstekende riffplaat en TSHF is de meest back to the roots plaat.
Megadeth
- KoenM
- Contacteer:
Was bij mij in het begin ook. Maar uiteindelijk zijn mijn favorieten The Scorpion, Kick The Chair en Of Mice and Men geworden. 
Beste plaat post Countdown? Moeilijk. Ze hebben allemaal hun charme op Risk na. Youthanasia is het meest consistente album, Cryptic is de meest aparte (maar bevalt me wel uitstekend, ondanks een paar draken van nrs erop), TWNAH is een uitstekende riffplaat en TSHF is de meest back to the roots plaat.
- XnegativeX
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik heb toch ergens het idee dat Risk lang niet zo slecht kan zijn als iedereen zegt, of is het zo dat Crush 'Em het beste nummer van de plaat is?
Ik schaf hem binnenkort maar aan, 6,99 is niet duur en Megadeth wordt inmiddels toch wel een favoriete band binnen mn collectie.
Ik schaf hem binnenkort maar aan, 6,99 is niet duur en Megadeth wordt inmiddels toch wel een favoriete band binnen mn collectie.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- XnegativeX
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wat me er wel aan doet herinneren dat ik Killing Is My Business ook nog steeds niet heb gekocht, ook maar eens snel aanschaffen.
Bij de Sounds in Rotterdam hadden ze de nieuwste DVD aanstaan, die zag en klonk nochtans zeker niet verkeerd!
Bij de Sounds in Rotterdam hadden ze de nieuwste DVD aanstaan, die zag en klonk nochtans zeker niet verkeerd!
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
-
Kriestof
- Commander Kansloos
- Contacteer:
7 euro is voor die plaat echt te duurLennert schreef:Ik heb toch ergens het idee dat Risk lang niet zo slecht kan zijn als iedereen zegt, of is het zo dat Crush 'Em het beste nummer van de plaat is?
heb megadeth twee keer gezien tijdens de risk tour, godver, die songs waren live nog slechter!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zo, Risk aangeschaft voor anderen me van gedachten zouden doen veranderen 
Tot nu toe bevallen de eerste nummers me best goed, benieuwd hoe dit de rest van het album gaat.
Tot nu toe bevallen de eerste nummers me best goed, benieuwd hoe dit de rest van het album gaat.
Die vind ik erg dicht bij elkaar liggen, maar Risk heerst The world needs a hero er sowieso uit.XnegativeX schreef:Wat wat wat?! Dus als ik het goed begrijp dan vind jij The System Has Failed slechter dan Risk?
Laatst gewijzigd door Djaser op ma mar 19, 2007 9:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Zo, het album is afgeluisterd en ik vind de haatrecensies die ik tot nu toe heb gelezen ZWAAR overtrokken. Er staan een aantal zeer goeie nummers op die geen van allen het label metal mogen dragen, maar desalniettemin erg goed in elkaar zitten. Daarnaast blijven Dave's teksten me gewoon raken.
Insomnia, Crush 'Em, Breadline, I'll Be There, Wanderlust en Time zal ik zeker nog vaker luisteren, het enige nummer wat me niks deed was Seven.
Zo, als ik nu ook nog Queensryche's Q2K goed ga vinden (nog niet gehoord so far) heb ik in ieder geval de belangrijkste haat albums van grote bands ook weer gehad.
Insomnia, Crush 'Em, Breadline, I'll Be There, Wanderlust en Time zal ik zeker nog vaker luisteren, het enige nummer wat me niks deed was Seven.
Zo, als ik nu ook nog Queensryche's Q2K goed ga vinden (nog niet gehoord so far) heb ik in ieder geval de belangrijkste haat albums van grote bands ook weer gehad.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ok, ik ben het met Djaser eens, Risk IS beter dan The World Needs A Hero. Ik snap niet wat er te haten valt aan dit album, er zitten echt een hoop pareltjes op 
- Dragonforce
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Maar waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Risk? Ik bedoel, er is inderdaad weinig metal, maar Dave schrijft hier een paar prachtige lyrics (wanderlust, Time), rockt op een aantal tracks nog lekker (Insomnia, Crush 'Em), zingt beter dan op een hoop eerdere albums en heeft een prima productie.
