Sacred Reich Tour

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Metal79

Bericht door Metal79 » do aug 02, 2007 2:22 pm

Ernst schreef:Ik heb er geen idee van eerlijk gezegd. Zeg, jij schrijft zo nu en dan toch artikelen in de VPRO-gids? Ik moet zeggen dat ik die zeer te pruimen vind!

Heb verdomde zin in vanavond!
Dat van de VPRO Gids klopt; dank voor de complimenten (heb je de fout in de Agent Steel-quote nog ontdekt? :wink:). De laatste weken moest ik het i.v.m. gezondheid wat rustiger aan doen, maar we komen langzaam weer op stoom.
In mijn spaarzame vrije tijd tik ik nog recensies et cetera voor http://www.digital-steel.com. In de augustuseditie (net online) o.a. Anubis Gate, Sacred Oath, Status Minor en nog wat ander spul.

Heb ook zin in een pot old schoolse US-thrash, hopelijk verloopt de autorit zonder problemen...
Laatst gewijzigd door Metal79 op do aug 02, 2007 2:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

puist

Bericht door puist » do aug 02, 2007 2:26 pm

Metal79 schreef:Weet iemand misschien of het nog steeds problematisch is om met de auto - komend uit de Randstad - Eindhoven te bereiken? De wegopbrekingen de laatste tijd stemmen niet vrolijk...
Ik ben gisteren nog langs Eindhoven gereden. Ze zijn nog steeds aan het bouwen maar als je naar de Dynamo rijdt heb je volgens mij nergens last van.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Metal79

Bericht door Metal79 » do aug 02, 2007 2:26 pm

puist schreef:[..]

Ik ben gisteren nog langs Eindhoven gereden. Ze zijn nog steeds aan het bouwen maar als je naar de Dynamo rijdt heb je volgens mij nergens last van.
Dank voor de geruststelling.

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » do aug 02, 2007 3:44 pm

Aan de deur zijn nog enkele kaarten te krijgen.

Ik heb het mijne net opgehaald, dus wees er snel bij mocht je nog willen gaan en geen kaart hebben.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » do aug 02, 2007 4:30 pm

Orklord schreef:[..]

Dan zorg ik dat ik rond 1900 op het station ben. :wink:

Mocht je dit nog lezen: wacht dan maar bij de uitgang (niet bij de bushaltes). Mochten we elkaar mislopen. Loop richting de kerk met de twee torens (in feite is dat vanuit het station gewoon de stad in).
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Metall

Bericht door Metall » vr aug 03, 2007 2:36 am

Gaaf concert, sympathieke lui die er zelf echt plezier in hebben.

Ook nog een mooi t-shirtje gekocht (15 euro, niet van die woekerprijzen!).

puist

Bericht door puist » vr aug 03, 2007 8:23 am

Metall schreef:Gaaf concert, sympathieke lui die er zelf echt plezier in hebben.

Ook nog een mooi t-shirtje gekocht (15 euro, niet van die woekerprijzen!).
In de Dynamo hadden ze dus wel merchandise bij zich. In de Biebob bleef de tafel/muur leeg. Alleen Contradiction had wat bij zich.
Heavy Metal! Just my way

Flaw
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Flaw » vr aug 03, 2007 8:46 am

puist schreef:[..]

In de Dynamo hadden ze dus wel merchandise bij zich. In de Biebob bleef de tafel/muur leeg. Alleen Contradiction had wat bij zich.
Toen ik binnenkwam zag ik volgens mij wel een paar T-shirts, maar toen ik naar huis ging en er een wilde kopen waren ze weg.

puist

Bericht door puist » vr aug 03, 2007 9:00 am

Flaw schreef:[..]

Toen ik binnenkwam zag ik volgens mij wel een paar T-shirts, maar toen ik naar huis ging en er een wilde kopen waren ze weg.
Dan waren ze dus al weg voordat ik binnen was. Contradiction was al bezig toen ik de Biebob binnen liep
Heavy Metal! Just my way

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » vr aug 03, 2007 11:41 am

Ontzettend gave avond gehad!

Na Orklord van het station gepikt te hebben, meteen doorgestoomd naar Dynamo. Dat was nog niet open, dus ging een kameraad nog maar even wat roken in de tuin achter het gebouw.

Eenmaal binnen duurde het niet lang voor de shirts er waren. Dat ging wel echt heel snel.

