Bericht
door innuendo » vr aug 03, 2007 11:41 am
Ontzettend gave avond gehad!
Na Orklord van het station gepikt te hebben, meteen doorgestoomd naar Dynamo. Dat was nog niet open, dus ging een kameraad nog maar even wat roken in de tuin achter het gebouw.
Eenmaal binnen duurde het niet lang voor de shirts er waren. Dat ging wel echt heel snel.
De eerste band was best leuk. Toen ze begonnen dacht ik echt dat ze met een cover begonnen, maar na een halve minuut bleek het toch eigen werk te zijn. Geen Exodus zoals ik meende te horen. Verder een leuke band met een prettig gestoorde bassist. En tof om Ernst nog even gezien te hebben!
Sacred reich was zoals verwacht een geweldig feest veel klassiekers die voorbij komen (opvallend veel van The American way gespeeld overigens). Ik heb de eer gehad om orklord nog op het podium te smijten en Phil's plectrum in ontvangst te nemen nadat ze als toegift Surf Nicaragua gespeeld hadden.
Een half uur na de show kwam ik Jason tegen bij de deur naar de backstageruimte. Hij wilde best mijn cd signeren, maar dan moest ik die eerst halen. Dus als een gek naar de garderobe, cd uit mijn trui gehaald en weer terug, maar toen was hij weg. Even gewacht en toen kwam hij weer naar buiten. Ik wilde hem mijn cd geven, maar hij wenkte me naar binnen, waar Wiley zat te wachten (Jason: Yeah, i brought Wiley as well) na een kort babbeltje en even gewacht te hebben, heb ik Greg en Phil nog gesproken. Nog even met Phil gesproken en hem veel succes met de show op wacken. Kortom: stuk voor stuk hele toffe kerels, uitstekend optreden, maar wel echt jammer dat dit de allerlaatste keer was.
Oja, over de t-shirts: Iemand backstage wist me te vertellen dat er nog een stel shirts gedrukt gaan worden en naar Dynamo gestuurd gaan worden. Maar don't blame me, mocht dat uiteindelijk niet gebeuren.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.