Als rockplaat vind ik het een zeer geslaagd product.
- Dragonforce
Gezien het hoge rock, weinig metal gehalte is 't album niet erg populair bij de fans van het oude materiaal. En de echte rock fans (die niet zo veel met metal hebben) komen niet zo snel bij Risk uit, en door die groep wordt Risk juist wel geprezen.Lennert schreef:Maar waarom heeft iedereen zo'n hekel aan Risk? Ik bedoel, er is inderdaad weinig metal, maar Dave schrijft hier een paar prachtige lyrics (wanderlust, Time), rockt op een aantal tracks nog lekker (Insomnia, Crush 'Em), zingt beter dan op een hoop eerdere albums en heeft een prima productie.
Persoonlijk pakte de plaat me niet, maar door vrienden en familie werd ie wel gewaardeerd.
It's the end of time
Als je Hear in the Now Frontier pas leuk vindt, dan ben pas uniek.Lennert schreef: Zo, als ik nu ook nog Queensryche's Q2K goed ga vinden (nog niet gehoord so far)
Samen met Q2K en Tribe veruit de slechtste albums. Maar goed...off topic, ik weet het.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Hear in the new fontier heb ik ook ooit is gekocht voor 3 euro ofzo, is inderdaad soms een beetje irritante muziek
risk vind ik juist beter te luisteren dan twnah, de nummers vind ik gewoon een stuk lekkerder klinken, verder vind ik die twee albums wel het minst, cryptic en youthanesia lijen gewoon lekkere platen, ook lekker catchy
Hidden treasures is het enige (compilatie)album van megadeth wat ik og niet heb, jammer want volgens mij staan er best goede nummers op, weet ook niet waar ik dat dig kan vinden
risk vind ik juist beter te luisteren dan twnah, de nummers vind ik gewoon een stuk lekkerder klinken, verder vind ik die twee albums wel het minst, cryptic en youthanesia lijen gewoon lekkere platen, ook lekker catchy
Hidden treasures is het enige (compilatie)album van megadeth wat ik og niet heb, jammer want volgens mij staan er best goede nummers op, weet ook niet waar ik dat dig kan vinden
Thrash till Death
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
I'll Be There en Wanderlust vind ik so far verreweg de beste nummers op Risk, Dave is als zanger tot meer in staat dan je zou denken.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Mooi zo, dan ben ik niet de enige die er tevreden mee is. Daarnaast hebben de eerste 3 songs (Enther The Arena en Crush reken ik als 1) toch wel enigszins recht het predikaat 'metal' te dragen.
En solotechnisch gezien zit het album gewoon goed in elkaar. Nu alleen nog Killing Is My Business en Cryptic Writings aanschaffen.
Het vervelende is alleen dat mijn Youthanasia en Countdown To Extinction niet re-release zijn en het plaatje nu niet klopt. Iemand interesse mijn kvlt en true versies te ruilen voor de heruitgaves met bonustracks en leuk plaatje op de zijkant?
En solotechnisch gezien zit het album gewoon goed in elkaar. Nu alleen nog Killing Is My Business en Cryptic Writings aanschaffen.
Het vervelende is alleen dat mijn Youthanasia en Countdown To Extinction niet re-release zijn en het plaatje nu niet klopt. Iemand interesse mijn kvlt en true versies te ruilen voor de heruitgaves met bonustracks en leuk plaatje op de zijkant?
- Dragonforce
Dat heb ik ook met Youthanasia, maar die ga ik toch echt niet inruilen, juist om het kvlt en trui niveau.Lennert schreef:Het vervelende is alleen dat mijn Youthanasia en Countdown To Extinction niet re-release zijn en het plaatje nu niet klopt. Iemand interesse mijn kvlt en true versies te ruilen voor de heruitgaves met bonustracks en leuk plaatje op de zijkant?