De eerste band was best leuk. Toen ze begonnen dacht ik echt dat ze met een cover begonnen, maar na een halve minuut bleek het toch eigen werk te zijn. Geen Exodus zoals ik meende te horen. Verder een leuke band met een prettig gestoorde bassist. En tof om Ernst nog even gezien te hebben!

Sacred reich was zoals verwacht een geweldig feest veel klassiekers die voorbij komen (opvallend veel van The American way gespeeld overigens). Ik heb de eer gehad om orklord nog op het podium te smijten en Phil's plectrum in ontvangst te nemen nadat ze als toegift Surf Nicaragua gespeeld hadden.

Een half uur na de show kwam ik Jason tegen bij de deur naar de backstageruimte. Hij wilde best mijn cd signeren, maar dan moest ik die eerst halen. Dus als een gek naar de garderobe, cd uit mijn trui gehaald en weer terug, maar toen was hij weg. Even gewacht en toen kwam hij weer naar buiten. Ik wilde hem mijn cd geven, maar hij wenkte me naar binnen, waar Wiley zat te wachten (Jason: Yeah, i brought Wiley as well) na een kort babbeltje en even gewacht te hebben, heb ik Greg en Phil nog gesproken. Nog even met Phil gesproken en hem veel succes met de show op wacken. Kortom: stuk voor stuk hele toffe kerels, uitstekend optreden, maar wel echt jammer dat dit de allerlaatste keer was.

Oja, over de t-shirts: Iemand backstage wist me te vertellen dat er nog een stel shirts gedrukt gaan worden en naar Dynamo gestuurd gaan worden. Maar don't blame me, mocht dat uiteindelijk niet gebeuren.

Ernst

Bericht door Ernst » vr aug 03, 2007 3:14 pm

Ik sluit me aan bij Innuendo. Leuk concert, sympathieke band, enthousiast publiek. Tof hoor! Een van de betere/strakkere reünieshows van de afgelopen tijd.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr aug 03, 2007 3:27 pm

Zo dat was een tof concert! Crowdsurfen is gaaf! Alleen ben ik nu me foto toestel kwijt, zo maar eens de Dynamo bellen.

Wel jammer van het te harde geluid, maar dat mocht de pret niet drukken.

Metal79

Bericht door Metal79 » vr aug 03, 2007 4:05 pm

Orklord schreef:Zo dat was een tof concert! Crowdsurfen is gaaf! Alleen ben ik nu me foto toestel kwijt, zo maar eens de Dynamo bellen.

Dus jij was dat die daar even 'boven water' kwam? Het was bomvol in de Dynamo, beetje té misschien. En ja, HARD was het ook. :twisted:

Ik heb lang niet alles gezien vanwege gesprek in de foyer, maar het sfeertje was dik in orde. Vermoedelijk had de band er ook zo veel plezier in omdat alle heren weten dat dit een one-off is en ze hierna niet weer in de stress en sleur van het SR-leven terug hoeven.

lampje
Contacteer:

Bericht door lampje » vr aug 03, 2007 6:13 pm

Helemaal eens met bovenstaande(n) ! Sacred Reich was indertijd 1 van m'n favoriete bands; ik was op voorhand bang dat zo'n reunie wel eens tegen kon gaan vallen (zoals wel meer reunies tegenwoordig). Nou, ik vond het optreden in Dynamo geweldig! Met name Phil had er overduidelijk veel plezier in met bijna constant een lach van oor tot oor. En waar kun je nog ongegeneerd crowdsurfen en stagediven........dit droeg zeker bij tot de geweldige sfeer van de avond. Heerlijk om je zo weer eens avondje een jaar of 15/20 terug te wanen in de tijd. Ik heb genoten !!!!!!

Lone Starr

Bericht door Lone Starr » vr aug 03, 2007 8:20 pm

Leuk concert, sympathieke lui idd.

Alleen waarom nou enkel XL shirts? Wel een net prijsje van 15 euro. Vette avond gehad!
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr aug 03, 2007 8:22 pm

Klopt er waren enkel XL shirts, dat vond ik wel minder.

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » za aug 04, 2007 9:51 am

Orklord schreef:Zo dat was een tof concert! Crowdsurfen is gaaf! Alleen ben ik nu me foto toestel kwijt, zo maar eens de Dynamo bellen.

Daarom keek je zo. Ik dacht dat je een paar rake klappen had gehad ;)

Klote van je camera. Ik heb na het optreden nog wel wat brillen zien liggen. Met een beetje geluk is het geheugenkaartje nog heel.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » vr aug 24, 2007 8:51 pm

en nog een interview met Sacred Reich:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=561
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Plaats reactie