It's the end of time
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ach, dat zijn van die zaken die mij niet echt kunnen schelen. Ik vind bonustracks toch echt leuker dan geen bonustracks 
The Scorpion rost trouwens gigantisch, wat een heerlijk nummer. Toch blijft Back In The Day mijn absolute favoriet van TSHF, een lekkere feel-good metal anthem.
En Of Mice And Men is een goede tweede geworden inmiddels, Dave's autobiografische nummers vind ik over het algemeen toch net iets beter dan zijn politieke meningen.
The Scorpion rost trouwens gigantisch, wat een heerlijk nummer. Toch blijft Back In The Day mijn absolute favoriet van TSHF, een lekkere feel-good metal anthem.
En Of Mice And Men is een goede tweede geworden inmiddels, Dave's autobiografische nummers vind ik over het algemeen toch net iets beter dan zijn politieke meningen.
vraagje, ik heb een tijdje geleden de dvd "arsenal..." gekregen. Nieuw, dus: goede kwaliteit, geen krassen, e.d.
Toch blijven beide dvd's constant hangen, en loopt al heel snel minuut het geluid niet meer synchroom.
Heb nog niet langer dan 10 minuten kunnen kijken, omdat ELK nummer weigert.
Ik heb zelf het idee dat de oorzaak van dit probleem de print (op de bovenzijde van de DVD) is. Deze is als het ware 'bekrast'. Oftewel, de print bedekt niet het hele schijfje, maar is geregeld onderbroken. Als je vanaf de onderkant door de cd kijkt, zie je deze 'krassen' dus ook. Ik heb het idee dat de laser van mijn dvd speler op deze plekken ook DOOR de dvd heen kijkt, als het ware, en dan het spoor dus kwijt raakt.
nog meer mensen met dit probleem?
Toch blijven beide dvd's constant hangen, en loopt al heel snel minuut het geluid niet meer synchroom.
Ik heb zelf het idee dat de oorzaak van dit probleem de print (op de bovenzijde van de DVD) is. Deze is als het ware 'bekrast'. Oftewel, de print bedekt niet het hele schijfje, maar is geregeld onderbroken. Als je vanaf de onderkant door de cd kijkt, zie je deze 'krassen' dus ook. Ik heb het idee dat de laser van mijn dvd speler op deze plekken ook DOOR de dvd heen kijkt, als het ware, en dan het spoor dus kwijt raakt.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Joris schreef:vraagje, ik heb een tijdje geleden de dvd "arsenal..." gekregen. Nieuw, dus: goede kwaliteit, geen krassen, e.d.
Waarschijnlijk ligt het wel aan de DVD's, maar die krassen zitten er bij mij ook en zitten er bewust op. Met mijn schijfjes zit het helemaal prima.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- The Horseman
Ik heb inmiddels ook de nieuwe versie van 'A Tout le Monde' (Set Me Free) gehoord. Meisje Scabbia zal best een mooie dame zijn maar wat ze hier doet is mij compleet onduidelijk. Dave, wat doe je nou man?
Compleet overbodig in de eerste plaats en er zit ook weinig chemie in het duet. Enkel de solo is wel aardig gedaan maar komt niet in de buurt van hoe Friedman het ooit op tape heeft gekregen. Erg jammer dit.
Compleet overbodig in de eerste plaats en er zit ook weinig chemie in het duet. Enkel de solo is wel aardig gedaan maar komt niet in de buurt van hoe Friedman het ooit op tape heeft gekregen. Erg jammer dit.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik ben dan ook zeer benieuwd wat de reden is dat zij meedoet, stunt van de platenmaatschappij of Dave's eigen idee?
Complete rommel inderdaad...The Horseman schreef:Ik heb inmiddels ook de nieuwe versie van 'A Tout le Monde' (Set Me Free) gehoord. Meisje Scabbia zal best een mooie dame zijn maar wat ze hier doet is mij compleet onduidelijk. Dave, wat doe je nou man?
- Dragonforce
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ah gevonden.
Het klinkt niet echt slecht, maar is inderdaad behoorlijk overbodig. Wat doet dat mens daar voor die 4 regeltjes? (de solo vind ik overigens wel geslaagd)
Het klinkt niet echt slecht, maar is inderdaad behoorlijk overbodig. Wat doet dat mens daar voor die 4 regeltjes? (de solo vind ik overigens wel geslaagd)
innuendo schreef:[..]
Waarschijnlijk ligt het wel aan de DVD's, maar die krassen zitten er bij mij ook en zitten er bewust op. Met mijn schijfjes zit het helemaal prima.
Dat snap ik dat die krassen er bewust op horen. Toch vind ik het raar dat beide cd's op de afspeelzijde geen krassen vertonen, en beide het gewoon nauwelijks doen. Mijn dvd speler speelt verder alle andere cd's en dvd's die ik heb, dus hier kan het ook niet aan liggen.
Gewoon frustrerend is dit.... Een megadeth dvd in huis, die je gewoon niet kunt kijken....
MEGADETH: New Songs 'Never Walk Alone' And 'Play For Blood' Available For Streaming - Mar. 28, 2007
Australia's "Full Metal Racket" radio show, which airs Tueday nights at 10:00 p.m. on Triple J, has premiered two more tracks from the forthcoming MEGADETH album, "United Abominations". Check out the songs "Never Walk Alone" and "Play for Blood" in streaming audio at this location ("Never Walk Alone" starts at the one-hour, nine-minute mark; "Play for Blood" can be heard at the two-hour, 56-minute mark).
hiero dus:
http://www.abc.net.au/triplej/racket/mo ... lmetal.asx
Australia's "Full Metal Racket" radio show, which airs Tueday nights at 10:00 p.m. on Triple J, has premiered two more tracks from the forthcoming MEGADETH album, "United Abominations". Check out the songs "Never Walk Alone" and "Play for Blood" in streaming audio at this location ("Never Walk Alone" starts at the one-hour, nine-minute mark; "Play for Blood" can be heard at the two-hour, 56-minute mark).
hiero dus:
http://www.abc.net.au/triplej/racket/mo ... lmetal.asx
- Dragonforce
- innuendo
- Lult over cdtjes
Dragonforce schreef:Volgens mij hebben we inmiddels bijna het hele album gehoord...
dat idee heb ik ook. Al heb ik 1 keer naar gears of war geluisterd en 1 keer naar sleepwalker. Ik wacht verder gewoon op het album. Anders koop je straks weer iets wat je toch al kent. Dat vind ik altijd weer een beetje jammer.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Ben ik het helemaal mee eens. Ik luister zo min mogelijk naar uitgelekte/vrijgegeven mp3's van een nieuw uit te brengen album.innuendo schreef:[..]
Anders koop je straks weer iets wat je toch al kent. Dat vind ik altijd weer een beetje jammer.
Al moet ik toegeven dat ik Gears of War en Survivalism van NIN al gehoord heb. Bij NIN is ook al zowat het complete album te beluisteren op de myspace site. Beetje jammer inderdaad.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nou, ik koop het album toch wel (iets met fan zijn en alles in mn kast hebben willen staan) en ben zeer tevreden over de nummers die de radio heeft gedraaid. Uitstekend gitaarwerk en de vertrouwde snauwerige vocalen, ik denk dat het album net een tikkeltje zwaarder wordt dan TSHF.
Ik vind Sleepwalker echt een supervet nummer, Gears of war had wat meer luisterbeurten nodig maar is ook zeer okay. Alleen die nieuwe versie van A tout le monde is natuurlijk zwaar overbodig.
Maar ik ga hem ook zeker kopen; heb er toch wel goede verwachtingen van en wil de collectie compleet houden.
Maar ik ga hem ook zeker kopen; heb er toch wel goede verwachtingen van en wil de collectie compleet houden.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.